|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
quote: Hehehe, die ligt hier ook nog ergens te liggen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
heb hier nog The Village People, Donny & Mary Osmond en Anita Ward liggen. Volgens mij sinds 1979 al niet meer gedraaid, maar toch Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Ik heb ook een LP van The Osmonds. Vanwege 'Crazy Horses', wat ik een geniaal nummer vind. Verder heb ik ook de LP 'Forever Young' van Alphaville (vanwege het titelnummer), en LP's van Duran Duran, The Outfield, T'Pau, Roxette, A-ha en nog meer van dat soort eighties-spul. Toendertijd moest ik er overigens niet zo veel van hebben, maar heb ze later gekocht vanwege de herkenningsfactor. En omdat ze zelden meer dan een euro per stuk hebben gekost. Bareuh... |
|
heb meer van dit soort meuk, waaronder ep's van Mel & Kim (respectable & showing out) |
|
De LP van Robert Palmer - Heavy Nova. Fout, enorm glad, maar toch wel ns lekker om op te zetten. "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Wow, daar staan alleen maar gave dingen tussen! Alphaville, T'pau, Duran Duran, A-ha. Heel gaaf! Heeft er toevallig nog iemand voor mij lp's van Belinda Carlisle en Olivia Newton John? Dat zijn echt de geilste wijven op plaat ever! Ja hoor... |
|
quote: Subway Mirror rost de pannen van het dak. [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 24-10-2010 20:31] |
|
quote: Robert Palmer is ook al fout tegenwoordig? But why? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Swanö is sowieso een koning. Bareuh... |
|
quote: Zelf gekocht? In dat geval, wat in hemelsnaam doe je hier? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
misschien dat ProgTon daar antwoord op kan geven (morgen)? [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 24-10-2010 21:23] |
|
Ik meen me een of andere kopie van een HELE foute orgelplaat te hebben (geen psalmen ofzo, maar erg vage shit). "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |