|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Spice girls - spice |
|
quote: Die is niet fout - die is geniaal. En stukken beter dan deze: Mijn foutste is overigens: Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
quote: Gast! Duran Duran & James Cunt zouden niet eens in één zin genoemd mogen worden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik heb Willeke Alberti CD's Meervoud ja! En ik spaar Eurovisie Songfestival verzamel CD's. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
alle 40 stout sneedee 1 en 2 |
|
quote: |
|
quote: Ordinairy World is een supernummer James Blunt heeft echt zo'n irritante stem... nie normaal! signature |
|
quote: quote: |
|
hehe vooral die laatste zin [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 22-10-2010 0:15] signature |
|
quote: hehe, inderdaad. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik heb bergen foute cd's, gekregen op einde van een rommelmarkt, te veel om op te noemen, maar een heel erge is toch wel de cd single van Wes - Alane dus als iemand deze nog zoekt?? |
|
Als dat het ergste is wat je kunt bedenken.. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Wes - Alane echt, geweldig nummer serieus, niet mee fukken |
|
quote: Da's ook gelijk zijn walgelijkste nummer ooit. Dit is stukken beter: [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 22-10-2010 1:00] |
|
quote: Kom op, dit is wel zulke ongelooflijk slechte inhoudsloze, fantasieloze baggerpulp. Geen smaak hebben ok, maar er zijn grenzen. Je bent toch geen 12 jarig huppelkutje? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
ik zoek nog een nummer van de jaren '90 met een clip waarin vele acteurs met afrikaanse dieren bodypaint rondliepen... en in zebrapaint van een waterval afduiken.... wie o wie? in de lijn van Wes - Alane ongeveer |
|
quote: Ja, die! Ehm... Was er toen telkens op tijdens een of ander WK/EK... |
|
Deze toch? |
|
quote: daar heb ik echt heel veel aan |
|
quote:even laden maar denk het wel.... langzame verbinding op mobiel interwebz |
|
'maheyomamamah' geweldig, nostalgisch en geniaal die staat uiteraard in mijn top 100 aller tijden |
|
-blijft op repeat staan vandaag- |
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Sunchyme DIT is mijn introductie op destijds hedendaagse muziek naast de met de pap ingegoten Queen en Pink Floyd.... en wat geniet ik nu van allen |
|
Vengaboys - Up & Down - The Party Album! You have time. You are doing fine. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |