|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Moet je hem niet zelf invullen lullo. Je moeder. |
|
NA NA NA-NA-NA! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
potten en pannen |
|
quote: Absoluut. Qua mainstream nog altijd mijn favoriete band aller tijden. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Altijd mooi om met m'n take a chance on me abba shirt te lopen op een metalconcert. En dan mensen die het uit gieren en zeggen, hahaha, ja, abba, lachen, zo'n fun shirt. En dan gewoon zeggen dat abba te gek is en dat ik niet voor de gein met zo'n shirt aan loop en dat het zeker geen fun shirt is. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Bekrompen metalheads pwnen! Goed bezig Wim! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Abba is gaaf. Bareuh... |
|
Nu nog een sjaaltje! |
|
:') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Bestaan die dingen nog? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: |
|
Voor de liefhebbers? Against God and Government |
|
quote:Ik denk dat bij mij deze ook genomineerd kan worden. 'Was vergeten dat ik'm heb. @Rotzak: Dat is echt kut muziek. Gooi gewoon weg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Die heb ik ook ja, gekregen van mijn broertje omdat hij vond dat ze op me leek(hij was toen 5 of 6). [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 23-10-2010 12:18] |
|
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een origineel kado: met een beetje geluk kun je nog de hitsingle `wij gaan knallen' van patty brard en ome henk in de mediamarkt vinden voor het schamele bedrag van 5 cent. |
|
Een single van dit nummer: |
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Oh, die heb ik ook ja. |
|
quote: No way, bazentrack is dat! http://soundcloud.com/junglefever/ju...hieves-podcast Even naar 34:42 skippen, hopsa! Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Vertel mij wat Against God and Government |
|
quote: Ah in die lijn heb ik ook nog wel een mooie :') |
|
In die categorie fout scoort mijn Laibach-cd met het Zuid-Afrikaanse hakenkruis wel redelijk. En de Antifa zal vast wel moeite hebben met mijn Böhse Onkelz-verzameling. Neemt niet weg dat de Onkelz gewoon goed zijn, en dat Laibach alles op de hak neemt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |