|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
*zucht* Bert & Ernie... Kutcd... Letterlijk, youtube maar op Wachten Duurt Lang Bert Ernie en je vind de lol wel! Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
quote: hehe ik vind m ook vet, heb de lp-versie |
|
quote:Hahaha...tijdens het te snel na beneden scrollen dacht ik voor een moment dat Chuck Norris een plaat had opgenomen. |
|
quote: En dat heeft commentaar op James Blunt! |
|
Ik heb een Celine Dion cd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Maar wtf is dat met die boybands, zelfs al was je toen 10 ofzo, het blijft een boyband. Homeaux!1 Je moeder. |
|
quote:Ok, jij wint. |
|
+98079856!!! WE HAVE A WINNER! Je moeder. |
|
Haha, ik leg me er ook bij neer. Celine Dion is onovertrefbaar. |
|
niks mis met Duran duran godver |
|
Over Duran Duran gesproken... de meest geniale coverbandnaam aller tijden: [Dit bericht is gewijzigd door RudiEngel op 21-10-2010 23:17] |
|
quote:Ik heb er zelfs 2, en een kerst cd. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Celine Dion + Kerstcd... ... ... ... ... Jack... Je moeder. |
|
quote: geen echte covers hoor ze hebben er daar nog een paar trouwens DJ Donna Summer en Kylie Minoise signature |
|
quote::') geile schijt :') |
|
quote: null In die volgorde. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
/poging tot scenepoints terugkrijgen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Niemand met No Limit albums ? O_O Deze is ook wel erg gaaf: |
|
Goudkoorts, de musical. |
|
O ik heb ook nog een Justin Timberlake cd en een Nelly Furtado cd. ^_^ Niet hoeren swa, vette beats! [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 21-10-2010 23:27] Je moeder. |
|
heb jij niet alle Timbaland crap? had hier nog ergens een soundtrack van de filmversie van Hair en veel van Nick Cave & The Bad Seeds, is dat fout? |
|
quote: Neem hiervoor Waterflame - Radioactive (youtube/newgrounds) Fuck your mother and your son will be your brother. ... I don't join groups, I become the group! |
|
Elephunk van The Black Eyed Peas Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |