|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
...? God hates us all ! God hates us all ! |
|
Dit topic bestaat al. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: da's een hele rare manier. |
|
quote: en ik vergiste me ook nog! ontopic: via: http://metal.pagina.nl [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 26-04-2002 2:42] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: LOL@you [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-04-2002 2:42] |
|
Ehm....omdat ZM bij ons in huis gemaakt is I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Rajackar vertelde me dat ik hier eens moest kijken omdat het wel een lache forum zou zijn. |
|
|
|
hmmmz, ik zat eerst op Metalfan, via metal.pagina.nl ook, daarna verder gaan zoeken naar meer van die shit, en kwam hier terecht en zit ondertusse niet meer op metalfan, die site loopt gewoon niet bij mij, zoooo traag... |
|
Ik zat ook eerst op metalfan, heb daarna mijn heil hier gezocht. Metalfan is wel geinig, maar een beetje dood af en toe. En afwisseling kan geen kwaad. |
|
quote: ja dat probleem heb ik ook ja (traagheid daar) sja rondsurfen en dan blijven hangen that's what happened Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Door rond te surfen op zoek naar plaatsen om de - toen - nieuwe oceans of sadness-site aan te melden.. Ben er dan maar ineens blijven plakken... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ik had en vraag over een of andere concert, en toen kwam ik hier. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
doordat ik opzoek was naar een cd van abruptum vi sonis veris negrea.en ook hier terecht kwam op dit forum via de metal pagina.nl.en toen ben ik blijven hangen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ik zocht iets over heavy metal, en kwma uit by ZM. Wiegen Meister ! |
|
quote: waarom heb ik het idee dat je iets anders zocht |
|
quote: eh............................ Wiegen Meister ! |
|
|
|
Ik ben hier via vargen terecht gekomen. Hij lulde alleen over zwaremetalen. Nou jah toen werd ik nieuwsgierig. en tadaa hier was ik dan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Kwas op zoek naar gothic metal en ne maat van mij heeft mij deze site aangerade. En hij had gelijk schoonheid is een ziel verbrandt in het water van geluk |
|
En ik op mijn beurt door Mörke. Terwijl hij zelf er nog niet eens op zat. |
|
Ik zocht info over een concert waar ik heen zou gaan, kwam hier terecht en vond het forum heel leuk om te lezen. Na dat een tijdje gedaan te hebben, wilde ik toch wel kunnen reageren en heb ik me dus geregistreerd. No regrets MuayThaigerrr!! |
|
Ach je moet je maar vervelen ... Ik, Wil Schuurman |
|
Zocht info over de geschiedenis van Heavy Metal voor een wekstuk van m'n 14 jarig nichtje, en toen kwam er een link voor deze pagina, en sinds dien........ SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Ik heb nog steeds geen flauw idee hoe ik hier meer dan een jaar geleden terecht ben gekomen. Het zal wel via een zoekmachine zijn. No regrets and no remorse... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |