|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
sjongejongejonge wat droog zeg |
|
rare gitarist [bint] die een hele tijd ga nou 's een keer naar zware metalen en na een tijdje had ik dat maar gedaan. |
|
quote: Hehehe sorry .. ik ben inderdaad een beetje droog vandaag .. |
|
quote: mja... Wisdom Covered in Ashes *fan* Vraag maar eens naar 'Meike' Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Zal ik doen, ik ben trouwens één van de zangers .. de knapste |
|
quote: je vond het wel leuk, kzagn et aan je pretoogjes Je moeder. |
|
zocht info over cradle en nu zitk hier alweer een jaar fzo http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
hoe ik hier terecht ben gekomen weet ik totaal niet meer, was op school, denk ik, ergens een link zien staan, of toevallig eens op terecht gekomen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: kwam dat niet gedeeltelijk ook door de bekende hoeveel heid drug die ik tijdens zulke ondernemingen tot mij neem |
|
Het begon allemaal toen ik van metal ging houden... ....via een zoekmachine gok ik |
|
quote: hehe dat zal beswel ja foto's?? Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
Staan in het fototopic .. De andere zanger is namelijk NOG lelijker ... |
|
NOG lelijker? |
|
Jep, maar hij heeft GEEN babyface .. en ik ook niet ... [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-05-2002 22:31] |
|
quote: sorry, maar... in welke van de 120 (!) blz staat jou foto? kheb ech geen zin om ze allemaal door te bladeren... Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
quote:Ik wel. Dus als jullie nog eens een bandlid nodig hebben om het circus compleet te maken... |
|
Baby face genees je door 'n baard te kweken!!! |
|
No way. |
|
hehehe... jaja, je bent een tijdje niet op het forum en er wordt meteen over je geluld... fijn is dat PS: jenje, over 2 weken oefent kaatje ook mee.. ze heeft de CD Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
On topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
dat zei je ook echt 5 uur later begin de dag met een lach nog steeds via HollandsMetaal |
|
*kick* |
|
Ik dacht dat ik hier gereageerd had iig, ik denk dat het via een post van Paul op GoT was. |
|
quote: Haha, ik ook. Iig moest geloof ik wat info over graspop hebben en zocht daarvoor op Metal.pagina.nl en kwam daar ook zwaremetalen oa tegen. Na een tijdje (aantal maanden) alleen te hebben meegekeken, ben ik ook gaan posten. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |