|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik zocht iets op van slayer dus zo kwam ik op zm... |
|
Getipt door 1i1ith Touché, pussycat! |
|
Ik geloof via zoekmachine omdat ik kaartje zocht voor System (en NEE, die dicussie gaan we niet WEER beginnen!! Pasterophoor!) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
via Hollandsmetaal, maar ik vond het forum hier veel gezelliger, dus ben een beetje blijven hangen |
|
Via doaforum geloof ik Life doesn't get much better than this! |
|
quote: SLAYER !!!!!!! Wiegen Meister ! |
|
Getipt door edder Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Door een beetje hersenloos op linkjes te klikken (alle linkjes leiden (of is ut nou lijden) naar zm). |
|
Ik weet het niet precies meer. Ik zat er ineens en keek af en toe een beetje rond. Wat later heb ik me gewoon aangemeld. (misschien een beetje door shisha, die bij me in de klas zit) "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Via Jenje Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Ik had wat advertenties op internet gezet omdat ik een brute deathmetalband zocht waarin ik bas kon spelen. Ondermeer had ik wat op dit forum geplaatst en nu hang ik hier sinds kort wel met enige regelmaat rond. |
|
Door Sjaan. En indirect dus ook door Edder "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) |
|
via metalfan.nl maar hoe ik daar kwam...geen idee Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
Metal.pagina.nl Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
door een vriend van mij,genaamd ferry(graftak), ik dacht ff checken |
|
Rusputin raadde me aan eens op de site te gaan kijken, en dan vooral het forum 'ns te bezoeken. Bleek toch wel een aardige tip te zijn.. |
|
quote: Rusputin??? Oneerbiedige hond!! Maar tof dat je nu toch weer terug bent. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Het is altijd nog beter als Pusrutin ... |
|
HEHE, ga jij nou ook al beginnen?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Sorry Prutrussin |
|
Bah, van die naam van jou valt niks anders te maken. Maar ontopic maar weer: ik was op zoek naar kaartjes voor Iced Earth dacht ik, en toen kwam ik hier terecht. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Excuses voor het tikfoutje rusp |
|
Hehehe, ik ben hier al surfend terecht gekomen, toen was het forum er nog niet eens, heb me toenm aangemeld als redacteur en zodoende |
|
uhhh via metal.pagina kwam ik er en dat was heeeeeeeeeel lang geleden Let´s bring back the METAL |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |