|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
+Metal +Forum in Nederlandse pagina's (google) |
|
via ZwaarMetaal... |
|
quote: slim.. en een leuk user icon.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Via Judge M die dacht dat ik het hier wel leuk zou vinden... vond ik dan ook wel, toen. |
|
Gedwongen door XnegativeX. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
door dhr.Karnivoor... en omdat ik op Wanking de dooien 2002 een aantal ZM'ers zag...stelletje mafketels... We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
tja, ik weet het niet meer zo goed |
|
Via een paar vrienden.. ze zeiden dat er wat dingen gebeurden op een metal forum.. dus ik kwam even kijken |
|
Ik zocht op "burzum" bij google en zo ben ik op een of andere manier hier gekomen. I was me but now he's gone |
|
Geen flauw idee. |
|
Via Metaltuuplimburg "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Via msn stuurde Agamidion me de url, das bijna 2 jaar geleden al geloof ik.. ik had eerst een ander account maar die naam vond ik maar niks "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Ik zat op Gathering of Tweakers, om wat te online roleplayen en games uit te checken, ik was door mijn neef op dit forum gewezen. En daar opende ik een keer onder muziek of iets dergelijks iets over metal, of er was daar een topic over ofzo? Het was iets met vocalen in ieder geval, en toen poste elessar die ook op GoT zat de link naar ZM, waar ik ook een topic over vocalen op gestart toen. En toen ging ik op rome-reis van school uit, en na thuiskomst ging ik even kijken of er reacties op waren gekomen, en toen ben ik binnen de kortste keren in een aantal geloofsdiscussie's terecht gekomen, en maar rond blijven hangen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik was een paar dagen eerder naar de bandjesavond geweest, en ik vond Enfeeble gewoon heerschen. Toen keek ik wat Google erover kon vinden en ZM zat er dus ook tussen... It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
Via Hollandsmetaal Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
ik zou het echt niet meer weten, al sla je me dood... Misschien tijdens een van mijn dronken omzwervingen op het internet true disco chick |
|
Ik via Snaack(de gothicshirt deed het ), Jane Doe, Kleine Misha Banaan en nog een aantal mensen tijdens een concert van Trilan.... Whatever oh ja Tiranilor. En ze hadden het maar over ZM dus ik naar Zm. |
|
Geen idee. |
|
door mijn idool Ed !! Red de fietsen de winter door. |
|
via zwaarmetaal en fallen angel :p |
|
quote: hey jij ook al? |
|
Door druk van SnaacK en PsYcO |
|
quote: grmbl.. IK BEN HEEL TRUE JA!! |
|
Geen flauw idee. Oh ja toch wel collega's zeiden het tegen me. Maar de meeste hebben 'n ban. Dus ben ik nog alleen over. GODLESS NORTH buy it now. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |