|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Via Rajackar Zit bij hem op school en we raakte aan de praat en toen zei hij dat ik hier maar eens moest kijken |
|
op de een of andere manier op Hollandsmetaal terecht gekomen, en toen de link naar ZM gecheckt, en het forum. en ik dacht: hoi. |
|
Ik was op zoek naar een recensie van Urilehto op www.dynamo666.com en toen ik erop klikte kwam ik hier terecht. SIM-PEL. |
|
Getipt door ZwaarMetaal afgelopen augustus ofzo, toen hij nog op het Large-forum kwam... Bring The People Together |
|
Gewoon ik was me aan het vervelen en kwam hier terecht. |
|
Geen idee eigenlijk Ik weet wel dat ik linea recta op het FORUM kwam, en niet eerst op 'gewoon' zwaremetalen.com... cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Ik werd getipt door jester666 en vond het zo gezellig dat ik ben blijven plakken en eigenlijk ook door snaack bdw. ja zwaremetalen heerscht gewoon |
|
Tsjah.. Volgens mijn door Karnivoor en Langsuyarr... We zaten in een metalbar over internet te lulle.. 1+1=ZM Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
quote: kut dat had ik dus verkeerd ik dacht 2 [Dit bericht is gewijzigd door PsYcHo op 26-04-2002 17:15] |
|
Ik weet niet meer precies hoe.........ik denk toeval hahahah...............maar het beviel me en ben er nu toch ook al weer een tijdje |
|
niet via aanraden van Shredhead ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
via ares en nachtvorst. die 2 doen veel goeds, als ik hun niet kende was ik nu vriendinloos hail renske Je moeder. |
|
Via internet Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
hm ik weet echt nie meer hoe ik hier kwam.. |
|
Ik zat eerst op Metalfan, maar het forum was daar een beetje traag, qua metalnieuws een erg goede zite, beter als zware metalen....sorry..... Dus ben ik na was zoeken hier terecht gekomen, en schrijf ik hier soms maar eens wat.... |
|
Doordat ZM een recensie schreef voor onze demo-CD, toen nam ik een kijkje hier op 't forum en had ik ineens binnen 3 dagen meer dan 70 posts |
|
quote: aha! daar ken ik jou naam dus van! |
|
Via metal.pagina.nl |
|
op atak.nl stond een linkje Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Via shadowjin en elmar666.. en een mannetje die ik altijd in me hoofd hoor.. die zij 100x per min " ga naar zm.. ga naar zm" Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
dood aan dat mannetje in je hoofd |
|
We`re not dead we`ve never lived |
|
ODE AAN METAL.PAGINA.NL DUS!!!! |
|
NEE! metalpagina is kut want ze wijgeren mijn dissection page ertusse te zette Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |