|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Via iemand die het via, goh niet echt origineel, http://metal.pagina.nl gevonden had . [Dit bericht is gewijzigd door GkuA op 26-04-2002 19:57] 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron |
|
Was gewoon wat (gericht)aan het surfen en toen belandde ik hier...en ik heb het me nog geen seconde beklaagd... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
nu weet ik het weer! ik viel en knalde met mijn hoofd tegen de muur. o nee, ik viel alleen maar. |
|
toevallig op ingesurfd. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
ik melde onze site aan bij metal.pagina.nl en kwam zo op deze site. pas nadat rajackar me een paar keer had aangeraden om het forum te checken, ben ik wezen loeren en het bevalt me wel, je steekt nog eens wat op enzo (dis me eerste forum, aaaah ), kdacht altijd dat een forum net iets als een chatroom was en dat vink geen fuck aan. Oud Vuil. |
|
via een recentie over een optreden van vrienden van me. Me broer en wat vrienden treden op op Molfest. Ik hoorde dat er hier een recentie stond en zodoende kwam ik op het forum terecht en nog altijd geen spijt bla...bla...bla... |
|
Ik had die lui van Hollands Metaal gezien op die BNN docu, en heb de linkjes bekeken en vergeleken. De rest is geschiedenis. Kicke uitzending trouwens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nooit gezien, jammer... Ik ben zomaar komen aanwaaien. Via een stel lamme lui die hier ook kwamen. Dit slaat nergens op. |
|
... erm ... tjsa hoe zal ik het zeggen |
|
quote: Voor jou dan de vraag hoe je op het idee kwam dit forum te scheppen en of je er iets mee wou bereiken ofzo. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
ik ree ooit heeel lang geleden (x-mass 2001 fest) met mensen mee, ik denke jippie vervoer. toen moest ik belachelijk vroeg m'n nest uit omdat ze naar een forum meeting gingen (weet ik veel wat dat is). dat was by the way niet zo boeiend dat ik meteen zoiets van had van daar mot ik ook bij mmaare leuke opvulling voor de tijd dat ik me verveel zoals nu |
|
Ik zocht op Internet wanneer Finntroll in de buurt zou komen en toen kwam ik hier terecht... Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
ik was eigenlijk opzoek naar een zwaar stuk metaal [scroll]Is there something after you? Is there someone folowing you? Are you Dieing? PARANOIA !!!!!!!!!!!!!!!!!![/scroll] |
|
Via via, euh, ja, geen idee meer eigenljk. |
|
quote: Ik ook zoiets hoor Kimmie, system of soulfly, een van die twee, ik weet wat je bedoelt. Je mag hier bijna niet van nu-metal houden... Anyway ik had dit schijnbaar in mijn favorieten gezet en kwam het later weer tegen. Me afvragend wat het zou kunnen zijn heb ik erop geklikt en begon meteen mee te discussieren bij het zelfmoord-topic omdat ik het niet eens was met een uitspraak van (de mij toen nog onbekende) Panda. Ik werd spontaan bijgestaan (no offense Panda ) Maar goed en hier was ik... |
|
Door Lady Rose in een dronken bui aan te spreken na een concert van tristania 30 sept. 2001 en zij wees me op de URL [Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 04-05-2002 1:16] |
|
In een dronken bui? En je hebt het onthouden? Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
via Hagrath geloof ik.. ik weet 't nieteens meer maar 't zal ongetwijfeld zoiets geweest zijn.. (P.S. ) [Dit bericht is gewijzigd door Aroussa op 08-05-2002 14:28] Just because I don't care doesn't mean I don't understand. |
|
via heus "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Hmm, dan moet ik jou bijna wel kennen. hagrath is namelijk de gitarist van mijn/onze band .. *reactie op Aroussa* [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 08-05-2002 14:32] |
|
uhm.. Jester 666 en Firefox zeiden ik hier is moest kijken.. Alzo geschiedde met alle gevolgen van dien (=ernstige verslavingsvormen) |
|
Ik kreeg de url van een gozer die net als ik naar de Osdorp Posse en naar Dimmu Borgir luistert... (En waag het eens om daar wat van te zeggen ) Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Daar wat van |
|
quote: jij verveeld je Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |