|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Aardige bands. Ik kom waarschijnlijk wel even buurten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Entree 20 euro Tijdschema: 16:00-16:30 Angelus Apatrida 17:00-17:30 Fleshgod Apocalypse 18:00-18:45 Annotations Of An Autopsy 19:15-20:15 Carnifex 20:45-21:45 Keep Of Kalessin 22:15-23:15 Dying Fetus Ben er ook wel bij! |
|
KoK ook eindelijk een uur speeltijd die ze verdienen! Kijk tzt nog wel even of ik naar Essen ga (want dat is op een zaterdag) of naar Utrecht. Wat de afstand betreft maakt het weinig uit, is beide twee uur rijden of zo... |
|
JA! Black seeds of bunny! |
|
HOLY FUCKING SHIT HIER MOET IK HEEN Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Hoop dat er niet te veel scene kids heen gaan btw Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Normaalgesproken aanwezig Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wat zijn scene kids |
|
quote:N00b. edit: Excuses, jij komt niet in de hardcoretopics. zoiets. Niks mis mee. http://www.wikihow.com/Be-a-Scene-Kid Zijn deze bands niet te hard voor scenekids? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-11-2010 16:14] |
|
Scene kids komen elk feestje verpesten tegenwoordig Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Ghehe, is dat niet een beetje aanstellen? Zie scene kids regelmatig bij concerten, maar een feestje verpesten? |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door verstikking op 19-11-2010 18:03] |
|
Ja. =) |
|
Nee |
|
Aanwezig Zoveelste mentalkloon. |
|
quote: Nou zeg! En nee, brr hardcore..! edit: Lijkt een beetje op een moderne Alto versie. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-11-2010 19:53] |
|
quote:Bang voor concurrentie? Zoveelste mentalkloon. |
|
Hardcore? Ik zeg Ipim! |
|
quote: Wat doen ze dan? Je moeder. |
|
quote:Beetje wat kids doen op een show. beetje hangen, tof doen. Wsl is ie gewoon bang voor concurrentie wat ik net al zei. Zoveelste mentalkloon. |
|
Ach, ik vind drukke dronken idioten irritanter. Je moeder. |
|
quote:Dan vind jij mij waarschijnlijk bloed irritant :') Zoveelste mentalkloon. |
|
Ongetwijfeld. :') Maar ik bedoel dan van die overdreven blije schreeuwerds die denken dat iedereen hun vriend is als ze zat zijn en dat ze alles kunnen maken bij iedereen. De tering, die moeten deaud. Je moeder. |
|
quote:Of het vervolg op de emo-trend. quote:Sorry, ik zal het niet weer doen. edit: dat vergeet ik toch weer als ik zat ben. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 19-11-2010 20:34] |
|
quote: Hehe, jij voldeed niet aan de beschrijving hoor maar in dat rookhok was je aardig stoned of niet? Want ik had het idee dat je bijna in slaap viel. Je moeder. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Volgende pagina |