|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
signature |
|
ik ook XD signature |
|
isnie grappig meer heuj www.wickyleaks.nl BIER,PILS,KOUWE KLETS,PROOST |
|
quote:Als getuige van verkrachting? Dat zou wel raar zijn. Maar goed. Nederland 2005: http://www.wikileaks.ch/cable/2005/08/05THEHAGUE2309.html |
|
Het is in dit topic niet zo'n issue, maar hier wordt door een advocaat even uitgelegd dat Julian Assange toch echt niets illegaals heeft gedaan. Verder zijn er weer wat mooie onzinnige redeneringen en stuitende hypocrisie van de interviewster en de andere gast - een voormalig medewerkster van de (campagne-?)staf van Bush. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Goed interview inderdaad! |
|
Zeer vermakelijk. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wikileaks genomineerd voor Nobelprijs voor vrede AP − 02/02/11, 19:35 OSLO - De Noorse parlementariër Snorre Valen heeft klokkenluiderswebsite Wikileaks genomineerd voor de Nobelprijs voor de vrede. Dat maakte hij woensdag bekend. Hij nomineerde de website omdat de organisatie volgens hem de mensenrechten, de democratie en de vrijheid van meningsuiting heeft bevorderd, net zoals de winnaar van 2010, de Chinese dissident Liu Xiaobo. De 26-jarige Valen schreef woensdag op zijn blog dat Wikileaks 'corruptie, oorlogsmisdaden en martelingen' heeft blootgelegd door het publiceren van geheime documenten. Ook zei hij dat het bekendmaken van nepotisme en corruptie in Tunesië 'een kleine bijdrage heeft geleverd aan het afzetten' van het regime. Gemiddeld ontvangt het Nobelprijscomité jaarlijks meer dan tweehonderd nominaties. De deadline voor de nominatie voor 2011 was dinsdag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:+1 Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Alhoewel, kregen terroristen als Arafat en Mandela ook niet ooit een Nobelprijs voor de vrede? Dan zou deze mooi in dat rijtje passen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Klopt. Is al een tijdje flink aan inflatie onderhevig --> Obama. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Oja, die was ik nog vergeten. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Waarom zou meneer deze niet verdienen dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Wat heeft het verknallen van diplomatieke betrekkingen en andere rottigheid met wereldvrede bevorderen te maken? Al die openbaarheid, het brengt niks dan ellende. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jah tijdelijk. Je weet net zo goed zelf dat te weinig transparantie naar dictatuur neigt. Dit is werk waar normale journalistiek zich altijd al mee bezig houd. En door een democratie als waardevol goed wordt gezien. Wat Assange heeft gedaan is alleen een betere infrastructuur voor klokkenluiders en de perslui aanleggen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Man, jij zou Franco nog opgeven voor de Nobelprijs voor de Vrede. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 02-02-2011 21:53] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
France Bauer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Typo. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Onder de brug van Anko Franco lag een dooie hond, een van de jagers schoot hem in het kontje, au zei het hondje, kriebel in mijn kontje. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:Iemand zei 'dit is Anne Frank, ze moet nog naar het station..' Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Waarom wel? Wat heeft die man is godsnaam gedaan om voor die/zo'n prijs in aanmerking te komen? Beetje ondoordacht informatie lekken, met oncontroleerbare achterklap het diplomatieke systeem proberen te verneuken, levens van westerse militairen in gevaar brengen, een hetze tegen het westen en Amerika in het bijzonder proberen te ontketenen. Nou zou je hier anders over kunnen denken dan ik of het positief beoordelen, maar wat heeft hij gedaan om (wereld)vrede te bevorderen? quote:Iig eerder dan die hierboven genoemde namen, ja. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wat ken ik je toch weer goed. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |