|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zit wel in dezelfde fanbase en overtuiging ja. Je moeder. |
|
Nou dat de bands vervangen worden heb ik nooit gezegd, ik heb alleen gemeld dat er even afgewacht wordt. Ondertussen is alles duidelijk en gaat het gewoon door met deze bands + de rest. |
|
voor nargaroth wil ik wel langs komen. Lachen toch kermis muziek. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Heb Nargaroth altijd wel gewaardeerd om de muziek. Vooral de laatste schijf kon mij goed bekoren. En ook voorgaande lp's doen het nog steeds goed hier. |
|
quote:Dan zal Nimbus er vast bij zijn. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Darkspaceeeee |
|
Nargaroth is geweldig. Alleen voor die band al aanwezig. En voor het bier, natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Dronckaerdt op 31-01-2011 18:06] No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
quote: Ow, ok. Verkeerd begrepen, sorry. Beter ook eigenlijk, want Nargaroth wil ik wel zien! Wie of wat = de rest??? Kikadewado |
|
Dat is afwachten. |
|
Falkenbach? |
|
Zou enorm heersen. No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Ik ben er natuurlijk, zoals altijd, gewoon bij. |
|
Schiet eens op met die namen... No doubt about it - I can't live without it Alcohol, Alcohol |
|
Ik bin oek van de partij! |
|
Oek niet! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Ah, toe nou.... Ik ben in ieder geval present! Kikadewado |
|
+ Terzij de Horde + Infestis |
|
|
|
Dat is al een leuk begin inderdaad |
|
Zekers! Ook de twee NL toevoegingen zijn beide topbands! |
|
+ Gorath |
|
Er komt nog één naam bij, voor in het bovenste rijtje. |
|
mooi, hopelijk nog iets naar mijn smaak, want to nu is eigenlijk alleen TDH nog interessant Gelukkig zijn de concerten in Romein altijd geniaal, dus maakt het eigenlijk ook geen zak uit wat er speelt Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
De vorige keer was het goed te vertoeven in het rookhok met een flinke dosis humor en joints. Ik denk dat ik dat nog wel een keer over ga doen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |