|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
:') Je verwart me met jezelf. Wellicht prettig voor je ego maar desalniettemin onjuist. Jij was immers degene die op een internet forum bedreigingen ging uiten omdat je de discussie niet kon winnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Joh, als hij het niet leuk vond, vond hij het toch gewoon niet leuk? TdH zegt zelf ook dat het een mindere show was, dus zo raar is dat dan toch niet? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: +1 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Maar wel zwarte sokken. =) |
|
quote: Ik heb heel veel verschillende kleurtjes sokjes hoor. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Aha alle kleuren van de regenboog zoals de gay- vlag? [Dit bericht is gewijzigd door NotYourBitch op 11-04-2011 17:33] =) |
|
quote: Zo eentje moet ik nog wel een keer scoren. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Paljas op 12-04-2011 3:31] |
|
quote: Hahaha, hier kan ik wel om lachen. [Dit bericht is gewijzigd door Paljas op 12-04-2011 3:31] |
|
Maakt niet uit, we slaan hem alsnog in elkaar, Paljas. |
|
quote: Haha, Paaljas misschien wel, maar jij bent daar veels te lief voor Wietze. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik ga ook niet zelf lopen slaan natuurlijk. |
|
Nee, daar hebben we vlugge trol voor. |
|
Die slaat nog geen deuk in een pakje boter. |
|
Hahahaha! |
|
quote: Upload van APATOR-demos "Meet The Meat" (4-2011) en "King Of The Juice" (1996) op YouTube. Enjoy. |
|
quote: Upload v APATOR-demos "Meet The Meat" (4-2011) en "King Of The Juice" (1996) op YouTube. Enjoy. |
|
quote: |
|
quote: Upload v APATOR-demos "Meet The Meat" (4-2011) en "King Of The Juice" (1996) op YouTube. Enjoy. |
|
quote: Ik quote em even voor de zekerheid. spelfout weggehaald... |
|
Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Joost, toen al een Apator fan! [Dit bericht is gewijzigd door Inverted Church op 23-06-2011 10:28] http://www.last.fm/user/xmosh4jezusx | Kali/Entropy |
|
Apator ftw. Je moeder. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina |