IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Black Metal Desecration festivals 2011 Vorige pagina | Volgende pagina
Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 10-04-2011 23:11 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

quote:
Op 10 april 2011 22:55 schreef Deathwish het volgende:
Tja, je moet TDH ook niet als pure BM opvatten.
Ik vind het juist een erg goede band, die verfrissing brengt in het (saai geworden door de vele na-aap bands) genre.
Maar als je op die verfrissing nog niet zit te wachten, komt vanzelf wel.

Cheers voor alles, was een vette dag. Gezeik nemen we op de koop toe.

Vet om Gorath eens live te zien, en Posthum was goed, origineel. Pest was genieten, fucking agressief, heel sterk. Nargaroth stond er wel echt, in tegenstelling tot verhalen.

Vandaag in Baroeg was ook ruig, blijft vet om daar te spelen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-04-2011 23:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 22:55 schreef Deathwish het volgende:
Tja, je moet TDH ook niet als pure BM opvatten.
Ik vind het juist een erg goede band, die verfrissing brengt in het (saai geworden door de vele na-aap bands) genre.
Maar als je op die verfrissing nog niet zit te wachten, komt vanzelf wel.

:')

Nee, het ligt niet aan de stijl, die is best ok, het ligt aan de band. Ze spelen allemaal totaal langs elkaar heen, het is grotendeels sfeerloos, terwijl deze stijl juist om sfeer vraagt. En die zanger is gewoon vreselijk.

2x gezien en nu het is echt schandalig kut.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 10-04-2011 23:16 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:15 schreef Onweerwolf het volgende:

Probeer niet met OWW te praten over black metal, die gebruikt altijd zijn autoriteitsargument waardoor hij pretendeert elke discussie te winnen.

Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-04-2011 23:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:16 schreef iPim het volgende:
Probeer niet met OWW te praten over black metal, die gebruikt altijd zijn autoriteitsargument waardoor hij pretendeert elke discussie te winnen.

Moet je luier weer verschoont worden?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-04-2011 23:18 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:18 schreef Onweerwolf het volgende:
Moet je luier weer verschoont worden?

Zolang ik maar onder je kan liggen.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-04-2011 23:19 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

iPim
Usericon van iPim
Posted 10-04-2011 23:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:19 schreef Onweerwolf het volgende:

Schaaf je vorige post ook even gramaticaal correct bij dan.

Silence
Usericon van Silence
Posted 10-04-2011 23:30 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, het ligt niet aan de stijl, die is best ok, het ligt aan de band. Ze spelen allemaal totaal langs elkaar heen, het is grotendeels sfeerloos, terwijl deze stijl juist om sfeer vraagt. En die zanger is gewoon vreselijk.

Okay, dan heb je het met hele andere ogen bekeken dan ik.

Ik vind Terzij de Horde juist een enorm sfeervolle band, en dat ieder bandlid op een eigen manier opgaat in de muziek vind ik wel mooi om te zien. Ik zie dat ook niet als langs elkaar heen spelen. Enorm gave band, live en op cd.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-04-2011 23:37 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2011 23:30 schreef Silence het volgende:
Okay, dan heb je het met hele andere ogen bekeken dan ik.

Ik vind Terzij de Horde juist een enorm sfeervolle band, en dat ieder bandlid op een eigen manier opgaat in de muziek vind ik wel mooi om te zien. Ik zie dat ook niet als langs elkaar heen spelen. Enorm gave band, live en op cd.

Die EP van hun klinkt ook best ok ja. Daarom ook zo jammer dat het live zo tegenvalt.

Ik vind dat als een band geen harmonie onderling kan houden het totaalplaatje gewoon niet mooi is. Het klinkt alsof de band in de oefenruimte een nieuwe song staat uit te proberen maar nog niet heeft bepaald waar elk stukje precies terecht moet komen. Gewoon vreselijk onstrak en onsamenhangend en dat irriteert mij als luisteraar.

Kijk dat je een mengelmoes van black, screamo en sludge speelt is nog geen excuus om dan maar van alles door elkaar te gooien terwijl het niet bij elkaar past, vind ik.

Ik geloof trouwens dat de rest van het publiek, op een paar man na, deze band ook echt hemeltergend slecht vond, althans aan een flink aantal reacties te horen en te zien.

Misschien als ze wat meer oefenen en een andere zanger nemen dat het dan beter wordt. Aan het zaalgeluid lag het dit keer in ieder geval niet zoals de vorige keer in het Platformtheater nog als excuus kon worden gegeven.

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-04-2011 1:03 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 10 april 2011 23:16 schreef iPim het volgende:

Maar ik sta autoritair weer boven hem, dus tja...

Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 11-04-2011 1:05 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

quote:
Op 10 april 2011 23:37 schreef Onweerwolf het volgende:
Die EP van hun klinkt ook best ok ja. Daarom ook zo jammer dat het live zo tegenvalt.

Ik vind dat als een band geen harmonie onderling kan houden het totaalplaatje gewoon niet mooi is. Het klinkt alsof de band in de oefenruimte een nieuwe song staat uit te proberen maar nog niet heeft bepaald waar elk stukje precies terecht moet komen. Gewoon vreselijk onstrak en onsamenhangend en dat irriteert mij als luisteraar.

Kijk dat je een mengelmoes van black, screamo en sludge speelt is nog geen excuus om dan maar van alles door elkaar te gooien terwijl het niet bij elkaar past, vind ik.

Ik geloof trouwens dat de rest van het publiek, op een paar man na, deze band ook echt hemeltergend slecht vond, althans aan een flink aantal reacties te horen en te zien.

Misschien als ze wat meer oefenen en een andere zanger nemen dat het dan beter wordt. Aan het zaalgeluid lag het dit keer in ieder geval niet zoals de vorige keer in het Platformtheater nog als excuus kon worden gegeven.

Ik heb ze trouwens nog nooit live kunnen zien, gisteren ook moeten missen ivm voorbereidingen voor DJVT die elders speelden.

Maar het is een beetje dezelfde discussie als vorig jaar met Anaphylactic Shock, niet iedereen trekt die nieuwe kijk op BM. Desondanks vind ik juist daarom al dat dergelijke bands geprogrammeerd moeten worden.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 11-04-2011 1:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Ik vond Anaphylactic Shock erg sterk spelen vorig jaar.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-04-2011 1:42 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 1:05 schreef Deathwish het volgende:
Ik heb ze trouwens nog nooit live kunnen zien, gisteren ook moeten missen ivm voorbereidingen voor DJVT die elders speelden.

Maar het is een beetje dezelfde discussie als vorig jaar met Anaphylactic Shock, niet iedereen trekt die nieuwe kijk op BM. Desondanks vind ik juist daarom al dat dergelijke bands geprogrammeerd moeten worden.

Onzin, dat is de discussie helemaal niet. Het gaat niet om de stijl die ze spelen want die is prima, wat mij betreft. Genoeg bands in dat genre die top zijn. Het gaat om het feit dat ze live gewoon slecht zijn. Ze beheersen het kunstje gewoon niet.

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-04-2011 2:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 10 april 2011 23:37 schreef Onweerwolf het volgende:

Misschien hadden ze een slechte dag hoor, maar ik heb ze inmiddels drie keer live gezien en dat waren echt super gave optredens.

xX-C-Xx
Miss Kaasschaaf 1934
Usericon van xX-C-Xx
Posted 11-04-2011 2:39 by xX-C-Xx Wijzig reactieProfiel van xX-C-XxQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/chantal.lansbergen

Ik vond Terzij De Horde heerlijk, heb ze twee keer mogen aanschouwen en genoot er elke keer hard van.
Maar ik ben dan ook groot fan van de combi Black en Sludge

De rest van de bands vond ik dusdanig niet fascinerend dat ik de helft ervan niet eens meer weet. En ik ben toch echt broodje nuchter.

Nargaroth klonk lekker, maar what the fuck komen ze met Mayhem cover(s) aanzetten? Ik viel bijna mijn kruk af van verbazing toen ik de 'Freezing Moon' intro hoorde.

Verder vond ik het weer een heerlijk ouderwets dagje Black Metal, het blijft toch mijn favoriete genre

Het doet maar even pijn!

Burzum
Usericon van Burzum
Posted 11-04-2011 3:33 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 11 april 2011 2:39 schreef xX-C-Xx het volgende:
.

Nargaroth klonk lekker, maar what the fuck komen ze met Mayhem cover(s) aanzetten? Ik viel bijna mijn kruk af van verbazing toen ik de 'Freezing Moon' intro hoorde.

Verbaasd mij ook wel ja, aangezien die gast iedereen altijd wil doen denken dat hij de BM uitgevonden heeft...
Nargaroth heb ik twee keer gezien in Baroeg waarvan een optreden ongeveer 20 minuten duurde en toen had meneer geen zin meer en de andere was wel redelijk.

Argh
Usericon van Argh
Posted 11-04-2011 3:41 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Het zou pas geniaal zijn als hij Darkthrone nummers zou spelen... :')

"NO DARK THRONE FAN" :')

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Inverted Church
Usericon van Inverted Church
Posted 11-04-2011 7:23 by Inverted Church Wijzig reactieProfiel van Inverted ChurchQuote dit berichthttp://terzijdehorde.blogspot.com

Machtig weekend.

Infestis: erg strakke band, prima gasten en chick. Moeten alleen leren voetballen.
TdH: Leeuwarden ging kut, gister prima
Chaos Invocation: Deed me niet zoveel, iets teveel show, iets te weinig originaliteit.
.Posthum: voor mij de ontdekking van het festival. Fucking intens, goede riffs, goede atmosfeer. Erg aardige gasten ook.
Gorath: Eindelijk gezien, zeker niet teleurgesteld. Ook hier weer erg goede atmosferen en een erg goede show.
Pest: Klapte er hard op! Maar idd met een knipoog.
Nargaroth: Een harde en strakke cover-set, stelde idd niet teleur.

Terzij de Horde
Usericon van Terzij de Horde
Posted 11-04-2011 8:09 by Terzij de Horde Wijzig reactieProfiel van Terzij de HordeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/terzijdehorde

quote:
Op 11 april 2011 2:21 schreef Burzum het volgende:

Misschien hadden ze een slechte dag hoor, maar ik heb ze inmiddels drie keer live gezien en dat waren echt super gave optredens.

Leeuwarden was inderdaad, het moet gezegd worden, geen beste show qua strakheid, om verschillende redenen.

Platformtheater was ook een van onze mindere shows ever wat dat betreft. Ik denk dat OWW wat dat betreft net pech heeft gehad. Baroeg gisteren ging wel weer hard erop namelijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Terzij de Horde op 11-04-2011 10:26]

Gorath
Usericon van Gorath
Posted 11-04-2011 8:30 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

Black Metal Desecration war Krieg.

Muzikaal vielen bij mij TdH en Posthum enorm in de smaak. Ook geen klachten over de rest. In het noorden wat nummers van Nargaroth meegepikt. Het eerste deed me denken aan War van Burzum en het tweede aan Freezing Moon van Mayhem. Of wacht eens,... Toen de gitaren echter ongestemd bleven, heb ik er toch de brui aan gegeven. Maar Nargaroth is dan ook mijn ding niet.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 11-04-2011 10:13 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Infestis: Nee
Terzij de Horde: Band van de dag!
Chaos Invocation: Aardig
Posthum: Aardig
Gorath: Nee
Pest: Aardig
Nargaroth: Onverwachts goed

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Regeer
! Metalized Blood !
Usericon van Regeer
Posted 11-04-2011 11:03 by Regeer Wijzig reactieProfiel van RegeerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/regeer

quote:
Op 11 april 2011 8:09 schreef Terzij de Horde het volgende:
Leeuwarden was inderdaad, het moet gezegd worden, geen beste show qua strakheid, om verschillende redenen.

Platformtheater was ook een van onze mindere shows ever wat dat betreft. Ik denk dat OWW wat dat betreft net pech heeft gehad. Baroeg gisteren ging wel weer hard erop namelijk.

Tja... had meneer maar gewoon bij Sodom Open Air aanwezig moeten zijn met jullie show, want dat blijft nog steeds een van de besten die ik van jullie heb gezien! (Die keer in de Gloppe met Ophis was trouwens ook best oké).
Verder blijft het gewoon een kwestie van een discussie die Wietze ook al terecht heeft aangehaald: Je moet voor deze stroom van BM wel openstaan, en helaas doen de meeste truie blekkies dat dus niet...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 11-04-2011 11:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 11:03 schreef Regeer het volgende:
Verder blijft het gewoon een kwestie van een discussie die Wietze ook al terecht heeft aangehaald: Je moet voor deze stroom van BM wel openstaan, en helaas doen de meeste truie blekkies dat dus niet...

Nogmaals Erwin, dat is dus juist niet het punt van discussie.

Henox666
Back in black
Usericon van Henox666
Posted 11-04-2011 13:33 by Henox666 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Henox666Quote dit bericht

quote:
Op 11 april 2011 1:42 schreef Onweerwolf het volgende:
Onzin, dat is de discussie helemaal niet. Het gaat niet om de stijl die ze spelen want die is prima, wat mij betreft. Genoeg bands in dat genre die top zijn. Het gaat om het feit dat ze live gewoon slecht zijn. Ze beheersen het kunstje gewoon niet.

Helemaal mee eens. Ik kreeg het idee dat ze een beetje stonden te oefenen in een oefenruimte. En gezien de korte broek en de zomerse shirtjes dachten ze ergens in de Bahama's te spelen. Nee, sorry ik knapte er volledig op af. Ze kwamen over als een studentenbandje dat even wat kwam spelen. Met alle respect hoor, maar op cd klinkt het gewoon beter. Live hoeft het voor mij niet meer.

Kikadewado

Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 11-04-2011 14:08 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 10 april 2011 22:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Die zanger van Terzij de Horde is werkelijk waar de slechtste bm zanger die ik ooit live heb meegemaakt. Het lijkt wel een verkouden kraai man. Wat een clown.

Nou dan had je die zanger van Shining moeten horen in Zaandam, dat leek meer op een krolse pauw!

Ik kon op het laatste moment helaas niet aanwezig zijn in Rotterdam, ik had Infestis en Nargaroth wel willen zien

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 11-04-2011 14:09]

5 Euro's? Op je muil!!

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com