|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
+ Pest (GER) |
|
Ook de Duitse Pest is fijn. Kikadewado |
|
Dan liever Spaanse griep Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Had liever de Zweedse Pest gehad... Maar kon minder |
|
|
|
Allemaal maggies Nargaroth lijkt me zeer vermakelijk om ooit live te zien... |
|
Als de dag daarvoor naar Kutschurft gaan doorgaat, hier ook aanwezig dan waarschijnlijk. |
|
Ik zal er zijn! |
|
quote:Ja joh? |
|
Infestis is gaaf. De rest ken ik niet. |
|
Dan kan je: A. vroeg naar huis of B. een hele nieuwe wereld voor jou laten openbaren! |
|
Kikadewado |
|
ik denk er nog even over na |
|
Openingspost aangepast, volgorde is nu ook correct. |
|
zeker aanwezig, NARGAROTH |
|
Is er al iets van een running order bekend? Of hoe laat is het ongeveer afgelopen? |
|
Running order verwacht ik in de loop van volgende week. |
|
quote: Hehe, in zijn hyvesagenda staat het als volgt: 9 april 2011 black metal decoration 2011 Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
quote: Het laat je niet los hè? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Nah, ik vond het gewoon een vermakelijke Freudiaanse verspreking. Op 26 mei 2011 23:34 schreef Pit Beast het volgende: "Sonic titan kan hier wel steeds de held uithangen maar ook voor hem is er ooit een gevalletje wrong time wrong place." |
|
"Pink Wooden Orgy" lijkt me dan toch beter. |
|
Tijdschema? Wil je muilperen? |
|
ik geloof het wel, ik haak af... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe lijkt het met dat tijdschema, idd? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |