|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
BAM! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
jammer man, anders had je volle bak gehad! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Fijn. quote:Zie ik jou daar. edit: tussen de bands door dan. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 08-02-2011 17:49] |
|
De kans zit er dik in dat de 4 shows die nu geboekt zijn in NL de enigste in NL worden voor Gorath dit jaar. |
|
quote: Echt beter dat we samen spelen, werd hoog tijd. |
|
Yes, ik kijk ook erg uit naar TdH. |
|
Ik zal een pak condooms voor jullie meenemen! |
|
Is niet nodig nadat we allen jou in je aars genomen hebben |
|
Beter, dit gaat een machtig schouwspel worden vanuit de rookruimte! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
|
|
haha, yes |
|
Condooms, glijmiddel + aidsremmers hebben we altijd standaard bij de catering liggen tijdens BMD. |
|
Die na gebruik als late night snack worden verkocht. Kikadewado |
|
quote: Verstandig, gezien het hoge percentage homofielen wat dit soort festijnen altijd bezoekt. |
|
Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Tja, jij kan het weten. Kikadewado |
|
Zegt de Semiet. |
|
Misschien wel aanwezig. Dag daarvoor Kutschurft in Utrecht, dus waarom dan niet gelijk een hotelletje boeken en de dag erna naar Rotjeknor? |
|
quote: Je neemt je profiel wel heel serieus he. Kikadewado |
|
Iemand nog iets belangrijks te melden? |
|
Daar zijn fora toch niet voor? |
|
quote: Ik had het tegen en over "Son of Sam". |
|
quote: Ok, dan! Ik kon je opmerking al lastig plaatsen. Kikadewado |
|
Check na afloop de foto's op www.metalphoto.org! |