|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Tnx! Maar eens overwegen om met de trein te gaan, kan ik mooi voor Nagelrot er vandoor. De nieuwe CD nodigt niet bepaald uit tot het blijven kijken van die band. |
|
Wat moeten die plates gaan kosten in de romein? [Dit bericht is gewijzigd door necrowizard op 06-04-2011 14:00] Je weet wat voor uitkering je hebt en daar moet je het mee doen. |
|
quote: Ik zie je daar wel Regeer! Heb die nieuwe Nargaroth nog niet gehoord, maar live zijn ze vet nu. Al die bandjes die voor ons spelen ken ik verder ook niet... |
|
Kom wel even langs. |
|
Van de Baroeg-site: Zondag 10 april is de marathon van Rotterdam. Het centrum van Rotterdam is deels afgesloten voor autoverkeer. Baroeg is nog wel bereikbaar vanaf de Vaanweg (A15, afslag 19A). (de Spinozaweg is gedeeltelijk afgesloten tussen 10.30 uur en 13.30 uur). Tramlijn 20 rijdt de gehele dag niet. Tramlijn 2 rijd niet tussen ± 10.00 uur en ± 15.30 uur. Degenen die met de trein of vanuit het centrum komen, raden we aan met de trein naar station Lombardijen te reizen. |
|
quote: 9 eurotjes. |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gelukkig zit Romein in het centrum. |
|
quote: Mja, helaas zijn de meeste snacktents in Leeuwarden zwaar ondermaats. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat is wel zo ja... Ach, we zien wel. |
|
Ik was er bij! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Moi deux. |
|
Hey vragrrrrg long time no see! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Was een gezellig dagje. Volgend jaar maar weer. Kikadewado |
|
was aanwezig vanaf de pauze tussen Garoth en Pest. Garoth dus net niet meer meegemaakt. Pest vond ik een erg treurige vertoning en da's nog zwak uitgedrukt naar mijn gevoel. Ik vroeg me werkelijk af of ze ook maar een hééél klein beetje in henzelf geloven. Ik in elk geval niet. (Hoewel ik hen album 'Vado Mori' best kan waarderen. - Is 't een studio band die er live niets van terecht brengt? In Romein in elk geval niet!) Als Nargaroth het niet helemaal goed had gemaakt, had ik vast nu nog last van mijn geeuwspieren. Maar wat was Nargaroth GOED!!!! Wat een drive, energie en black-emotie!!! Helemaal top! Burzum covers waren ook méér dan genietbaar. [Dit bericht is gewijzigd door Nadir op 10-04-2011 21:08] |
|
Hoogtepunten: Infestis, Gorath, en ja toch wel Pest (ik kon er wel van genieten) en Nargaroth. Grootste aanfluiting met stip! Terzij de Horde! Kikadewado |
|
Gosh, misschien heb ik 'Pest' gewoon niet begrepen, dan... Ik zag er niets in. [Dit bericht is gewijzigd door Nadir op 10-04-2011 21:19] |
|
Pest was zeer vermakelijk, muziek gewoon niet te serieus nemen, volgens mij deden ze dat zelf ook niet. Wil je muilperen? |
|
quote: +1 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Geen paint? |
|
Achja... Terzij de Horde was juist wel weer vet, alleen snappen al die truie blekkies die muziek niet. |
|
quote: Ik vind die zanger van Terzij De Horde wel vet, live. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Die zanger van Terzij de Horde is werkelijk waar de slechtste bm zanger die ik ooit live heb meegemaakt. Het lijkt wel een verkouden kraai man. Wat een clown. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Tja, je moet TDH ook niet als pure BM opvatten. Ik vind het juist een erg goede band, die verfrissing brengt in het (saai geworden door de vele na-aap bands) genre. Maar als je op die verfrissing nog niet zit te wachten, komt vanzelf wel. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |