|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom maar met lijstjes Dani Filth Legion DOET U MEE??? IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Tom Waits Sting aan het einde van een concert Meat Loaf one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Andre Hazes Michael Jackson spelfout weggehaald... |
|
quote: NIET spelfout weggehaald... |
|
quote: Grunten schijnt ie anders niet meer te kunnen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hoe kon ik marianne faithfull nou vergeten. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Stephen Hawking signature |
|
Bob Dylan. Je moeder. |
|
quote: hou op joh, ik kon bijna een nieuwe verschoning aantrekken. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
ja toch signature |
|
Axl Rose rond 2002 |
|
Dave Mustaine! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Tom Araya Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ian Gillan Bareuh... |
|
John Haughm Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Chuck Schuldiner ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Volgens mij is de stem van Tom Waits nep-kapot. Op zijn eerste platen zingt hij heel normaal, en een paar platen verder krijgt hij ineens die hele zware stem. Op Bone Machine en Swordfishtrombones kan hij ook hele andere stemmen zingen soms. Vreemd eigenlijk. Louis Armstrong vind ik ook zo'n overdreven stem hebben op dat vlak, eigenlijk. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Shane McGowan Daar is trouwens wel meer kapot dan alleen de stem... Bareuh... |
|
quote:De goodwies? Ik weet het niet met Shane. Zijn grappen en opruierijen in interviews enzo zitten best goed in elkaar. Volgens mij houdt hij de boel voor de gek, is hij niet zo ver heen als mensen denken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
David Coverdale begint aardig af te takelen. |
|
quote: I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Jamai. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Lee Towers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |