|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij heeft inderdaad ook zo'n bandje wat zwaar gay is, nu vind ik de laatste Madball daarentegen weer onmeundig ruig, ook qua zang wat mij betreft nog lang niet versleten. Against God and Government |
|
Over welke band heb je het dan, Rotzak? Hazen Street? Hij heeft een tijd geleden ook een hiphop-album uitgebracht, maar dat vond ik nogal verbleken in vergelijking met andere albums uit dat genre. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Hazen Street was het ja, tenenkrommend! Against God and Government |
|
quote: Het Paard? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Neen, Madball. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Daar waar hij Madball ging checken live had ik het over Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Sarah Bettens signature |
|
quote: Ja hoor ga jij maar even 6 kratten bier drinken |
|
Vandaar dat zn stem en bijbehorend lichaam dan als kapot beschouwd mogen worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: die is al 20 jaar zijn stem kwijt, in Deep Purple en op de eerste Whitesnake platen kon ie nog echt zingen Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Lemmy's stem is ook helemaal kapot maar das stoer want hij heeft overal schijt aan. Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
Bij Lemmy is het niet zo'n probleem omdat hij nooit een geweldige stem heeft gehad. Lemmy kan je niet teleurstellen door de hoge uithalen niet meer te halen, want die zong hij toch al nooit. |
|
quote: Want?? More Evil0r Than Skelet0r |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |