|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik heb heel heldere ver hene alcoholisten meegemaakt... De intelligentie blijft toch ergens erin zitten. Die moet er wel voor het alcoholisme zijn, die intelligentie. "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote: Haha, ik kan me nog een optreden herinneren waar jij moest invallen voor de zanger van State:Chaos omdat die vent zijn stem naar de klote had |
|
quote: |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: lang leve de pitchshifter |
|
FF voor de duidelijkheid, ik bedoel dus mensen waarbij de kracht en of karakteristieke kwaliteiten sterk verminderd zijn. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Goed dat je het zegt, het werd alweer bijna een kuttopic. |
|
quote: De aardigheid van een persoon zegt niks over zijn/haar (gebrek aan) "zang"kwaliteiten he. |
|
Jij bent idd ook best aardig. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Dat is toch niet het punt, het gaat erom dat Bastianus met beroemde mensen heeft gepraat. |
|
Godsamme, nou je het zegt. Dat had ik effe gemist. Uiteraard bedankt dat je me daar effe op attent maakt. [Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-03-2011 21:51] |
|
quote:Met wie dan? Jan Chris de Knoeier vind ik gewoon een goede grunter, klaar. En geen lul, zoals FA in zijn post had staan. En het tegenovergestelde van een lul vind ik een aardige knakker. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-03-2011 22:44] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het tegenovergestelde van een lul is een kut. Of een injectienaald, als je het tegenovergestelden-topic mag geloven. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Ook goed, dan vind ik hem een injectienaald. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Vooral op het podium dan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Geen probleem. |
|
quote:Schei toch uit man. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jan-Chris is leuk! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Je had "die lul" ook als "die knakkert" kunnen lezen hoor. |
|
quote:+1. En een goede grunter. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote:Ah gelukkig. Dan is het goed. Barney van Napalm Death vond ik live de laatste keer ook behoorlijk tegenvallen trouwens. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Eén van de beste die Nederland ooit gekend heeft zelfs. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |