IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Zangers met een kapotte stem. Vorige pagina | Volgende pagina
bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2011 22:57 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 22:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Eén van de beste die Nederland ooit gekend heeft zelfs.
Kent hij Nederland nou niet meer dan?

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 02-03-2011 22:57 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 22:56 schreef bastianus het volgende:
Ah gelukkig. Dan is het goed. Barney van Napalm Death vond ik live de laatste keer ook behoorlijk tegenvallen trouwens.

Nietus!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2011 22:58 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 22:57 schreef Onweerwolf het volgende:
Nietus!
Behoorlijke kraak in de stem toen anders. Ook in de aankondigingen klonk hij zo schor als de neten.

Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-03-2011 23:00 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Is George Oosthoek hier al terecht voorbijgekomen?

Of is dat meer verrotte dan kapotte?

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-03-2011 23:01]

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2011 23:02 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 23:00 schreef Forever After het volgende:
Is George Oosthoek hier al terecht voorbijgekomen?

Of is dat meer verrotte dan kapotte?
Oeh ja. Dat was schrikken toen met die Kerstmis Metaal Ontmoeting. Ik denk kapot, in de begindagen van Orphanage vond ik hem beter.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 02-03-2011 23:02]

Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 02-03-2011 23:02 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

niet te zuinig.

Ik vond hem als invaller bij After Forever ook alles behalve een aanwinst.

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 02-03-2011 23:06]

drdennuz
"Wetenschappers en scientists hebben het bewezen..
Usericon van drdennuz
Posted 03-03-2011 4:35 by drdennuz Wijzig reactieProfiel van drdennuzQuote dit berichthttp://www.myspace.com/scionics

Tony Martin,

studiowerk trekt ie nog wel maar live...

beetje jammer...

powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 03-03-2011 7:16 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

quote:
Op 2 maart 2011 17:42 schreef valfar het volgende:
Haha, ik kan me nog een optreden herinneren waar jij moest invallen voor de zanger van State:Chaos omdat die vent zijn stem naar de klote had

Ik verneem dat Remco weer helemaal de oude is. Kijk uit naar Helmond!

"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 03-03-2011 10:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2011 22:56 schreef Onweerwolf het volgende:
Eén van de beste die Nederland ooit gekend heeft zelfs.

Onzin, belabberde grunter. Altijd al geweest. Dat het goed bij Gorefest uitkomt, a la, maar op zichzelf is het niks.

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-03-2011 10:04 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Onzin, belabberde grunter. Altijd al geweest. Dat het goed bij Gorefest uitkomt, a la, maar op zichzelf is het niks.
Waarom niet? En wat vind jij dan van b.v. Dave Ingram of Barney Greenway als grunter?

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 03-03-2011 10:05]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-03-2011 10:04 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:04 schreef bastianus het volgende:
Waarom niet?

Vlak, saai.

edit: maar dat was altijd al zo, dus ik snap niet waarom hij in dit topic moet.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-03-2011 10:05]

Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 03-03-2011 10:07 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 2 maart 2011 22:57 schreef bastianus het volgende:
Kent hij Nederland nou niet meer dan?

Nederland veranderd in hoog tempo niet iedereen die dat bij kan houden.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Jolly Roger 666
Usericon van Jolly Roger 666
Posted 03-03-2011 10:09 by Jolly Roger 666 Wijzig reactieProfiel van Jolly Roger 666Quote dit bericht

quote:
Waarom niet? En wat vind jij dan van b.v. Dave Ingram of Barney Greenway als grunter?

Willem Brus. Die kan grunten!

Ja hoor...

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-03-2011 10:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
En wat vind jij dan van b.v. Dave Ingram of Barney Greenway als grunter?

Beiden prima, beter dan J-C, maar ook geen echte toppers.

Dan ben ik nog eerder fan van Willem, ja.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2011 10:15 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:[mening]
Onzin, belabberde grunter. Altijd al geweest. Dat het goed bij Gorefest uitkomt, a la, maar op zichzelf is het niks.[/mening]

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-03-2011 10:19 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:15 schreef bokaj het volgende:

No shit, Sherlock.

Al is het bijna een feit dat hij een vlak geluid heeft, dat zou je met een spectrumanalyse nog kunnen bewijzen ook

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 03-03-2011 10:19]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2011 10:24 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:19 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
No shit, Sherlock.

Al is het bijna een feit dat hij een vlak geluid heeft, dat zou je met een spectrumanalyse nog kunnen bewijzen ook
Dat jij daar niet van houdt, wil niet zeggen dat het slecht is. Ik heb Gorefest een keer live gezien en de zanger deed het prima. Hij heeft zijn eigen stijl en klinkt niet als al die duizenden andere grunters.

OT: Budha van Blood for Blood wist het live niet waar te maken toen ik ze zag, geen idee of dat nog steeds zo is.
Mike van Yob zit ook dicht tegen het kapotte aan.

bastianus
Usericon van bastianus
Posted 03-03-2011 10:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik prefereer juist die 'vlakke' grunters, geeft meer energie en 'hardcore-feel' aan de metal. Zo'n putgrunt vind ik dan weer niks. Ontopic: Lou Koller van SOIA, die wordt per optreden belabberder.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2011 10:41 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:36 schreef bastianus het volgende: Ontopic: Lou Koller van SOIA, die wordt per optreden belabberder.
Die valt mij nog mee. ik had gedacht dat hij jaren terug al op zou zijn, maar afgelopen zomer in Sneek was het nog best goed en hij springt er ook nog bij.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-03-2011 10:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:24 schreef bokaj het volgende:
Dat jij daar niet van houdt, wil niet zeggen dat het slecht is.

Dat wil wel zeggen dat het slecht is! Een goed/slecht beoordeling van een muzikant is nu eenmaal vrijwel altijd subjectief; als ik er niet van houd is het dus gewoon slecht.

En ja, dat is een mening. En nee, het is niet nodig om dat er elke keer bij te zeggen als het zo overduidelijk over subjectieve dingen gaat. Sjongejonge, volgens mij moet ik de [mening] en [/mening] in subtitle en sig maar permanent maken
quote:
Ik heb Gorefest een keer live gezien en de zanger deed het prima.

Ik zei toch ook dat het bij Gorefest goed uitkomt?
quote:
Hij heeft zijn eigen stijl en klinkt niet als al die duizenden andere grunters.

Eigen stijl is an sich geen goed iets. Dat is 'slechts' een bonus voor als iets als goed is.
quote:
Op 3 maart 2011 10:36 schreef bastianus het volgende:
Ik prefereer juist die 'vlakke' grunters, geeft meer energie en 'hardcore-feel' aan de metal. Zo'n putgrunt vind ik dan weer niks.

Jij begrijp niet wat ik bedoel met 'vlak' Ik noem het vlak als ik bij wijze van spreken altijd maar één frequentie hoor als iemand grunt. Als er dus totaal geen diepte achter zit, of als er juist geen hoge frequenties bijkomen voor een scherp en vuig randje. Putgrunt vind ik wat dat betreft (meestal) juist ook niks, dat is evengoed vlak. SFU bvb.

Willem vind ik wat dat betreft ook echt een goed voorbeeld, die heeft ook in de hogere regionen een breed/diep geluid en klinkt daardoor vet.

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2011 10:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:44 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat wil wel zeggen dat het slecht is! Een goed/slecht beoordeling van een muzikant is nu eenmaal vrijwel altijd subjectief; als ik er niet van houd is het dus gewoon slecht.

Het gaat in dit topic over zangers die het niet meer goed kunnen waar maken, zie de eerste post. Niet of jij een zanger goed of slecht vindt.

einde.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 03-03-2011 10:48 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Aangezien er hier toch al een paar namen uit de hardcore genoemd worden, nomineer ik Roger Miret. Kolere, ik heb zelden met zulke kromme tenen naar een zanger zitten luisteren. Totaal geen controle (meer?) over die stem.

Ascendant Grotesque
ಠ_ರೃ
Posted 03-03-2011 10:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:47 schreef bokaj het volgende:
Het gaat in dit topic over zangers die het niet meer goed kunnen waar maken, zie de eerste post. Niet of jij een zanger goed of slecht vindt.

einde.

No shit, Sherlock!

quote:
Op 3 maart 2011 10:04 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
edit: maar dat was altijd al zo, dus ik snap niet waarom hij in dit topic moet.

BVT
Usericon van BVT
Posted 03-03-2011 11:17 by BVT Wijzig reactieProfiel van BVTQuote dit berichthttp://www.nototherwisespecified.nl

JC van Gorefest zal wel een kwestie van smaak zijn. ( die Olav en ik blijkbaar wel hebben.)

God, wat klinkt dat beroerd, op de 1e twee ploaten had hij ook een eigen "klinkende" grunt welke ook goed klonk. Toen het op een gegeven moment "verstaanbaar" moest worden vond ik er geen klap meer aan. In mijn ogen moet een grunt bruut klinken niet als een verkouden zeehond. gorefest had mee dat de muziek retekuttevet was.

chris Barnes al genoemd?

[Dit bericht is gewijzigd door BVT op 03-03-2011 11:18]

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 03-03-2011 11:22 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 3 maart 2011 10:48 schreef Hexegot het volgende:
Aangezien er hier toch al een paar namen uit de hardcore genoemd worden, nomineer ik Roger Miret. Kolere, ik heb zelden met zulke kromme tenen naar een zanger zitten luisteren. Totaal geen controle (meer?) over die stem.
Feit. Hij zingt zijn teksten soms niet eens meer heb ik het idee. Hij stoot wat klanken uit.

Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com