|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Marc-Marie Huijbregts |
|
|
|
Die lul van Gorefest. |
|
Ik na 6 kratten bier |
|
Madonna. Right from the start. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ok laten we het eens beperken tot ZM-muziek ipv die faggy top-40 herrie... |
|
Martin van Drunen |
|
Topic staat inderdaad in Heavy Metal. |
|
Max Cavalera |
|
quote: Echt niet man! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
die zangeres van A New Dawn signature |
|
Vrijwel alle zangeressen in metal behalve Anneke van Giersbergen. Je moeder. |
|
Dat diarree gebrul van Rompeprop. Oli Sykes I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!! |
|
James Hetfield Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
je moeder signature |
|
quote: JA JA JA JA NEE! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
In een hoog stemmetje? |
|
quote: Die band is sowieso kapot |
|
Ook even AC/DC noemen dan. Als je het nummer Thunderstruck luistert, is Brian Johnson daar echt maar 15% van wat hij op Back In Black laat horen. Helemaal kapotgeschreewd. Op de LP Black Ice was hij weer een stuk beter. |
|
Chino Moreno van Deftones live. Ja hoor... |
|
quote: Ik vond hem live anders nog wel bruut schreeuwen. En ja, de dissonantie in zijn hoort voor het geval je dat niet door had... |
|
quote: toen ik em zag was zijn stem behoorlijk kapot. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Al genoemd: Nick Holmes Jonas Renkse maar toch ook wel Rob Halford (en dan vooral live) Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight. |
|
Rob Halford die op het podium naar beneden kijkt en met moeite The Painkiller eruit perst? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |