|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
James Hetfield, vergeleken met het oudere werk uiteraard. Hij zingt nu namelijk ipv een typische bay area thrash schreeuw opzetten. |
|
quote: Welke nu weer? Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Zag ze vorig jaar zomer in Sheffield. Absoluut geniaal fantastische set. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Chris Barnes al genoemd? |
|
quote: waarom willen er dan toch zoveel op hun moeder lijken met al dat lange haar? [Dit bericht is gewijzigd door suul op 04-03-2011 0:00] |
|
quote: Gast is toch nog goed bij stem? Neemt niet weg dat de muziek van SFU een tikkeltje saai is! |
|
quote: ------------------- -------------------------- ',',',',' Geen idee. Ik heb nooit lang haar gehad.......... En mijn moeder trouwens ook niet. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Boeiender |
|
De beste grunter van Nederland is hier al genoemd, dat is inderdaad Willem Brus. Van Drunen vind ik trouwens ook niet verkeerd, maar dat is een smaakdingetje denk ik. Met Jan-Chris vind ik het wel apart dat hij eerst echt gruntte, en later meer zo'n Barney-achtig iets ging doen, maar ik vind het allebei goed kunnen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
die schorre doffe schreeuw van JC heeft niets met grunten te maken.. Chris Barnes al genoemd? |
|
Die brul is niet schor hoor! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Alsof jij niet al jeuren de hond verkocht hebt, Foofur. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
bwehehehe, Foofur is ook een mooie memorylanetrip. Volgens mij heb ik geen hond weggegeven.. |
|
quote: Die man is ook versleten idd. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hierdoor vind ik ook alleen Mindloss te pruimen van Gorefest. En persoonlijk vind ik Martin van Drunen de beste grunter, maar dat komt vooral omdat ik meer met zijn stijl kan dan met die van Willem. Bareuh... |
|
aangezien dit topic de kant op gaat van "beste' grunters, maar even een lijstje: * beide zangers van wijlen Phlebotomized (1ste vind ik net iets vetter) * Martin van Drunen * Inquisition / Inquisitor ( harderwijk) * zanger the gathering op demo en absoluut top (nu niet meer > om on topic te blijven) WAS Chris Barnes. m.b.t. J.C. Vind het jammer dat de oude nummers niet meer met die grunt worden gedaan. JC reageerde daar in hedon trouwens heel relaxt op. co-operation not competition! |
|
Frans Bauer Jan Smit Dat achterlijke zusje van jan smit die zonder bovenlip. Dries Roelvink Hannes Jannes Wammes enzo. Ankeke Grunthloo Go rd o n Gerard jolink Meer weet ik er gelukkig niet werd hier al triest van. |
|
Heavy Metal? |
|
Zangers die eerst konden zingen/grunten en nu niet meer? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
De zanger van Madball klinkt ook versleten, helaas, en wat ik ook erg jammerlijk versleten vind klinken, is de tegenwoordige stem van Dicky Barrett van The Mighty Mighty Bosstones [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2011 0:02] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Dat vind ik dan weer meevallen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Zo klonk hij toch altijd al? Laatste album heb ik nog niet gehoord dus ik kan wat gemist hebben. Ik ga het binnenkort live checken, eens horen of jij gelijk hebt. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 05-03-2011 0:00] |
|
quote: Jan Smit & Gerard Joling zijn toch wel een stuk beter dan de rest van die figuren en Anneke Grönloh is gewoon een erg goede zangeres. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Bokaj & BenKnuckles: Ik vind em op het debuut echt superruig klinken, maar ik zag een tijd geleden een clip waarin ze de melodieuze punkrock kant op waren gegaan en toen klonk het me een stuk minder ruig in de oren. Zou misschien ook een bewuste keuze kunnen zijn realiseer ik me nu.. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-03-2011 0:09] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |