|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Nog een lultopic? O, Pestilence. Pestilence II niet goed genoeg? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 04-03-2011 0:34] |
|
signature |
|
Wat een rottitel. |
|
nark snapt het niet. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
+1 De 'grap' is 'leuk' geweest. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Wél zonder spelfouten. Pestilence weet ik niet of ik dat wel moet luisteren, vond de vorige plaat niet al te best. Bareuh... |
|
quote: IKWASOPVAKANTIEGODVERDOMME [Dit bericht is gewijzigd door iPim op 04-03-2011 13:36] Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Pestilence trekt het geloofsthema verder door: de releasedatum van Doctrine is 24 april 2011, eerste paasdag (Bron: http://mascotlabelgroup.com/mlg/Releases/doctrine/) |
|
Het valt me wel op dat iedereen bij Pestilence de standaard veel en veel hoger heeft zitten als bij elke andere band. |
|
quote: maken ze het zelf ook wel een beetje naar, als je alle berichten uit het pestilence kamp moet geloven dan komt er iets heel bijzonders aan, dus worden de verwachtingen ook hoog, en als ik dan dat nummer hoor wat online staat, dan valt het me gewoon wat tegen. nummer is niet echt bijzonder, de zang vind ik niet veel aan, en dan die bas, die bevalt me gewoonweg niet op deze manier. maar goed, dat is mijn mening. |
|
Ik vond ze afgelopen zomer in het voorprogramma van Testament zo dodelijk saai, dat ik het maar op een coma zuipen heb gezet, Testament kan ik mij dus helaas niet meer herinneren :') Against God and Government |
|
Ik zou het willen omdraaien. Iedere willekeurige band die met dit nummer op de proppen zou zijn gekomen zou zijn weggehoond. Het is een dodelijk saai nummer, ongeacht wie het speelt. Het nummer zal ongetwijfeld muzikale hoogstandjes bevatten, maar die komen er niet uit. Zang is een smaakkwestie en de bassound is erg gewaag. [Dit bericht is gewijzigd door Wordfuhrer TMDC op 06-03-2011 1:37] |
|
Dat nieuwe nummer vind ik ook niet geweldig nee. |
|
Hier dan! Voor de mensen die wel interesse hebben in een 2e nieuwe nummer van de nieuwe cd Doctrine, genaamd Salvation. http://www.pestilence.nl/xspf-pest/Pestilence_-_Salvation.mp3 |
|
BAM! Vet nr!! Sick |
|
quote: Frank, Thanks bro!! |
|
yoww |
|
quote: Hoe gaat het met je cd? |
|
is af en ligt bij de maatschappij (20 mei komtie uit), hard aan gewerkt en erg blij met het resultaat! En de teaser slaat al goed aan Benieuwd wat jij dr straks van vindt ook! Daar verder ook alles cool? |
|
quote: Mooi man. Ik heb helaas nog niet veel materiaal gehoord! Alles ok hiero! Cd komt eind volgende maand uit... |
|
mooi! ja erg benieuwd! van ons komt nog niks de wereld in behalve weer een nieuw teasertje binnenkort |
|
bevalt me stukken beter, wel een beetje een van drunen tik in de stem. maar dit klinkt kwa productie en kwa song veel beter, nu toch lichtelijk benieuwd geworden ligt het nu aan mij of hoor ik hier en daar wat morbid angel achtige stukken ? |
|
Ja inderdaad, lekker nummer! |
|
quote: dat hoor ik niet. zelfs geen tikje. vind het richting de eerste cd klinken. co-operation not competition! |
|
@ Patrick, heb jij via Ralph nog wat gehoord over een Interview voor een DVD dat ik met je wilde doen? Wilde je daar even over mailen. Zou je mij misschien kort kunnen mailen op: bringerofstorms666(apestaart)gmail.com ? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |