|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Meer richting Spheres wat in mijn oren goed is, vind Spheres hun beste plaat. |
|
ben het zo niet met je eens en dat vind ik oprecht kut TUFKAM |
|
0:52 Die riff is echt heel vet! Verschil in smaak, kan toch? "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
hahaha zullen we het dan maar op houden. ik wordt altijd zo zenuwachtig van nummers van pestilence. gebeurt me te fucking veel in. niks voor mij. TUFKAM |
|
Nou ja, ik vind alleen testimony echt goed, terwijl de meesten voor het oudere spul gaan. Of voor spheres, lol. IK HEB HET NIET EENS OVER DE DEMO! "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
only demos are real ! TUFKAM |
|
"Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 20-12-2017 0:28] |
|
quote: lafjes. TUFKAM |
|
Viel me ook een beetje tegen, ja, hehe. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Dat is een subtiele fake news hint om ons te doen geloven dat zijn secret weredlband dus Pestilence is When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik weet niet wat jij steeds loopt te raaskallen, maar nooit heb ik ergens geschreven dat ik in een 'wereldband' of 'geweldige' band zou zitten (en als je blijft beweren van wel: bewijs het met quotes). Ik heb enkel geschreven dat ik in een band zit, zonder enige uitspraak te doen over de kwaliteit ervan. |
|
Flikker toch op man. When your people matter, menstrual health matters |
|
Op een leugentje betrapt? |
|
eens een kut band altijd een kut band. snap echt niet dat ze zoveel fans nog hebben en toch maar kunnen blijven spelen overal. teren op vergane glorie. ga ze wel zien in baroeg, als ik het een heel nummer lang vol kan blijven houden tenminste. die zwaar technische shit is echt niets voor mij. |
|
@ Fusion: Mameli heeft hier ook gewoon altijd gepost met de nick relax187, dus ja. Nog een account is mogelijk, maar lijkt mij sterk. [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-12-2017 21:24] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
dat 187 was toch zo'n gaar rap gangster project van hem |
|
quote: Yep. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
soort osdorp posse maar dan met metal hahahahaha |
|
Ik zie nu dat de usernaam REelax187 was, maar niet de naam van dat project, geloof ik. Geen idee zo gauw wat wel de naam was. Het was wel iets gangster-achtigs, beetje film muziek-achtig?!? De muziek dus. sjeez @ geheugen [Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 20-12-2017 21:47] "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Ik dacht altijd dat Mameli onder het pseudoniem Gebédi postte... Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Er heeft hier nooit niemand gepost met de nick Gebédi, dat weet ik vrij zeker. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Joh! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Klinkt als een dubbelaccount van Fusion. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |