IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Pestilence (nummertje 2.) Vorige pagina | Volgende pagina
nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 16-04-2011 11:15 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Pestilence op de pre party van Fortarock


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Absu
Usericon van Absu
Posted 18-04-2011 18:56 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

Ik vond Pestilence vroeger geweldig en was trots dat ze ook nog eens uit Nederland kwamen,maar met deze reïncarnatie,de nieuwe muziek,kan ik niks aanvangen.

Ja ik hoor ook wel een héél klein beetje de oude Pestilence terug in sommige riffs en opzet van nummers maar toch is het niet de band die ik vroeger zo geniaal vond. De soort brute DM van de comeback plaat boeide me voor geen meter,daar lopen er al duizenden bandjes van rond. Pestilence had altijd een eigen stijl,een eigen smoelwerk,maar die vind ik gewoon verwaterd nu. Ik kan net zo goed Hour Of Penance draaien. Jammer. Maar de eerste 3 albums zal ik altijd blijven koesteren en draaien. Zelfs Spheres heb ik niet weggedaan,en dat terwijl ik daar toendertijd bijna een beroerte aan overhield. Misschien had Patrick zijn wilde haren niet moeten afknippen.


Vroeger was alle metal beter.


Henox666
Back in black
Usericon van Henox666
Posted 22-04-2011 20:28 by Henox666 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Henox666Quote dit bericht

Ik vat je. Toch blijft die nieuwe monsterlijk. Sommige riffs blijven heerlijk hangen en uiteraard is de uitvoering voortreffelijk. Ik kan hem wel waarderen.


Kikadewado


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 22-04-2011 20:57 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2011 18:56 schreef Absu het volgende:
Ik kan net zo goed Hour Of Penance draaien.


Dit slaat nergens op.


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 3:04 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

Pestilence is gaaf.


Jouke
Usericon van Jouke
Posted 23-04-2011 5:22 by Jouke Wijzig reactieProfiel van JoukeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Jouke_D

quote:
Op 21 maart 2011 21:10 schreef REelax187 het volgende:
Het is niet mijn doel om klakkeloos oude shit te recyclen maar telkens je eigen stijl opnieuw uit te vinden...

Sorry hoor... "Dehydrated II"


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 23-04-2011 10:51 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Het is geen muggezifterij, het is muggeNzifterij

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 23-04-2011 10:52]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-04-2011 10:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 april 2011 10:51 schreef nark het volgende:
Het is geen muggezifterij, het is mugguNzifterij


Boeiender


Defleshed by flieS
Usericon van Defleshed by flieS
Posted 23-04-2011 11:01 by Defleshed by flieS Wijzig reactieProfiel van Defleshed by flieSQuote dit bericht

wow, die plaat klinkt nog vetter dan ik verwacht had!
Vocals zijn smeriger dan ooit tevoren en inderdaad meer terug naar testimony. Ander sfeertje dan resurrection en een mooie opvolger! Is er een vinyl release gepland?


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 23-04-2011 14:58 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 11:01 schreef Defleshed by flieS het volgende:
Is er een vinyl release gepland?


Is al voor te bestellen bij Large.


Bareuh...


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 23-04-2011 15:17 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 14:58 schreef De Ulk het volgende:
Is al voor te bestellen bij Large.
Laten die hun spul nog steeds bezorgen door selektvracht ? Zo ja dan sla ik over wat een drama is dat.


Absu
Usericon van Absu
Posted 23-04-2011 20:02 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2011 20:57 schreef Sjon het volgende:
Dit slaat nergens op.


Ik wil er gewoon mee zeggen dat ik nu eender welke brute DM band kan opzetten omdat Pestilence' oude herkenbare en originele stijl vrijwel verdwenen is.
De band komt eenvoudigweg niet boven het maaiveld uit met deze muzikale wending (zowel qua zang,sound als compositioneel). Ik weet effe niet of Patrick het in interviews heeft toegelicht maar ik zou wel eens van hem willen horen hoe hij (de band) tot deze,laten we zeggen,nieuwe stijl is gekomen.

Ik zal het met de nieuwe plaat nog eens proberen als ik 'm hoor van iemand anders,of nr's van Myspace,Youtube.

[Dit bericht is gewijzigd door Absu op 23-04-2011 20:06]


Vroeger was alle metal beter.


frontpage
Usericon van frontpage
Posted 23-04-2011 20:20 by frontpage Wijzig reactieProfiel van frontpageQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/frontpage2

Laat maar uit, wat een brol die nieuwe


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 24-04-2011 14:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 15:17 schreef Pit Beast het volgende:
Laten die hun spul nog steeds bezorgen door selektvracht ? Zo ja dan sla ik over wat een drama is dat.


Laatste bestelling kwam bij mij via TNT.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 24-04-2011 15:24 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2011 15:17 schreef Pit Beast het volgende:
Laten die hun spul nog steeds bezorgen door selektvracht ? Zo ja dan sla ik over wat een drama is dat.


Je kunt kiezen, TNT of Kiala.


Bareuh...


Absu
Usericon van Absu
Posted 24-04-2011 22:33 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

Ik heb "Sinister" en "Salvation" nog eens geluisterd. Laat ik 't een beetje aardig zeggen;dit is niet aan mij besteedt. De zang gaat nu weer richting Spheres,Pestilence' slechtste plaatjuh (de muzikale escapades sinds de wederopstanding even achterwege latende). Muzikaal kan het mij ook niet boeien.


Vroeger was alle metal beter.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 25-04-2011 16:49 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ik zeg het niet vaak maar de bassdrum had wel iets minder trigger mogen hebben op de nieuwe cd.


WMP
Usericon van WMP
Posted 25-04-2011 16:53 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2011 22:33 schreef Absu het volgende:
De zang gaat nu weer richting Spheres,Pestilence' slechtste plaatjuh (de muzikale escapades sinds de wederopstanding even achterwege latende). Muzikaal kan het mij ook niet boeien.


Tsja, smaken verschillen enorm. Spheres is in mijn ogen met afstand de beste Pestilence-plaat. De nieuwe niet meegerekend, die heb ik nog niet beluisterd.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-04-2011 17:35 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is te vinden op het net.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 25-04-2011 23:42 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 16:49 schreef Sjon het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar de bassdrum had wel iets minder trigger mogen hebben op de nieuwe cd.


Is de sample niet goed?


Absu
Usericon van Absu
Posted 28-04-2011 13:06 by Absu Wijzig reactieProfiel van AbsuQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 16:53 schreef WMP het volgende:
Tsja, smaken verschillen enorm. Spheres is in mijn ogen met afstand de beste Pestilence-plaat. De nieuwe niet meegerekend, die heb ik nog niet beluisterd.


Tja dan kun jij misschien meer met die nieuwe aanvangen. Qua zang en arrangementen gaat het wel 's die richting op,van Spheres bedoel ik.

Ik kom er met mijn verstand gewoon niet bij dat iemand Spheres verkiest boven de eerste 3. Ben je dan wat jonger misschien,of later met de band in aanraking gekomen? Als je de Pestilence albums toendertijd op volgorde hebt gekocht dan kun je na het geweldige "Testimony Of The Ancients" toch alleen maar teleurgesteld zijn als je daarna "Spheres" moet verorberen. Ik baalde tenminste als een stekker na de eerste luisterbeurt. Ik kan 'm wel aanhoren maar met Pestilence heeft het eigenlijk niets meer van doen.


Vroeger was alle metal beter.


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-04-2011 13:31 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 13:06 schreef Absu het volgende:
Tja dan kun jij misschien meer met die nieuwe aanvangen. Qua zang en arrangementen gaat het wel 's die richting op,van Spheres bedoel ik.


Mooi, dat belooft veel.

quote:
Ik kom er met mijn verstand gewoon niet bij dat iemand Spheres verkiest boven de eerste 3. Ben je dan wat jonger misschien,of later met de band in aanraking gekomen?


Tweemaal nee. Heb Pestilence leren kennen met hun Dysentery-demo en daarna opeenvolgend de albums. Hoewel ik Testimony enorm gaaf vond/vind, werd ik juist zeer aangenaam verrast door Spheres. Zeker anders, maar muzikaal gezien zo enorm gaaf dat het alles omver blies.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 13:34 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 23:42 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Is de sample niet goed?
Jij lijkt me iemand die dat het beste kan weten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 28-04-2011 19:18 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

Spheres is muzikaal nooit overtroffen. Door geen enkele band. Die CD was zo goed, dat de death metalscene het niet bij kon houden.
Dat is de tragedie van Pestilence. De zaak muzikaal zo goed in de hand hebben dat je te grote stappen maakt.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 20:11 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 19:18 schreef krisiunizer het volgende:
Spheres is muzikaal nooit overtroffen. Door geen enkele band. Die CD was zo goed, dat de death metalscene het niet bij kon houden.
Dat is de tragedie van Pestilence. De zaak muzikaal zo goed in de hand hebben dat je te grote stappen maakt.
Jij houdt ook van Cynic en Atheist enzo, zeker.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen