IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Pestilence (nummertje 2.) Vorige pagina | Volgende pagina
DecrepitSavior
Usericon van DecrepitSavior
Posted 28-04-2011 20:33 by DecrepitSavior Wijzig reactieProfiel van DecrepitSaviorQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 19:18 schreef krisiunizer het volgende:
Spheres is muzikaal nooit overtroffen. Door geen enkele band. Die CD was zo goed, dat de death metalscene het niet bij kon houden.
Dat is de tragedie van Pestilence. De zaak muzikaal zo goed in de hand hebben dat je te grote stappen maakt.


Overdrijven is ook een kunst


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 28-04-2011 20:51 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2011 23:42 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Is de sample niet goed?


Misschien was een andere sample wel beter geweest maar iets van microfoon erbij was misschien ook wel mooi geweest.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-04-2011 21:22 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 april 2011 19:18 schreef krisiunizer het volgende:
Spheres is muzikaal nooit overtroffen. Door geen enkele band. Die CD was zo goed, dat de death metalscene het niet bij kon houden.
Dat is de tragedie van Pestilence. De zaak muzikaal zo goed in de hand hebben dat je te grote stappen maakt.


was dat ook niet in de tijd dat alle metal-fans door de bandleden/bandlid in-direct werden afgezeken d.m.v. opmerkingen als "De eerste platen zou ik mijn familie nooit laten horen?"

nee, spheres heeft in mijn ogen niets met death-metal te maken... was een mooi moment in mijn ogen om je band-naam te veranderen.



co-operation not competition!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2011 21:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Wat een gelul; death metal is niet alleen maar zware akkoorden raggen: technische deathmetal FTW!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-04-2011 21:26 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

ik zat echt al te wachten op je reactie... geeft niet, daar is het een forum voor... gaat me niet om wat death-metal is, wel hoe je met je (ex)fans omgaat... da's ook namelijk metal...


co-operation not competition!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-04-2011 21:32 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Je doet nu een herhaling van zetten wat allang tot in den treure is bediscussieerd.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 28-04-2011 21:58 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

Geniale band.


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 28-04-2011 22:04 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

quote:
Op 28 april 2011 20:11 schreef bastianus het volgende:
Jij houdt ook van Cynic en Atheist enzo, zeker.


Dat zijn twee totaal verschillende bands.

Overdrijven is leuk, maar de discussie is idd al tot in de treure gevoerd. :-) Leuk om weer op te rakelen.

Die negatieve uitspraken over fans heb ik nooit gelezen. Maar ik sla wel vaker een interview over. En het wordt toch altijd uit context getrokken.

Ik bel beroepshalve geregeld dingen van het ANP na, en die kloppen bij nader inzien ook niet altijd. En een dag later lees je ze dan ongewijzigd in landelijke dagbladen.

Maar idd... de meeste muzikanten zouden zulke dingen nooit zeggen. Die zeggen wat de fans graag willen horen. En spelen op safe met een herhaling van zetten.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-04-2011 22:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 22:04 schreef krisiunizer het volgende:
Dat zijn twee totaal verschillende bands.

Overdrijven is leuk, maar de discussie is idd al tot in de treure gevoerd. :-) Leuk om weer op te rakelen.

Die negatieve uitspraken over fans heb ik nooit gelezen. Maar ik sla wel vaker een interview over. En het wordt toch altijd uit context getrokken.

Ik bel beroepshalve geregeld dingen van het ANP na, en die kloppen bij nader inzien ook niet altijd. En een dag later lees je ze dan ongewijzigd in landelijke dagbladen.

Maar idd... de meeste muzikanten zouden zulke dingen nooit zeggen. Die zeggen wat de fans graag willen horen. En spelen op safe met een herhaling van zetten.

Mee eens. Spheres was een gewaagd album. Het schijnt dat ene P. M., drijvende kracht achter Pestilence, zich weleens wat laatdunkend over de typische 'scenegebruiken' en wat conservatief gedrag heeft uitgelaten. Niet geheel ten onrechte, lijkt me overigens.
Maar mensen die zich aangevallen voelen door dat soort uitlatingen uit het verleden of daar nog steeds moeilijk over doen, daar heb ik niet al te veel medelijden mee, lijkt me voor eigen rekening.
Neemt niet weg dat ik, persoonlijk, Spheres wel een erg gekunsteld album vond. Terwijl ik toentertijd best wel openstond voor harde muziek met jazzy of funky invloeden, ik zwoor bij Primus, 24-7-Spyz en dat soort gedoe. Maar bij Spheres vond ik het te gemaakt en gewild klinken op de één of andere manier.
Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Spheres is één van de pioniersplaten van de technische death, wat m.i. echter de ondergang van de death heeft betekend wat mij betreft. Ik werd gek van al die snelle en ingewikkelde death, wat in mijn ogen allemaal klonk als een cd op shuffle met alle stiltes er tussenuit gelaten.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 23:01 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 22:15 schreef bastianus het volgende:
Mee eens. Spheres was een gewaagd album. Het schijnt dat ene P. M., drijvende kracht achter Pestilence, zich weleens wat laatdunkend over de typische 'scenegebruiken' en wat conservatief gedrag heeft uitgelaten. Niet geheel ten onrechte, lijkt me overigens.
Maar mensen die zich aangevallen voelen door dat soort uitlatingen uit het verleden of daar nog steeds moeilijk over doen, daar heb ik niet al te veel medelijden mee, lijkt me voor eigen rekening.
Neemt niet weg dat ik, persoonlijk, Spheres wel een erg gekunsteld album vond. Terwijl ik toentertijd best wel openstond voor harde muziek met jazzy of funky invloeden, ik zwoor bij Primus, 24-7-Spyz en dat soort gedoe. Maar bij Spheres vond ik het te gemaakt en gewild klinken op de één of andere manier.
Maar goed, smaken verschillen gelukkig. Spheres is één van de pioniersplaten van de technische death, wat m.i. echter de ondergang van de death heeft betekend wat mij betreft. Ik werd gek van al die snelle en ingewikkelde death, wat in mijn ogen allemaal klonk als een cd op shuffle met alle stiltes er tussenuit gelaten.



En vergeet ook niet dat het de laatste cd voor Roadrunner was en dat het tussen die twee ook al niet lekker meer liep waar door de band lekker deed waar ze zin in hadden om dat de promotie/belangstelling tog niet optimaal meer was van uit het label waardoor die cd erg gewaagd ( want tog niets te verliezen) uitviel


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-04-2011 23:06 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 april 2011 21:32 schreef Mutilator het volgende:
Je doet nu een herhaling van zetten wat allang tot in den treure is bediscussieerd.


jij ook... dus dat maakt geen verschil.

[Dit bericht is gewijzigd door HRI op 28-04-2011 23:06]


co-operation not competition!


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 28-04-2011 23:13 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Nou nou.... het stond zwart op wit in de Aardschok en het was niet bepaald verkeerd geciteerd.

Ik wil het wel even inscannen voor de P.M.Spindoctors hier


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-04-2011 23:16 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

graag! anders nemen ze mij ook enkel en alleen maar als notoire zeikerd hier...


co-operation not competition!


Pit Beast
Usericon van Pit Beast
Posted 28-04-2011 23:18 by Pit Beast Wijzig reactieProfiel van Pit BeastQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 23:13 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Nou nou.... het stond zwart op wit in de Aardschok en het was niet bepaald verkeerd geciteerd.

Ik wil het wel even inscannen voor de P.M.Spindoctors hier
Volgens mij hebben ze ook nog zelf spheres afgekraakt maar dat weet ik niet helemaal zeker meer.


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 28-04-2011 23:27 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Ik ga niet scannen. PM ontkent namelijk nergens dat hij niet heeft gezegd, maar zijn muzen moeten niet de boel gaan goedpraten.

PM had die uitspraken zonder probleem kunnen doen als hij zichzelf niet zo serieus had genomen. Devin T zet de scene ook vaak te kakken, maar neemt zichzelf ook niet serieus.

Aardschok Metal Hammer Augustus/September 1993


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-04-2011 23:29 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

*duikt de doos met oude aardschokken in*



Neuh, laat zijn muzen maar muzeren.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 23:32 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Mameli had het er ook over destijds dat ie had gezien hoe sommige fans wijn direkt ik de aderen spoten om goed koper dronken te worden en meer van dat soort fratsen dus ik kan mij wel voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel zat wordt en laten we wel zijn er liepen nog al wat zieke gasten rond in die sene destijds


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 28-04-2011 23:33 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 19:18 schreef krisiunizer het volgende:
Spheres is muzikaal nooit overtroffen. Door geen enkele band. Die CD was zo goed, dat de death metalscene het niet bij kon houden.
Dat is de tragedie van Pestilence. De zaak muzikaal zo goed in de hand hebben dat je te grote stappen maakt.


Kill Division was veel beter


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-04-2011 23:33 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Lopen, Narkje, lopen...


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 23:34 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 23:33 schreef MR. N het volgende:
Lopen, Narkje, lopen...



Waarheen dan........ Ik ben de weg kwijt............


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-04-2011 23:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 april 2011 23:34 schreef nark het volgende:
Waarheen dan........ Ik ben de weg kwijt............


Typisch voorbeeld van ja.


Boeiender


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 28-04-2011 23:36 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2011 23:33 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Kill Division was veel beter



Kill het visjeeeeeeeee, kill het visjeeeeeeeeehhhhhhhhhhhh


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 28-04-2011 23:37 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 28 april 2011 23:32 schreef nark het volgende:
Mameli had het er ook over destijds dat ie had gezien hoe sommige fans wijn direkt ik de aderen spoten om goed koper dronken te worden en meer van dat soort fratsen dus ik kan mij wel voorstellen dat je dat op een gegeven moment wel zat wordt en laten we wel zijn er liepen nog al wat zieke gasten rond in die sene destijds


mmm, als je een shot zet, haal je eerst even de naald terug tot je bloed hebt en dan druk je weer terug... wijn / bloed, zal wel wat verwarring over ontstaan zijn.


co-operation not competition!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-04-2011 23:38 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Vind Spheres overigens wel een lekker album.


Boeiender


krisiunizer
Broadway, the hard way
Usericon van krisiunizer
Posted 28-04-2011 23:39 by krisiunizer Wijzig reactieProfiel van krisiunizerQuote dit berichthttp://www.myspace.com/beyondbeliefofficial

18 jaar geleden iets gezegd hebben, waar mensen zich ergens op een forum nu nog over kunnen opwinden. Da's op zich al een prestatie. Haha.








Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen