|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat eerste nummer deed me niks maar dit tweede is dan weer erg vet. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Sel! Vee! Sjen! |
|
Een vrij hoog Testimony gehalte idd The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
goed nummer!! |
|
quote: Dank dank, en ze worden alleen beter heh! Ik ben blij dat mensen de oude stijl er in herkennen. Het is niet mijn doel om klakkeloos oude shit te recyclen maar telkens je eigen stijl opnieuw uit te vinden... |
|
quote: Helaas heeft het fotomateriaal een beetje op zich laten wachten omdat Jeroen toen nog niet weer terug verhuisd was.... |
|
quote: Komt waarschijnlijk door de octave chords...maar verder is het echt wel Pestilence style.... Mijn stem moest wel naar de hogere regionen omdat de gitaren nu zo laag zijn. Het lijkt een beetje op de spheres vocals alleen veel zieker... |
|
quote: En volgens mij vindt iedereen die schijf zo tof heh Ik was afgelopen zaterdag in Enschede. Heb daar Destruction gechecked. Maar het meest opvallende was dat S. Gebedy van Hail of Bullets even handje kwam schudden. Dat was een tof gebaar!!! No beef here!! |
|
quote: Ik zag het gebeuren ja. Bareuh... |
|
quote: Pardon my french maar ik hoor der zelfs Malleus... in |
|
Ik vind het wel lekker klinken. Professioneel. Ja hoor... |
|
Goh, luister ik even op de site; kreeg ik me zowaar even kippevel Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Ik zit het album nu te luisteren voor een review en ik moet zeggen dat ik in tijden niet zo opgewonden ben geweest (van muziek). Wellicht voor mij nu al album van het jaar! Kikadewado |
|
What the Fuck........... Mensen die Pestilence in ene tof vinden hier Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: gay-ass motherfucker! co-operation not competition! |
|
quote: Ah kijk.......... Weer een beetje balans terug maar sorry Herrie, ik schaf hem wel aan.... Me like Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
sorry, Mr. N komt net binnen. aju. co-operation not competition! |
|
quote: Mijn moeder is helemaal niet lesbisch! Kikadewado |
|
quote: Lullig dat je Thanatos niet vermeld joh. Boeiender |
|
[quote]Op 16 april 2011 8:37 schreef MR. N het volgende: Lullig dat je Thanatos niet vermeld joh. Stokertje jij Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: En jij hebt het quoten van Mallemelli geleerd? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 16-04-2011 9:53] Boeiender |
|
quote: Neu, autodidact Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote:Zo weer de studio in. Boeiender |
|
Zo weer on topic. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |