|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Ben benieuwd of Tim dan ook mee gaat op toer. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo, dat is even een lekkere toevoeging! |
|
Och, het is wel een leuk albumpje geworden en het ligt gemakkelijker in het gehoor dan Doctrine. Het is meer Res Mac 1.5 geworden zou ik bijna zeggen. |
|
Ah, bagger dus. Thnx! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
|
|
Geniaal interview met Mameli in de Aardschok. Ik had het niet beter kunnen zeggen |
|
quote: Ah, dat wordt kopen dus. |
|
quote: Gokje; dat mensen nu toch echt eens moeten kappen met zeuren over een album van 25 jaar oud? |
|
Nee hoor, Patrick eist zijn plaats op in het universum. Ik zou het zelf niet beter hebben kunnen zeggen. |
|
vreemd, nieuwe cd wordt her en der afgekraakt, ik vind hem net lekker klinken. Droge death metal, technisch edoch niet al te moeilijk. Er staan nummers op. signature |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Valt me niet tegen eigenlijk Against God and Government |
|
mooi gitaar lesje............. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Heilige Anale Catastrofe! dit is gaaf! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
0:51 Lekker nummer, ja. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Als ik mijn ogen dicht doe heb ik het idee naar Herman Finkers te luisteren |
|
Typisch pestilence die rode gordijnen |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Na het interview in de Aardschok ben ik weer helemaal fan! Wat een baas, die Mameli Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Jij bent gewoon Patrick Mameli! 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Was t maar zo'n feest Empireofthescourged.com | facebook.com/empireofthescourged | soundcloud.com/empireofthescourged |
|
Aura negative: https://soundcloud.com/earsplit/pestilence-aura-negative The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vooralsnog maakt Mama Li zijn grootspraak wel waar vind ik.... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Zo die heeft de kanis ook mooi een slag dikker gekregen, big tasty dieet?? Against God and Government |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |