|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
Verder van alles, ben nu Russisch aan het leren bijv.[/quote] aha, cool! hulp nodig?? daar ben ik wel goed in |
|
Owja, spreek jij Russisch? |
|
quote: yup, ben zelfs ook nog russisch |
|
ehhhhhh...hobbies die niet met muziek te maken hebben, dan blijft er weinig over denk ik..bietje intersletten, bietje webdesign |
|
quote: quote: Need A hand ??? Wiegen Meister ! |
|
quote: gaaf, hoe kom je hier verzeild dan, en was het moeilijk om Nederlands te leren? |
|
quote: nederlands is helemaal niet moeilijk, enne ja, heb een nederlandse stiefpapa, dus vandaar. |
|
quote: snookeren is erg true. ik besteedt nu veel tijd aan TV kijken aangezien de WK op de BBC bezig is. zelf kan ik er helaas geen bal van |
|
quote: Nee, snooker waar je als dronken ben geen ene f*kking kleine bal op de f*kking grote tafel in die f*kking kleine gaten krijgt. |
|
dat ken ik wel jah, maar ik noem et altijd poeluh (phonetisch) Je moeder. |
|
quote: Hehe, snooker heerscht. Speel zelf competitie (2e klasse) en op het moment weer genieten van de WK. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 05-05-2002 22:31] Bazzio Attacks!!! |
|
Wow. Fijn om te zien dat hier nog mensen snooker spelen. Competitie spelen zit er voor mij voorlopig niet in.. 't Is geen gemengde sport, en er zijn buiten mij maar 2 andere vrouwen in mijn club Morgen finale! Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ik ben wereldkampioen valsspelen in snooker... |
|
quote: O ja, denk je dat? Speel dan maar eens een potje tegen mij, kijken wie dat wint.. |
|
Ik, zonder enige twijfel... |
|
Valsspelen in snooker? Dat kan toch alleen door aan het scorebord te prutsen? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Jij kent mij nog niet hé |
|
quote: Jawel : jij bent die vrolijke (o-ow ik ben weer bergaf off topic aan't gaan..) Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ONTOPIC STELLETJE BOEREN!!! |
|
niet slow chatten svp |
|
Uh.. muziekmaken is een grote hobby, ik speel in 3 bands.. En aan gitaren hobby-en vinnik leuk (afstelen, upgraden e.d.) De verbouwing van mijn huis kan ik ook bijna een hobby noemen Verder vinnik 3d plaatjes maken, photoshoppen en programmeren erg leuk (don't say..) Ik heb ook een tijdlang bier gebrouwen, ook errug cool! Het was nog [serieus] lekker bier ook! Enne bier consumeren is ook een grote hobby van me Dat wast wel een beetje.. Enne SS, stoere brommers! Ik heb zelf een Zundapp KS50 uit 72 opgeknapt, hij gaat binnenkort weer uitelkaar, blok reviseren e.d. Uhm techniek is dus ook wel een hobby van me Wat een jeukwoord trouwens, dat 'hobby'.. Het klinkt zo 'palmfluitspelen met splinters in me bek'-achtig (bedankt Bert Vischer) |
|
eh... apen slaan.... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- feesten & beesten - lezen - computers - heerschen |
|
Ik ben een hopeloos geval en heb naast metal geen hobbies Hakkuh |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |