|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
sorry |
|
Nee, vertel gerust nog ff verder... |
|
Hmmm mijn groupie Rajackar hult zich in zwijgzaamheid. Probeer het morgen nog eens |
|
is natuurlijk moeilijk praten voor hem met volle mond The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hobbies: - slapen - bier drinken - metal luisteren - metal spelen - met m'n gitaar omklooien etc. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Nee! SPeel jij dat dan wel naakt? SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Ik weet niet wat voor rare hobbies jij hebt Mutilator.... SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Computeren, gitaar spelen, muziek luisteren, bier drinken, naar het voetbal gaan, mensen zieken enzovoorts enzovoorts Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
uhmzz..sterren kijke ofzo.. en zuipe Only dead fish swim with the stream |
|
en zuipen totdat je sterretjes ziet! "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Mijn niet-metal hobbies: Lezen over: geschiedis, culturen, germaanse mythologie, germaans heidendom, theosofie, filosofie beetje haltertje heffen, binnenkort misch fitniss. verder: café hangen, filmpje kijken, guitaar spelen, PS2, tv kijken, lyrics schrijven,... Dat zijn allemaal wel redeijk associale hobbies (behalve het café gedeelte), net zoals de hobbies van de meesten van jullie hier. Ik was nu een beetje op zoek naar een toffe hobbie waarbij je wat interessant (vrouw)volk leert kennen. Ligt niet zo voor de hand |
|
err..hobbies?...ik vrees dat ik nogal saai ben : stappen chatten/forummen lezen ( heel veel)D&Den winkelen terrashangen..volgens mij was dat het.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
oeh, zoveel eigenlijk: -band -WO 2 -LRP -reenactment -militaria -LOTR -fraggen -etc...etc Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Bassen, Grunten, Death Metal, Blowen, neuken... Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
quote: wat betekenen die dingen in het nederlands ? |
|
uhrm ja is ook weer zoiets, komt 'ie : -band: zanger/gitarist van BM band Memorial -WO 2: tweede wereld oorlog verslaving, dus veel lezen, documentaires, films, series,modelbouw. -LRP: liveroleplaying; verlengde van roleplaying games, alleen doe je het live..in de buitenlucht dus..eigenlijk elkaar een beetje in elkaar hengsten met latex wapens...zeer zeker de moeite waard en ik zie er ook best vaak metalgasten rondstuiteren -reenactment: verlengde van LRP alleen veel serieuzer, is op basis van WO2, dus in uniform zo geschiedenisgetrouw bepaalde militaire eenheden uitbeelden, misschien gaat er wel een belletje rinkelen als men aan napoleontische reenactors denkt? -militaria: originele tweede wereldoorlog spullen verzamelen. -LOTR: Lord of the rings; ik figureer tesamen met wat andere mensen voor A-films, de distribiteur van LOTR altijd voor de prenieres van de LOTR films, dus in kostuum...met als voordeel dat we de films altijd vrij ruim van tevoren krijgen te zien voordat ze echt in premiere gaan -fraggen: online first person games doen, zoals return to castle wolfenstein, battlefield 1942, etc. -etc...etc: nog zoveel meer dingen. beter zo? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Is veel duidelijker DIe LRP klinkt wel ns tof. Heb je daar een web-site van ofzo, voor meer informatie... |
|
quote: Pssst, ik ben stiekem ook (eindelijk) begonnen met online fraggen, voorlopig enkel UT. Maar ik wordt daar soms zo hard afgeranseld dat het geen naam heeft. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
'tuurlijk heb ik links...have fun : lrp: http://www.larp.nl/ reenactment: http://www.thewarandpeaceshow.com cool om nog een medefragger te zien, als een toffe free game wil, moet je even zoeken op www.gamershell.com naar enemy territory van RTCW, zeer coole game en gratis te downen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Hobbies waar ik dit jaar meer tijd aan wil besteden: - Fotografie - Lezen (literatuur en filosofie) - Beeldbewerking / Webdesign / Videobewerking |
|
quote:Dat ligt natuurlijk ook maar aan de setting he Met Vampire LARP sta je niet bepaald op elkaar in te hakken met latex wapens. Binnenkort m'n eerste fantasy LARP (De Zwarte Vlam).. ik ben benieuwd I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hobbies buiten muziek om? hmm.. de meeste dingen hebben toch weer met muziek te maken, of komen er op terug... maar goed: - lezen ; - drummen / gitaar spelen ; - band ; - vrienden bezoeken ; - films kijken ; - reizen [liften!!! zomers dan..] ; - rondhangen ; - shows en/of festivals bezoeken; - moshing [circle pits, finger pointing, stage-diving, mee bleren, just going nuts, etc ] ; en zo nog wel meer... [edit]slapen natuurlijk ook! [Dit bericht is gewijzigd door XPositiveX op 10-09-2003 11:37] |
|
quote: Campske666, ik zie dat je je bezighoudt met theosofie. Welke theosofische boeken heb je in bezit? There is no religion higher than Truth! |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |