|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Koe-smijten ? ben jij zo sterk? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
-Computeren -Lezen -Fietsen -Slapen -Metalen luisteren/headbangen Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: haaiwerpen is inderdaad tof. Maar sinds het gebrek aan haaien hier in groningen ben ik er maar mee gestopt. |
|
quote:Ja, veel soorten zijn tegenwoordig bedreigd... erg jammer. Ik heb ondertussen geexperimenteert met zwaardvis. Maar toch kun je daar niet zo'n lekker swing aangeven als aan een flinke hamerhaai. |
|
quote: Hamerhaaien , komen die niet voor op grote diepte in megascholen? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
De hamerhaai is hier in Nederland een bedreigde diersoort. |
|
schommelen niet vergeten: kotsen [Dit bericht is gewijzigd door NecRomantica op 07-05-2002 21:16] |
|
- rotten - stinken - vieze geluiden maken |
|
quote: Wel in bad gaan als wij komen eten ....en aub geen vieze geluiden onder het eten SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Een hobby die vergeten ben te melden is TWISTER spelen nadat je al wat glaasjes op hebt! SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
quote: Kan voor gezorgd worden, als ik de bank mag zijn... |
|
quote: O wee, zou dat wel te vertrouwen zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Tuurlijk, wat denk jij wel van mij??? |
|
quote:Naakt...? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Wablieft? |
|
quote: je moet hem eens meemaken |
|
Nee toch??? |
|
quote: hehe, you're in for a surprise [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 08-05-2002 2:05] |
|
|
|
quote: be afraid, be very afraid |
|
Ik denk het wel... |
|
quote: Deze uitspraak komt me bekend voor... ..heeft Shadowlands dezelfde hobbies? If so: charming!!! (S-lands: kan je ook een 7 klapper ruften?) [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 08-05-2002 2:08] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: gewoon genoeg bier voeren, dan kun je best om hem lachen |
|
Ok, ik zal het onthouden |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |