![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
was spelletjes spelen, uitgaan met vrienden en achter de bar staan helemaal vergeten. En natuurlijk naar concerten gaan. ![]() |
|
- basketbal - drummen - gitaar (in 2 bands) - ADnD - metal algemeen www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
Filatelie No meat is sweater ![]() |
|
jazz-balletten stijldansen schoonspringen en andere homofiele activiteiten ![]() ![]() |
|
quote: Schilderen doe ik al niet eens meer. Speel alleen af en toe het spelletje. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
klootschieten Trieste gast ![]() |
|
ademhalen is ook erg leuk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-09-2003 21:17] Oud Vuil. ![]() |
|
Andere mensen lastigvallen in trendy discotheken ![]() ![]() |
|
Band Basgitaar Hond (engelse bull-terrier) Concerten Films (zeer brede smaak, zelfs actiefilm ![]() Computer Lezen Fotograferen METAL ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: En heb je daar een vaste partner voor, of doe je dat gewoon als de kans zich voordoet ? Ik vraag dat omdat het mij ook best een toffe hobbie lijkt, en ik wil me er wel meer mee gaan bezig houden. ![]() |
|
quote: Doe je dat nog niet genoeg dan? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Nee ![]() ![]() |
|
hmm, vergeet een hele belangrijke: -eten en drinken, hehe.. is toch ook wel een hobbie van me. zo lekker mogelijk vegan voedsel proberen ze vinden.. of zelf te maken ![]() ![]() |
|
quote: oh zielig voor jou ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
ik doe aan sport...ik zwem regelmatig.. ik ga op café (zeer actieve bezigheid!!!) ![]() ik lees veel (vanalles...) en ik eet graag pizza en ik hou van metal ![]() en ik zit ook wel veel op 't internet groetjes ![]() So you think girls can't kick ass .... You were wrong ! ![]() |
|
Ik hou van hobbies. En van stomme opmerkingen posten. Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) ![]() |
|
hobbies zijn gay ![]() Zenial ![]() |
|
quote: Homofielen ook. ![]() Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) ![]() |
|
quote: Vooral wat sneller...tijdens een andere activiteit (ahum ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
Gitaar pielen. compen Beetje tekenen ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Trieste gast ![]() |
|
quote: Hetzelfde geldt hier als je moet huilen, kom maar hoor... ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |