|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
was spelletjes spelen, uitgaan met vrienden en achter de bar staan helemaal vergeten. En natuurlijk naar concerten gaan. |
|
- basketbal - drummen - gitaar (in 2 bands) - ADnD - metal algemeen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Filatelie No meat is sweater |
|
jazz-balletten stijldansen schoonspringen en andere homofiele activiteiten |
|
quote: Schilderen doe ik al niet eens meer. Speel alleen af en toe het spelletje. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
klootschieten Trieste gast |
|
ademhalen is ook erg leuk. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 10-09-2003 21:17] Oud Vuil. |
|
Andere mensen lastigvallen in trendy discotheken |
|
Band Basgitaar Hond (engelse bull-terrier) Concerten Films (zeer brede smaak, zelfs actiefilm ) Computer Lezen Fotograferen METAL On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: En heb je daar een vaste partner voor, of doe je dat gewoon als de kans zich voordoet ? Ik vraag dat omdat het mij ook best een toffe hobbie lijkt, en ik wil me er wel meer mee gaan bezig houden. |
|
quote: Doe je dat nog niet genoeg dan? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Nee |
|
hmm, vergeet een hele belangrijke: -eten en drinken, hehe.. is toch ook wel een hobbie van me. zo lekker mogelijk vegan voedsel proberen ze vinden.. of zelf te maken |
|
quote: oh zielig voor jou On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
|
ik doe aan sport...ik zwem regelmatig.. ik ga op café (zeer actieve bezigheid!!!) ik lees veel (vanalles...) en ik eet graag pizza en ik hou van metal en ik zit ook wel veel op 't internet groetjes So you think girls can't kick ass .... You were wrong ! |
|
Ik hou van hobbies. En van stomme opmerkingen posten. Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
hobbies zijn gay Zenial |
|
quote: Homofielen ook. Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening) |
|
quote: Vooral wat sneller...tijdens een andere activiteit (ahum ) On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Gitaar pielen. compen Beetje tekenen |
|
quote: Trieste gast |
|
quote: Hetzelfde geldt hier als je moet huilen, kom maar hoor... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |