IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat zijn jullie hobbies ? Vorige pagina | Volgende pagina
Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 12-09-2003 19:11 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2003 8:34 schreef campske666 het volgende:
En heb je daar een vaste partner voor, of doe je dat gewoon als de kans zich voordoet ?

Ik vraag dat omdat het mij ook best een toffe hobbie lijkt, en ik wil me er wel meer mee gaan bezig houden.


Nee hoor, daar heb ik maar/wel 1 (bijzonder gewillig overigens) slachtoffer voor.
Sinds juni vorig jaar zijn we bij elkaar.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 12-09-2003 20:10 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-Naar optredens gaan (muziek,toneel,cabaretiers e.d.)
-Dansen
-(Giftige)columns schrijven
-Skiën
-Fietsen
-Zwemmen
-Naar cultfilms kijken
-Lezen


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 12-09-2003 20:16 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Tja ik wilo het wel vertellen maar dan vind iedereen me toch maar een poser.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 12-09-2003 20:21 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Laat me raden? Skydiving?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 12-09-2003 20:21]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 12-09-2003 20:24 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

-Waterpolo
-Bier zuipen met vrienden
-Metal
-Concerten
-Gamen op de PC

moet ik eigenlijk ook nog films kijken erbij zetten. Heb er al aardig wat gezien

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 12-09-2003 20:24]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 12-09-2003 20:30 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 20:16 schreef gummibeer het volgende:
Tja ik wilo het wel vertellen maar dan vind iedereen me toch maar een poser.


vertel nou maar.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 13-09-2003 0:50 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 20:16 schreef gummibeer het volgende:
Tja ik wilo het wel vertellen maar dan vind iedereen me toch maar een poser.
punniken?


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 13-09-2003 0:57 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

-lezen: mythology, geschiedenis en wat halstarrige romans
-muziek: muziekinstrumenten bespelen(panfluit, percussie, drumstel en een beetje keyboard)
-kunst: gedichten maken, schilderen en tekenen
-fitness
etc


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 13-09-2003 20:04 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2003 20:24 schreef 0Tolerence het volgende:
-Waterpolo



Bij welk team/vereniging als ik vragen mag?
Heb zelf ook polo gespeeld,maar ben er sinds kort vanaf wegens een blessure aan mijn arm waar ik al een jaar mee liep te kloten.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-09-2003 20:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 20:04 schreef Scapegoat het volgende:
Bij welk team/vereniging als ik vragen mag?
Heb zelf ook polo gespeeld,maar ben er sinds kort vanaf wegens een blessure aan mijn arm waar ik al een jaar mee liep te kloten.



Woelwaters Harderwijk. Ik speel regio 3, dat is dus laag. Hehe, speel pas 2 jaar en train tevens ook niet echt vaak.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 13-09-2003 20:14 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Woelwaters daar heb ik al wel eens tegen gespeeld, was denk ik in mijn heren/jeugd periode.
Trouwens ik speelde bij de Gendten uit Ulft als je dat kent.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-09-2003 20:14 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 20:14 schreef Scapegoat het volgende:
Woelwaters daar heb ik al wel eens tegen gespeeld, was denk ik in mijn heren/jeugd periode.
Trouwens ik speelde bij de Gendten uit Ulft als je dat kent.


Nooit van gehoord, zal ook niet meer in onze regio zitten.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 13-09-2003 20:20 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Kan kloppen maar bij de heren/jeugd speelde ik in een hogere klasse en moest je het hele land door.
Speelde laatste jaren ook lagere klasse in regio Gelderland .
Al eens van buitentoernooi Winterswijk gehoord?


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 13-09-2003 20:23 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 20:20 schreef Scapegoat het volgende:
Kan kloppen maar bij de heren/jeugd speelde ik in een hogere klasse en moest je het hele land door.
Speelde laatste jaren ook lagere klasse in regio Gelderland .
Al eens van buitentoernooi Winterswijk gehoord?


ja, ik meen dat we daar aan het einde van vorig seizoen naartoe konde. Veel van mijn team zijn wel gegaan, maar bij mij kwam het niet uit.


"This one is older than shit, heavier than time!"


Scapegoat
...digging your own grave!
Usericon van Scapegoat
Posted 13-09-2003 20:27 by Scapegoat Wijzig reactieProfiel van ScapegoatQuote dit bericht

Vindt het mooi klote dat ik moet stoppen,maarja het is niet anders.
Zoek wel een andere sport mischien een vechtsport.


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 13-09-2003 23:21 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

fossielen zoeken in groeven


wait for me dragon, we'll meet in the sky


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 14-09-2003 2:07 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

gitaar spelen, denk ik.....



Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 14-09-2003 2:20 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

vanalles. Heb er echt wel te veel om op te noemen.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Hyvel
Do you mind if I call you Bubba instead?
Usericon van Hyvel
Posted 14-09-2003 2:22 by Hyvel Wijzig reactieProfiel van HyvelQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2003 23:21 schreef she_devil het volgende:
fossielen zoeken in groeven
Vroeger ben ik ook wel vaak in groeves geweest, maar dan om mineralen te zoeken. Of beter gezegd: rotsen verpulveren met zo'n giga sledgehammer.


Part of the fun of being alive is knowing that you're annoying the hell out of someone else. (Matt Groening)


Midnight
Usericon van Midnight
Posted 14-09-2003 4:51 by Midnight Wijzig reactieProfiel van MidnightQuote dit bericht

umm.. in het kort:

*lezen
*muziek (concerten en luisteren, ik speel al sinds mijn 16e geen instrument meer)
*mijn vrienden
*mijn vriend
*sex
*slapen
*lekker eten en drinken
*tekenen
*nieuwe talen leren
*sigaretjes roken
*model staan

[Dit bericht is gewijzigd door Midnight op 14-09-2003 4:52]


Gå ut i världen, som en varg bland får! Och framför allt.... Var Fri och Förfärlig!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-09-2003 5:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 13 september 2003 23:21 schreef she_devil het volgende:
fossielen zoeken in groeven


I'm not being rude. You're just insignificant.


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 02-06-2022 10:50 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2002 0:55 schreef Snaack het volgende:
Uh.. muziekmaken is een grote hobby, ik speel in 3 bands.. En aan gitaren hobby-en vinnik leuk (afstelen, upgraden e.d.)

De verbouwing van mijn huis kan ik ook bijna een hobby noemen

Verder vinnik 3d plaatjes maken, photoshoppen en programmeren erg leuk (don't say..)

Ik heb ook een tijdlang bier gebrouwen, ook errug cool! Het was nog [serieus] lekker bier ook! Enne bier consumeren is ook een grote hobby van me

Dat wast wel een beetje.. Enne SS, stoere brommers! Ik heb zelf een Zundapp KS50 uit 72 opgeknapt, hij gaat binnenkort weer uitelkaar, blok reviseren e.d. Uhm techniek is dus ook wel een hobby van me

Wat een jeukwoord trouwens, dat 'hobby'.. Het klinkt zo 'palmfluitspelen met splinters in me bek'-achtig (bedankt Bert Vischer)


Volgens mij niet veel verandert in 20 jaar

Edit: veranderD

[Dit bericht is gewijzigd door BongoBongo op 02-06-2022 10:52]


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 02-06-2022 11:25 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Hou altijd heel erg van de hyperfocus fase van een nieuwe liefhebberij. Elke vrije minuut opmaken aan infoslurpen, gereedschap zoeken, experimentjes uitvoeren.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BongoBongo
Usericon van BongoBongo
Posted 02-06-2022 11:44 by BongoBongo Wijzig reactieProfiel van BongoBongoQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2022 11:25 schreef powertieke het volgende:
Hou altijd heel erg van de hyperfocus fase van een nieuwe liefhebberij. Elke vrije minuut opmaken aan infoslurpen, gereedschap zoeken, experimentjes uitvoeren.


Ja en zou gauw je dan denkt dat gaat wel lukken, ben je alweer klaar voor de volgende uitdaging Tenminste zo werkt het bij mij.

Hier een nieuwe uitdaging,goedkoop en gewoon omdat het op je balkon kan



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 02-06-2022 16:19 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 2 juni 2022 10:50 schreef BongoBongo het volgende:
Volgens mij niet veel verandert in 20 jaar


Haha ouwe forum excavator.

Maar dat lijkt te kloppen ja. Alhoewel de brommers iets groter en sneller zijn geworden.


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen