|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ok, thanks. Was gewoon ff benieuwd. Voor het geval je toch nog ooit in die richting gaat wroeten: http://www.theosophical.ca/OnLineDocs.htm There is no religion higher than Truth! |
|
veel plezier met je eerste larp-event gast dan zie ik je vanzelf wel een keer op de Sum. of op ravenskeep greetz, Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Van die Blavatsky had ik dus al wat gelezen, maar k kan er niet mee akkoord gaan. Maar ik ga toch eens enkele van die links bekijken. Thanks |
|
Blavatsky schrijft redelijk verwarrend en chaotisch. Als je me de vrijheid gunt, raad ik jou Annie Besant aan. Haar schrijfstijl is helder en geeft redelijk complexe ideeën op een vrij eenvoudige wijze weer. Ik ben niet zo bekend met de rest van de schrijvers dus over hun kan ik jammergenoeg geen uitspraak doen. There is no religion higher than Truth! |
|
hobbies... pak anders even een stoel... Geschiedenis: - Mesopotamië - Romeinse Rijk - Tweede Wereldoorlog in Europa - Moderne geschiedenis Midden-Oosten - Middeleeuwen - diverse dingetjes uit Europese geschiedenis (zoals Bokkerijders) Reizen: - voornamelijk Midden-Oosten en Centraal-Azië Films: - diverse genres Fotografie Computeren Computergames: - RPG's: Baldur's Gate, Neverwinter Nights - 3D shooters: Medal Of Honor, Call Of Duty, Operation Flashpoint (favoriet) - turn-based strategy: Jagged Alliance (serie) Lezen: - Lovecraft, Raymond E. Feist, George R.R. Martin, Roger Zelazny - reisverhalen, geschiedenis, wetenschap Muziek: - metal, ambient, en nog wel wat hardcore/punk Schrijven: - eigen boek (tig-jaren project geloof ik) - hoop binnenkort freelancer te worden bij gameblad en verder nog: mijn aquarium (240 liter), fietsen, stenen verzamelen, zo min mogelijk mensen tegenkomen, en vast nog veel meer... [Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 10-09-2003 17:46] |
|
quote: Onderwerp? Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl |
|
cool nog een H.P. Lovecraft verslaafde onwards to R'lyeh! Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Lezen - Fantasy (Ericson, Feist, Brooks, Zimmer Bradley) - Sci-Fi (Herbert!) - Filosofie (laatste tijd wat meer behoefte aan, maar gaat nogal sloom...) Muziek - luisteren (nee, echt? ) - maken (bas) Sport - Jiu Jitsu (net begonnen) - Basketbal (als ik ooit weer een bal+basket tegenkom) Computeren - Spelletjes, spelletjes, spelletjes! Uitgaan - zuipen [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-09-2003 13:00] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: wel fantasy... maar dan wel met eigen stempel (hoop ik)... hoop aantekeningen gemaakt in de loop der jaren... maar zoveel te doen om er eens echt voor te zitten... |
|
quote: Zijn de bokkerijers niet meer 18de-19de eeuw dan middeleeuwen, of meen ik dat maar? |
|
Lezen: fantasy (Hobb, Erikson, Pratchet, Tolkien en Eddings) Sci-Fi(Rice) En heel veel history novels (cornwell, Faulks) Creatief: Schrijven Tekenen Knutselen En edelsmeden. muziek: luisteren maken (trompet, binenkort waarschijnlijk ook bas.) dj'en sport: squash Poolen en snooker (hoewel ik dat laatste voornamelijk kijk op tv) |
|
Basgitaar spelen Lezen: Fantasy, Communisme e.d. en wat filosfie Verder squash ik nog en luister ik graag naar muziek, speel ik af en toe een computer spel (RPG voornamelijk) en drink ik graag een biertje (LALLEN!!!!) Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Mijn hobbies zijn webdesign tijdje geleden weer dat ik dat deed*Teveel aandacht voor andere dingen* hehe maar dat komt wel weer goed ... en verders gitaar spelen It's a beautiful world, everyone's insane |
|
Ik heb het beperkt tot gitaar spelen en af en toe een gezelschapsspelletje zoals Warhammer. Vroeger had ik echt teveel hobbies. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. |
|
bassen , cd's / platen luisteren en kopen, discussieren (online of in het echte leven), boeken lezen, schrijven (hoewel dat nu toch wel meer dan hobby is geworden), (kleine) tekeningen maken, rondhangen in een tot studio gedoopte kelder met m'n vrienden, zm'en. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Muziek Label (Nordstorm Productions) Filosofie Mijn studie (Scandinavische talen) Films Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hmja, zelfde 2 hobbies hier. Teveel hobbies kan ik niet aan... in Warhammer schilderen en in gitaar spelen kun je al je tijd wel kwijt. Oh, ik vergeet computerspellen, maar das geen hobbie, meer... meer hersenloze tijdverspilling dus. EDIT: (keyboard batterijen leeg ) [Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 10-09-2003 16:48] this user is dead |
|
Studie (engelse taal en alles wat daar bij te kijken komt, geschiedenis, oud engels etc) Mode Muziek Ik kan niet zeggen dat ik boeiende hobbies heb [Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 10-09-2003 16:54] Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Het houden en kweken van varanen.Foto's staan in fototopic. spelfout weggehaald... |
|
ik heb geen hobbies ik heb een leven Na und? |
|
In willekeurige volgorde: Niks doen, tekenfilms kijken, winkelen, uitgaan, concerten, Metal, zuipen met mijn vrienden (ja, die heb ik), slapen, etc... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Je hebt gelijk! Was 18e eeuw. Zal het meteen even veranderen... |
|
Vuurwerk en explosieven enzo, hokken en metal ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |