IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Wat zijn jullie hobbies ? Vorige pagina | Volgende pagina
campske666
Usericon van campske666
Posted 10-09-2003 11:41 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 11:38 schreef Faceless Unknown het volgende:
Campske666, ik zie dat je je bezighoudt met theosofie. Welke theosofische boeken heb je in bezit?


Geen eigenlijk. Dat is meer iets waar ik zelf over nadenk. Heb wel ergens een boek of twee gedownload van Internet, maar die was ik halverweg beu wegens te grote absurditeit naar mijn bescheiden mening.
Ben trouwens niet zo een boekenkoper als wel een lener.


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 10-09-2003 11:50 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 11:41 schreef campske666 het volgende:
Geen eigenlijk. Dat is meer iets waar ik zelf over nadenk. Heb wel ergens een boek of twee gedownload van Internet, maar die was ik halverweg beu wegens te grote absurditeit naar mijn bescheiden mening.
Ben trouwens niet zo een boekenkoper als wel een lener.

Ok, thanks. Was gewoon ff benieuwd. Voor het geval je toch nog ooit in die richting gaat wroeten: http://www.theosophical.ca/OnLineDocs.htm



There is no religion higher than Truth!


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 11:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

veel plezier met je eerste larp-event gast
dan zie ik je vanzelf wel een keer op de Sum. of op ravenskeep
greetz,





Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-09-2003 11:55 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 11:50 schreef Faceless Unknown het volgende:
Ok, thanks. Was gewoon ff benieuwd. Voor het geval je toch nog ooit in die richting gaat wroeten: http://www.theosophical.ca/OnLineDocs.htm




Van die Blavatsky had ik dus al wat gelezen, maar k kan er niet mee akkoord gaan. Maar ik ga toch eens enkele van die links bekijken. Thanks


Faceless Unknown
Brutality is Law
Usericon van Faceless Unknown
Posted 10-09-2003 12:11 by Faceless Unknown Wijzig reactieProfiel van Faceless UnknownQuote dit bericht

Blavatsky schrijft redelijk verwarrend en chaotisch. Als je me de vrijheid gunt, raad ik jou Annie Besant aan. Haar schrijfstijl is helder en geeft redelijk complexe ideeën op een vrij eenvoudige wijze weer. Ik ben niet zo bekend met de rest van de schrijvers dus over hun kan ik jammergenoeg geen uitspraak doen.


There is no religion higher than Truth!


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 12:51 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

hobbies... pak anders even een stoel...
Geschiedenis:
- Mesopotamië
- Romeinse Rijk
- Tweede Wereldoorlog in Europa
- Moderne geschiedenis Midden-Oosten
- Middeleeuwen
- diverse dingetjes uit Europese geschiedenis (zoals Bokkerijders)
Reizen:
- voornamelijk Midden-Oosten en Centraal-Azië
Films:
- diverse genres
Fotografie
Computeren
Computergames:
- RPG's: Baldur's Gate, Neverwinter Nights
- 3D shooters: Medal Of Honor, Call Of Duty, Operation Flashpoint (favoriet)
- turn-based strategy: Jagged Alliance (serie)
Lezen:
- Lovecraft, Raymond E. Feist, George R.R. Martin, Roger Zelazny
- reisverhalen, geschiedenis, wetenschap
Muziek:
- metal, ambient, en nog wel wat hardcore/punk
Schrijven:
- eigen boek (tig-jaren project geloof ik)
- hoop binnenkort freelancer te worden bij gameblad

en verder nog: mijn aquarium (240 liter), fietsen, stenen verzamelen, zo min mogelijk mensen tegenkomen, en vast nog veel meer...

[Dit bericht is gewijzigd door RrroooaaarrR op 10-09-2003 17:46]


leader
Pffffffffff™
Usericon van leader
Posted 10-09-2003 12:54 by leader Wijzig reactieProfiel van leaderQuote dit berichthttp://www.hatred.nl

quote:
Schrijven:
- eigen boek (tig-jaren project geloof ik)


Onderwerp?


Skullcrushing Deathmetal From Holland - www.hatred.nl


invictis
Usericon van invictis
Posted 10-09-2003 12:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

cool nog een H.P. Lovecraft verslaafde


onwards to R'lyeh!



Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-09-2003 12:59 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Lezen
- Fantasy (Ericson, Feist, Brooks, Zimmer Bradley)
- Sci-Fi (Herbert!)
- Filosofie (laatste tijd wat meer behoefte aan, maar gaat nogal sloom...)

Muziek
- luisteren (nee, echt? )
- maken (bas)

Sport
- Jiu Jitsu (net begonnen)
- Basketbal (als ik ooit weer een bal+basket tegenkom)

Computeren
- Spelletjes, spelletjes, spelletjes!

Uitgaan
- zuipen

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-09-2003 13:00]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 13:09 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 12:54 schreef leader het volgende:
Onderwerp?


wel fantasy... maar dan wel met eigen stempel (hoop ik)...
hoop aantekeningen gemaakt in de loop der jaren... maar zoveel te doen om er eens echt voor te zitten...


campske666
Usericon van campske666
Posted 10-09-2003 13:42 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 12:51 schreef RrroooaaarrR het volgende:

- diverse dingetjes uit Middeleeuwen (zoals Bokkerijders)
...


Zijn de bokkerijers niet meer 18de-19de eeuw dan middeleeuwen, of meen ik dat maar?


Pandora
munch time
Usericon van Pandora
Posted 10-09-2003 14:43 by Pandora Wijzig reactieProfiel van PandoraQuote dit bericht

Lezen:
fantasy (Hobb, Erikson, Pratchet, Tolkien en Eddings)
Sci-Fi(Rice)
En heel veel history novels (cornwell, Faulks)

Creatief:
Schrijven
Tekenen
Knutselen
En edelsmeden.

muziek:
luisteren
maken (trompet, binenkort waarschijnlijk ook bas.)
dj'en

sport:
squash
Poolen en snooker (hoewel ik dat laatste voornamelijk kijk op tv)




Jebes
Usericon van Jebes
Posted 10-09-2003 14:46 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Basgitaar spelen

Lezen: Fantasy, Communisme e.d. en wat filosfie

Verder squash ik nog en luister ik graag naar muziek, speel ik af en toe een computer spel (RPG voornamelijk) en drink ik graag een biertje (LALLEN!!!!)


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


NoNameGirl
If anger's a gift, then I guess I've been blessed
Usericon van NoNameGirl
Posted 10-09-2003 15:09 by NoNameGirl Wijzig reactieProfiel van NoNameGirlQuote dit berichthttp://vampirefreaks.com/u/Darkmetalfairy

Mijn hobbies zijn webdesign tijdje geleden weer dat ik dat deed*Teveel aandacht voor andere dingen* hehe maar dat komt wel weer goed ... en verders gitaar spelen


It's a beautiful world, everyone's insane


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 10-09-2003 16:03 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ik heb het beperkt tot gitaar spelen en af en toe een gezelschapsspelletje zoals Warhammer.

Vroeger had ik echt teveel hobbies.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 10-09-2003 16:15 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

bassen , cd's / platen luisteren en kopen, discussieren (online of in het echte leven), boeken lezen, schrijven (hoewel dat nu toch wel meer dan hobby is geworden), (kleine) tekeningen maken, rondhangen in een tot studio gedoopte kelder met m'n vrienden, zm'en.


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 10-09-2003 16:20 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Muziek
Label (Nordstorm Productions)
Filosofie
Mijn studie (Scandinavische talen)
Films


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 10-09-2003 16:41 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 16:03 schreef goblinjester het volgende:
Ik heb het beperkt tot gitaar spelen en af en toe een gezelschapsspelletje zoals Warhammer.

Vroeger had ik echt teveel hobbies.


Hmja, zelfde 2 hobbies hier.

Teveel hobbies kan ik niet aan... in Warhammer schilderen en in gitaar spelen kun je al je tijd wel kwijt.

Oh, ik vergeet computerspellen, maar das geen hobbie, meer... meer hersenloze tijdverspilling dus.

EDIT: (keyboard batterijen leeg )

[Dit bericht is gewijzigd door JFrost op 10-09-2003 16:48]


this user is dead


Hagal
Usericon van Hagal
Posted 10-09-2003 16:53 by Hagal Wijzig reactieProfiel van HagalQuote dit bericht


Studie (engelse taal en alles wat daar bij te kijken komt, geschiedenis, oud engels etc)
Mode
Muziek

Ik kan niet zeggen dat ik boeiende hobbies heb

[Dit bericht is gewijzigd door Hagal op 10-09-2003 16:54]


Heroin is sooo passé, it's CAKE at the moment. A DIRTY MIND IS A JOY FOREVER


Nix
Usericon van Nix
Posted 10-09-2003 17:05 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2002 20:32 schreef Nix het volgende:
Zwemmen
Tekenen
en
slapen
mountainbiken, doe ik ook nog wel es





I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 10-09-2003 17:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Het houden en kweken van varanen.Foto's staan in fototopic.


spelfout weggehaald...


Parasiet
Geodetische Kikker
Usericon van Parasiet
Posted 10-09-2003 17:27 by Parasiet Wijzig reactieProfiel van ParasietQuote dit bericht

ik heb geen hobbies ik heb een leven


Na und?


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 10-09-2003 17:42 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

In willekeurige volgorde: Niks doen, tekenfilms kijken, winkelen, uitgaan, concerten, Metal, zuipen met mijn vrienden (ja, die heb ik), slapen, etc...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 10-09-2003 17:44 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2003 13:42 schreef campske666 het volgende:
Zijn de bokkerijers niet meer 18de-19de eeuw dan middeleeuwen, of meen ik dat maar?


Je hebt gelijk! Was 18e eeuw. Zal het meteen even veranderen...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 10-09-2003 18:03 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Vuurwerk en explosieven enzo, hokken en metal


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen