IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vandenberg Volgende pagina
bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2011 22:49 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Zo een eigen topic! Lijkt mij wel verdient. Zelf heb ik er niet zo veel mee, maar er zijn genoeg liefhebbers hier op het forum. Ik vond de docu die ooit eens op tv was wel leuk om naar te kijken.

Meningen?


collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 18-05-2011 22:51 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

was er laatst niet een nieuwe single van op de radio?



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2011 22:54 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Voor FC Twente lees ik net.

quote:
Op 18 mei 2011 22:15 schreef De Tegenpartij het volgende:
Hier dan maar. Nieuw nummer van adje.

Hallo, queen! Kelere, wat lijkt het veel op we are the champions. Het is dan ook een kampioenslied, maar dan nog. De zang staat me eigenlijk niet echt aan. De solo is heerlijk. Imo.


Had beter Number two kunnen heten.


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 19-05-2011 11:42 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

wat een verschrikkelijk nummer

heb hier nog een paar oude Vandenberg elpees liggen, dat is wel even andere koek zeg


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 19-05-2011 12:55 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2011 11:42 schreef flebbie het volgende:
wat een verschrikkelijk nummer




Is voor FC Twente, jongen.
Als het te mooi of te moeilijk wordt snappen de kids in 'De hel van Enschede' het niet meer.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 19-05-2011 12:55]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Kleine-Kapoen
Dóo't heanig ân
Usericon van Kleine-Kapoen
Posted 19-05-2011 15:24 by Kleine-Kapoen Wijzig reactieProfiel van Kleine-KapoenQuote dit bericht

Jezus die zang!


Enskedese Kopknikkers Bende


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 24-07-2012 21:46 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

ADRIAN VANDENBERG Says His Former Bandmates Are Trying To Stop Him From Using VANDENBERG Name - July 24, 2012
Former WHITESNAKE, MANIC EDEN and VANDENBERG guitarist Adrian Vandenberg has revealed via his Facebok page that he is once again being taken to court by his former VANDENBERG bandmates over the rights to the "VANDENBERG" group name.

He writes: "Sometimes there are things in life that are so ridiculous and seemingly far-fetched, that if the scriptwriter for a cheesy TV soap would come up with it, the producers would roll on the floor laughing, foaming at the mouth and tell the writer to start looking for another job. Well, in my life a situation just as surrealistic is happening as we speak.

"Some of you may remember that before joining my close friend David Coverdale in his band WHITESNAKE, I had my own band under my own name 'VANDENBERG', which I founded, wrote all the music and lyrics for, made the paintings for the albumcovers, designed the logo for etc. etc. and I eventually disbanded my own band in 1986 to join WHITESNAKE.

"Now sit down, fasten your seatbelts, here comes the surrealistic part: almost a year ago I got summoned by a lawyer representing the three guys who I invited to play in my band at the time in 1981, trying to claim my own name 'VANDENBERG' and actually trying to prohibit me from using my own name 'VANDENBERG' through a lawsuit .. now how bizarre is that?!?

"These individuals, singer Bert Heerink, bassist Dick Kemper (appropriate first name) and drummer Jos Zoomer, each of them factually not having achieved anything worth mentioning in about 27 years, now opportunistically trying to lift piggyback on the name/ reputation that I was fortunate to build through years of working my ass off with VANDENBERG, MANIC EDEN and WHITESNAKE. A sad situation indeed, since I always thought these guys were friends.

"The Bert Heerink attempt is even more pathetic than the others, since I had to fire him from my band a year before I disbanded it, for reasons that I won't disclose right now. So this individual wasn't even in my band when I disbanded it. Nevertheless this person attempts to claim my personal name 26 years later.

"Naturally the judge wiped their claims away. You'd expect these leeches would crawl back embarrassed under the damp, mossy stones that they'd been hiding under for 27 years, but noooo; right now they're trying once again to hijack my name through a different route (a 'trademark office').

"It is basically like when you invite a couple of people for a ride on the backseat of your new car, and then after the ride these passengers claim that your car is now theirs because they were given a ride in it. Some people have no shame.

"In Holland their first attempt was all over the newspapers, and after several questions from [fans], I promised to keep [everyone] up to date about this bizarre situation. Don't hesitate to let these individuals know your honest opinion about this, whatever it is, they have [Facebook] pages.

"I will keep you posted again as soon as news comes up about this surrealistic, but actually sad soap.

"Never a dull moment!"

VANDENBERG released three albums — "Vandenberg", "Heading For A Storm" and "Alibi" — before Adrian disbanded the group in 1986 to join WHITESNAKE.





Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 24-07-2012 23:33 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Gezien hoe het geschreven is (de andere bandleden die niets meer bereikt hebben, yeah right), vermoed ik dat we hier een licht eenzijdige versie van het hele verhaal hebben

Ben vanavond vergeten Jos even te vragen of hij wat kwijt wilde hierover, dan hadden we nog een andere eenzijdige versie van het verhaal gehad


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 0:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Het is duidelijk dat Ad goed pissed is, maar ook wel terecht natuurlijk. Want laten wel wel wezen het was idd zijn band, het waren zijn songs en het is te idioot voor woorden wat ze nu proberen. In vergelijking tot Ad hebben die gasten geen kont meer bereikt na het uiteenvallen van Vandenberg. Bert Heerink moest op een gegeven moment weer terug de vleesfabriek in om aan zijn centen te komen.

Kortom, Ad had in zijn bericht iets professioneler kunnen overkomen maar ik begrijp zijn woede maar al te goed.


... hoe de hazen lopen ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2012 8:00 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 24 juli 2012 23:33 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Gezien hoe het geschreven is (de andere bandleden die niets meer bereikt hebben, yeah right), vermoed ik dat we hier een licht eenzijdige versie van het hele verhaal hebben

Ben vanavond vergeten Jos even te vragen of hij wat kwijt wilde hierover, dan hadden we nog een andere eenzijdige versie van het verhaal gehad


Tijd geleden met Dick hierover gepraat, maar toen bleek idd dat er wel meer achter zat. Weet niet meer hoe het precies zat, maar dit verhaal van Adje klopt idd niet helemaal. Sowieso is dit wel een zwaar kansloze manier van communiceren zeg, mensen uitlokken om de 3 anderen zwart te maken op hun facebook pagina's, jezus wat kinderachtig.. Wellicht heeft hij idd alles geschreven etc, en was het idd zijn band, maar alles dat ze bereikt hebben is toch een joint effort geweest..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 8:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 8:00 schreef Ethereal het volgende:Weet niet meer hoe het precies zat


Jammer, had graag de andere kant van het verhaal ook nog gehoord.


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2012 8:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hetgeen mij vooral verbaasde is dat je iemand voor de rechter kunt slepen in een poging te voorkomen dat hij / zij / het zijn werk onder zijn eigen (familie)naam uitbrengt.

Dan zouden oud bandleden van Ozzy Osbourne of een willekeurige andere artiest die onder zijn eigen naam werkt het zelfde kunnen verlangen?

Als het over het gebruik van uitgebracht materiaal gaat kan ik me er nog iets bij voorstellen maar puur het gebruik van zijn eigen naam?

Nee.

[speculatie]
Ik vermoed dat Adje de zaken over het gebruik van zijn naam destijds, in die tijd speelde dit soort onzin vermoedelijk ook wat minder, gewoon niet goed op papier heeft vastgelegd.

In het huidige rechtsysteem kun je dan mooi een rechtzaak beginnen en er met wat geluk nog een zakje geld uit slepen.
[/speculatie]

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-07-2012 8:39]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 8:51 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

De band heette letterlijk Vandenberg, dus het recht op gebruik van die naam als bandnaam kan maar zo bij de 4 heren gezamenlijk liggen. In ieder geval waren zij vieren Vandenberg (Heerink eigenlijk uitgesloten, omdat die vervangen was).

Het zou oneerlijk zijn als 3 van de 4 dan die bandnaam kunnen pikken voor eigen gebruik, maar het is evengoed oneerlijk als 1 van de 4 die bandnaam gebruikt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 8:57 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik denk eerder dat het te maken heeft met het feit dat een aantal jaren terug er serieuze plannen waren om een reunie in de oude bezetting te starten. Dit is uiteindelijk niet van de grond gekomen omdat Ad nog steeds moeite heeft met langdurig achter mekaar gitaarspelen (chronische polsblessure).

Zo'n reeks reunie optredens zou natuurlijk aardig wat centjes in het laatje hebben gebracht waar met name Bert, Dick en Jos wel oren naar hadden. Ad kan goed leven van zijn Whitesnake royalties en heeft die schnabbels niet zo nodig. Dus toen hij besloot het hele feest niet door te laten gaan hebben de overige 3 leden de keuze gemaakt om de boel door te zetten zonder Ad.

Ook allemaal speculaties natuurlijk, maar ik vermoed dat het zo ongeveer gegaan is.


... hoe de hazen lopen ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2012 8:59 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 juli 2012 8:51 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
De band heette letterlijk Vandenberg, dus het recht op gebruik van die naam als bandnaam kan maar zo bij de 4 heren gezamenlijk liggen. In ieder geval waren zij vieren Vandenberg (Heerink eigenlijk uitgesloten, omdat die vervangen was).

Het zou oneerlijk zijn als 3 van de 4 dan die bandnaam kunnen pikken voor eigen gebruik, maar het is evengoed oneerlijk als 1 van de 4 die bandnaam gebruikt.


Klopt volgens mij.

Ik weet niet hoor, maar als je als band zijnde jaren hebt getourd over de hele wereld en diverse platen hebt opgenomen, kan ik me voorstellen dat mensen niet blij zijn als 1 van de bandleden met die naam aan de haal gaat. Kan het de oprichter zijn, kan het de schrijver zijn, kan het ook nog eens de achternaam van die meneer zijn, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.. Zeker als die naam gewoon gezamenlijk bezit is.

Kan Adje nu wel roepen dat ze over zijn rug die naam aan het misbruiken zijn, maar als Adje vrolijk Vandenberg opnieuw had opgestart is hij feitelijk diezelfde naam en hetzelfde voormalig succes aan het misbruiken over de rug van zijn 3 oude bandleden die ook stevig hebben bijgedragen aan het succes toendertijd.

Ik vind dit persbericht echt de meest kansloze manier van communiceren die ik sinds lange tijd heb gezien. Ad mag vinden wat hij wil, maar dit slaat echt nergens op..

Gok dat een eventuele reünie nu op een wat lager pitje staat

**EDIT: Wellicht dat dubbel gelul, terwijl ik aan het tikken was stonden er ineens alweer 3 nieuwe reacties

quote:

Zo'n reeks reunie optredens zou natuurlijk aardig wat centjes in het laatje hebben gebracht waar met name Bert, Dick en Jos wel oren naar hadden. Ad kan goed leven van zijn Whitesnake royalties en heeft die schnabbels niet zo nodig. Dus toen hij besloot het hele feest niet door te laten gaan hebben de overige 3 leden de keuze gemaakt om de boel door te zetten zonder Ad.



Het enige dat ik zeker weet is dat die overige 3 heren nooit de planning hebben gehad om een reünie door te laten gaan zonder Ad.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 25-07-2012 9:03]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 9:17 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 8:59 schreef Ethereal het volgende:
Kan Adje nu wel roepen dat ze over zijn rug die naam aan het misbruiken zijn, maar als Adje vrolijk Vandenberg opnieuw had opgestart is hij feitelijk diezelfde naam en hetzelfde voormalig succes aan het misbruiken over de rug van zijn 3 oude bandleden die ook stevig hebben bijgedragen aan het succes toendertijd.


Laten we de boel niet gaan omdraaien. Bert, Dick en Jos proberen zonder Ad met de bandnaam aan de haal te gaan en Ad heeft nooit de intentie gehad zonder die drie Vandenberg nieuw leven in te blazen. Toen hij Bert Heerink ontsloeg hebben ze het nog even geprobeerd met een andere zanger, maar al gauw kwam hij erachter dat dat niet werkte en heeft ie de band opgeheven. Het is gewoon heel laag wat ze hem nu flikken.

quote:
Op 25 juli 2012 8:59 schreef Ethereal het volgende:
Het enige dat ik zeker weet is dat die overige 3 heren nooit de planning hebben gehad om een reünie door te laten gaan zonder Ad.


Wat moeten ze dan met die bandnaam??!


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2012 9:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Hier is trouwens vorig jaar al door een rechter uitspraak over gedaan:

http://vandenbergrocks.nl/news.php?item=74

http://www.boek9.nl/files/2011/20110930__Van_den_Berg.pdf


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 9:37 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 9:17 schreef faalhaas het volgende:
Laten we de boel niet gaan omdraaien. Bert, Dick en Jos proberen zonder Ad met de bandnaam aan de haal te gaan en Ad heeft nooit de intentie gehad zonder die drie Vandenberg nieuw leven in te blazen. Toen hij Bert Heerink ontsloeg hebben ze het nog even geprobeerd met een andere zanger, maar al gauw kwam hij erachter dat dat niet werkte en heeft ie de band opgeheven. Het is gewoon heel laag wat ze hem nu flikken.

Ik vind het heel laag als 1 iemand van een band besluit de band op te heffen.
quote:
Wat moeten ze dan met die bandnaam??!

Knuffelen.
quote:
Op 25 juli 2012 9:23 schreef XXL het volgende:
Hier is trouwens vorig jaar al door een rechter uitspraak over gedaan:

http://vandenbergrocks.nl/news.php?item=74

http://www.boek9.nl/files/2011/20110930__Van_den_Berg.pdf

Ja, dat werd ook genoemd door Ad, toch? Maar nu bewandelen ze het "trademark office"-pad.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 9:39]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 25-07-2012 9:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 25 juli 2012 9:17 schreef faalhaas het volgende:

Wat moeten ze dan met die bandnaam??!


Voorkomen dat Ad er, zonder hen, mee aan de haal gaat. Zal zoals ik al zei wel gezamenlijk bezit zijn die bandnaam..

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 25-07-2012 9:47]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 10:07 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 9:46 schreef Ethereal het volgende:
Voorkomen dat Ad er, zonder hen, mee aan de haal gaat. Zal zoals ik al zei wel gezamenlijk bezit zijn die bandnaam..


Nee dus.

Erg verhelderend dat vonnis van de kantonrechter. Vandenberg is al ruim drie decennia de artiestennaam van Ad van den Berg en die kan hij gewoon gebruiken voor bijv. dat Twentelied. En die drie kansloze tokkies hebben daar geen kont over te zeggen. Wel hebben ze 6000 euro geding kosten moeten lappen


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 10:24 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 10:07 schreef faalhaas het volgende:
Nee dus.

Erg verhelderend dat vonnis van de kantonrechter. Vandenberg is al ruim drie decennia de artiestennaam van Ad van den Berg en die kan hij gewoon gebruiken voor bijv. dat Twentelied. En die drie kansloze tokkies hebben daar geen kont over te zeggen. Wel hebben ze 6000 euro geding kosten moeten lappen

Nou nou, tokkies.

Oh, lees overigens net in dat vonnis dat Jos geen eiser was in die zaak. Beetje kansloos dat Ad hem dan ook zo brandmerkt.

Maar goed, de kantonrechter vindt dus dat Vandenberg als artiestennaam geldt van Ad, omdat hij ook daarvoor zo bekend stond. Ik vind het apart.


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 10:36 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 10:24 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nou nou, tokkies.

Oh, lees overigens net in dat vonnis dat Jos geen eiser was in die zaak. Beetje kansloos dat Ad hem dan ook zo brandmerkt.

Maar goed, de kantonrechter vindt dus dat Vandenberg als artiestennaam geldt van Ad, omdat hij ook daarvoor zo bekend stond. Ik vind het apart.


Ik vind het niet zo'n rare uitspraak. Ze eisten dat Ad bij alles wat ie uitbrengt ook zijn voornaam gebruikt, dus Ad / Adje / Adriaan. Elke dag dat ie dat niet doet zou hem dan 10.000 euro kosten..

Nu dat is afgewezen gaan ze proberen de handelsmerknaam Vandenberg te verkrijgen. Blijkbaar is Jos ook eiser in deze zaak, anders zou het idd vreemd zijn om hem ook zo te brandmerken.


... hoe de hazen lopen ...


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2012 10:45 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Opzich zou gewoon de voornaam erbij gebruiken natuurlijk de makkelijke oplossing zijn.
Ik denk niet dat dan opeens niemand meer de link legt met 'Vandenberg' maar de meeste muziekliefhebbers het gewoon als hetzelfde zien.

Njah, de uitspraak zal binnenkort wel volgen.
Ben benieuwd.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 10:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 10:36 schreef faalhaas het volgende:
Ik vind het niet zo'n rare uitspraak. Ze eisten dat Ad bij alles wat ie uitbrengt ook zijn voornaam gebruikt, dus Ad / Adje / Adriaan. Elke dag dat ie dat niet doet zou hem dan 10.000 euro kosten..

Die eis is irrelevant voor wat "Vandenberg" betekent.

Het verbaast mij omdat de naam Vandenberg pas echt bekend is geworden toen het met een band geassocieerd werd. Dat is naar mijn idee genoeg om te zeggen dat het recht op die naam bij de band ligt. Maar goed, de rest van de bandleden heeft na het opheffen van de band er verder niet moeilijk over gedaan dat Ad die naam gebruikte dus wat dat betreft snap ik dat het rechterlijke standpunt is dat het recht volledig bij hem ligt. En het maakt ook niet zoveel uit, al zou ik het achterlijk vinden als er weer een band Vandenberg komt zonder Jos en Dick, maar met Ad.
quote:
Nu dat is afgewezen gaan ze proberen de handelsmerknaam Vandenberg te verkrijgen. Blijkbaar is Jos ook eiser in deze zaak, anders zou het idd vreemd zijn om hem ook zo te brandmerken.

Sowieso niet in de eerste zaak, dus het is hoe dan ook een kutstreek om te zeggen dat dat wel zo is. Over die tweede zaak is niks duidelijk, en hebben we alleen het woord van Ad die dus -zoals blijkt- zich (ook) behoorlijk schofterig gedraagt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-07-2012 11:52 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 9:17 schreef faalhaas het volgende:
De aanleiding voor het kort geding is A Number One, het clublied van FC Twente dat Van den Berg eerder dit jaar maakte onder de naam Vandenberg. Dat laatste schoot Kemper en Heerink in het verkeerde keelgat. Zij vinden dat ze onderdeel uitmaken van de naam Vandenberg. „ Sinds 1986 zijn er nooit producties uitgebracht onder de naam Vandenberg”, laat het management van Heerink weten. „Nu wordt ineens 25 jaar geschiedenis weggevaagd door een nummer uit te brengen onder de oude bandnaam, zonder dat de bassist, de zanger en drummer Jos Zoomer daar deel van uitmaken. Het is prima als de naam Vandenberg wordt gebruikt, maar dan wel met toevoeging van de voornaam Ad, Adje of Adriaan.

Wij vinden nu dat de belangen van zanger, bassist en drummer tot in den eeuwigheid beschermd moeten worden. Dit is een persoonlijk drama voor beide eisers.”
tot in den eeuwigheid


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 12:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

"Amigos, it's partytime (isn't it always?)!!
I just got the excellent newz from my lawyer that the 'higher appeal' by the leeches that tried to hijack my name (see my message from the 21st of July) got blasted away by the judge AGAIN! They have to pay the legal costs AGAIN!
Only thing left now is to crush them at the 'Trademark office,' where they had the brutality to try to deposit MY name as owned by them (after all their embarrassing actions I can understand that they are ashamed to use their own names by now..).
That case will be a piece of cake with their two lost courtcases behind them. Once again justice prevailed! Drinks are on me!"

https://www.facebook.com/adrianvandenberg007

Mis nog steeds waarom hij Jos ook door het slijk haalt.


Quis moderabat ipsos moderatores?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen