IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vandenberg Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 12:01 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Nou, laatste nieuws dan maar. Adje wint weer (van z'n facebook pagina):

Amigos, it's partytime (isn't it always?)!!
I just got the excellent newz from my lawyer that the 'higher appeal' by the leeches that tried to hijack my name (see my message from the 21st of July) got blasted away by the judge AGAIN! They have to pay the legal costs AGAIN!
Only thing left now is to crush them at the 'Trademark office,' where they had the brutality to try to deposit MY name as owned by them (after all their embarrassing actions I can understand that they are ashamed to use their own names by now..).
That case will be a piece of cake with their two lost courtcases behind them. Once again justice prevailed! Drinks are on me!

En een terechte uitspraak als je het mij vraagt. Ik snap dat dit de lokale Twentse gemoederen meer bezig houdt, vanwege persoonlijke connecties en zo Maar voor de buitenstaander is Vandenberg gewoon Adje. De overige 3 zijn vrijwel irrelevant. Bert Heerink, da's die knakker van de bierreclames en Tros Muziekfeest op het plein..

edit: eerlijk is eerlijk, overigens niet bijster profi van Adje om publiekelijk zo met modder te gooien, zodat wij allemaal weer een mening moeten hebben

[Dit bericht is gewijzigd door Daops op 25-07-2012 12:03]


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-07-2012 12:03 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

Samen spelen, samen delen.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 12:03 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:01 schreef Daops het volgende:
Ik snap dat dit de lokale Twentse gemoederen meer bezig houdt, vanwege persoonlijke connecties en zo

Volgens mij wonen alleen Jos en Ad nog in Enschede/Twente
quote:
Op 25 juli 2012 12:01 schreef Daops het volgende:
De overige 3 zijn vrijwel irrelevant.

Hoezo? Ze hebben wel mede de band Vandenberg tot een succes gemaakt. Dat hij verder wil met een nieuwe line-up is op z'n minst lullig te noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 12:05]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 12:07 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hoezo? Ze hebben wel mede de band Vandenberg tot een succes gemaakt. Dat hij verder wil met een nieuwe line-up is op z'n minst lullig te noemen.
Dat succes had ie ook met andere muzikanten kunnen hebben. Los van hun ongetwijfeld harde werken destijds, mochten ze blij zijn dat ze mee mochten liften op Adje's talent. Kennelijk willen ze 25 jaar later daar nog op teren..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 12:08 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:03 schreef Sisyphos het volgende:
Samen spelen, samen delen.
Ik neem aan dat ze destijds toch gewoon hun gages hebben gehad?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-07-2012 12:08 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Mis nog steeds waarom hij Jos ook door het slijk haalt.
Die is er door de andere twee bijgehaald.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2012 12:10 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Daops snapt het.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Sisyphos
Dionysos Akbar!
Usericon van Sisyphos
Posted 25-07-2012 12:12 by Sisyphos Wijzig reactieProfiel van SisyphosQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:07 schreef Daops het volgende:
Dat succes had ie ook met andere muzikanten kunnen hebben. Los van hun ongetwijfeld harde werken destijds, mochten ze blij zijn dat ze mee mochten liften op Adje's talent. Kennelijk willen ze 25 jaar later daar nog op teren..

Lol. Was het zo'n God ja? Ik heb nog nooit van de beste man gehoord, maar nu ik alles zo lees vind ik het maar een sneue verschijning. Die andere drie overigens ook.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 12:12 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:07 schreef Daops het volgende:
Dat succes had ie ook met andere muzikanten kunnen hebben. Los van hun ongetwijfeld harde werken destijds, mochten ze blij zijn dat ze mee mochten liften op Adje's talent. Kennelijk willen ze 25 jaar later daar nog op teren..

Dat het iemand anders had kunnen zijn is irrelevant, zíj hebben het gedaan.

Omgedraaid: Adjes talent heeft mede door die drie mannen kunnen floreren en door hun harde werken heeft hij internationaal aanzien gekregen, dus hij mag best wat dankbaarheid tonen.
quote:
Op 25 juli 2012 12:08 schreef bokkie666 het volgende:
Die is er door de andere twee bijgehaald.

Ja, maar hoe? Kon nog nergens vinden dat hij een eiser is. Alleen dat Bert en Dick hebben geprobeerd Vandenberg als merknaam vast te leggen, waarbij zij twee, Ad en Jos eigenaar zouden zijn.

edit: dus het lijkt er vooralsnog meer op dat Ad, Bert en Dick ruzie hebben en dat Jos daar onder lijdt

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 12:13]


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-07-2012 12:15 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Waarom hebben jullie het hier allemaal zo over, eigenlijk.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 12:15 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:15 schreef M. het volgende:
Waarom hebben jullie het hier allemaal zo over, eigenlijk.

Omdat Jos lief is!


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-07-2012 12:23 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja, maar hoe? Kon nog nergens vinden dat hij een eiser is. Alleen dat Bert en Dick hebben geprobeerd Vandenberg als merknaam vast te leggen, waarbij zij twee, Ad en Jos eigenaar zouden zijn.

edit: dus het lijkt er vooralsnog meer op dat Ad, Bert en Dick ruzie hebben en dat Jos daar onder lijdt
Misschien had Jos Zoomer wat meer afstand moeten nemen van wat het management van Heerink allemaal beweert.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 12:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:12 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat het iemand anders had kunnen zijn is irrelevant, zíj hebben het gedaan.

Omgedraaid: Adjes talent heeft mede door die drie mannen kunnen floreren en door hun harde werken heeft hij internationaal aanzien gekregen, dus hij mag best wat dankbaarheid tonen.
Vind ik niet irrelevant. Adje had met andere muzikanten zeer waarschijnlijk ook gewoon die erkenning gekregen. Hij heeft het talent.. de andere waren de werkpaarden, met alle respect. Zo werkt het nou eenmaal vaak.

Ken verder de ins en outs niet, maar als de anderen hem tot tweemaal toe aanklagen om de bandnaam te krijgen.. hoeft ie daar toch niet aan toe te geven uit 'dankbaarheid' of zo?


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 12:43 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:23 schreef bokkie666 het volgende:
Misschien had Jos Zoomer wat meer afstand moeten nemen van wat het management van Heerink allemaal beweert.

Waarom? En hoe? Hij wil er waarschijnlijk niks mee te maken hebben. Zolang hij geen eiser is, is het gewoon lullig dat Ad hem door het slijk haalt.
quote:
Op 25 juli 2012 12:24 schreef Daops het volgende:
Vind ik niet irrelevant. Adje had met andere muzikanten zeer waarschijnlijk ook gewoon die erkenning gekregen. Hij heeft het talent.. de andere waren de werkpaarden, met alle respect. Zo werkt het nou eenmaal vaak.

En toch hebben zij dat werk gedaan, en niet iemand anders. En hij kon het in ieder geval niet met de eerste groep 'anderen' die hij om zich heen had verzameld, dus blijkbaar zijn niet zomaar alle werkpaarden daadwerkelijk nuttig.

En dat dat vaak zo werkt maakt het niet goed natuurlijk, kulargument Goede gitarist heeft bandleden nodig, vindt bandleden die keihard voor hem werken en dumpt ze zodra hij voldoende succes heeft om lekker ergens anders naar toe te gaan maar pikt wel weer de bandnaam zodra hij zich verveelt. Laten we dat vooral aanmoedigen, ja

Niet dat ik Ad nu echt zo erg zie Maar ik vind het wel echt stom dat hij een nieuwe band 'Vandenberg' zou noemen.
quote:
Ken verder de ins en outs niet, maar als de anderen hem tot tweemaal toe aanklagen om de bandnaam te krijgen.. hoeft ie daar toch niet aan toe te geven uit 'dankbaarheid' of zo?


Voor de duidelijkheid, ze hebben nooit geprobeerd de bandnaam volledig te stelen, alleen om de bandnaam aan hen vieren te laten toekomen.

Aangenomen dat Dick en Bert gewoon klootzakken in deze situatie zijn dan hoeft hij geen dankbaarheid meer te tonen, nee.




Roger Heerink Adrian.. to me you are VANDENBERG. The reason I picked up a guitar. I had posters of Whitesnake as a kid when you joined them. Too bad Bert and his evil compagnon is wasting his time with this nonsense. Better should have spend the time with his children whom he has no contact or what so ever. It betrays his priorities. And still I'm embarrassed about this situation and his shameful behaviour.

Aaaauuuwww

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 12:52]


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-07-2012 13:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:15 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Omdat Jos lief is!

Maar kennen jullie die gasten dan, of zo? Mis ik iets? Zijn het soms ZM-ers?


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 13:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 13:45 schreef M. het volgende:
Maar kennen jullie die gasten dan, of zo? Mis ik iets? Zijn het soms ZM-ers?

Jos springt bij in de oefenruimtes onder Atak, ik zie hem al tijdenlang met enige regelmaat. Sympathieke gast, ik kan me niet voorstellen dat hij de klootzak zou zijn in situaties als deze. Kan natuurlijk best dat ik me vergis, maar wat ik tot nu toe kan opvissen heeft hij er niks mee te maken. Gisteren was hij druk bezig met een kleine calamiteit bij de oefenruimtes, dus heb ik hem maar niks gevraagd hierover

Ik trek het sowieso slecht als iemand publiekelijk door het slijk gehaald wordt door iemand die een veel sterkte publicitaire positie heeft zonder dat er gevraagd wordt wat de andere kant van de zaak is, en al helemaal als het om iemand gaat die ik ken en waarvan ik sterk vermoed dat het slijk onterecht is.

Dus, dat

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 13:49]


Quis moderabat ipsos moderatores?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-07-2012 13:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ad postte vandaag anders wel dat de rechter hem gelijk heeft gegeven ..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 13:58 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 13:55 schreef Jenje het volgende:
Ad postte vandaag anders wel dat de rechter hem gelijk heeft gegeven ..

No shit, Sherlokc
quote:
Op 25 juli 2012 12:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
"Amigos, it's partytime (isn't it always?)!!
I just got the excellent newz from my lawyer that the 'higher appeal' by the leeches that tried to hijack my name (see my message from the 21st of July) got blasted away by the judge AGAIN! They have to pay the legal costs AGAIN!
Only thing left now is to crush them at the 'Trademark office,' where they had the brutality to try to deposit MY name as owned by them (after all their embarrassing actions I can understand that they are ashamed to use their own names by now..).
That case will be a piece of cake with their two lost courtcases behind them. Once again justice prevailed! Drinks are on me!"

https://www.facebook.com/adrianvandenberg007

Mis nog steeds waarom hij Jos ook door het slijk haalt.

Dit gaat dus om een hoger beroep van een eerdere zaak waarin Jos géén eiser was.

‎"Now sit down, fasten your seatbelts, here comes the surrealistic part: almost a year ago I got summoned by a lawyer representing the three guys who I invited to play in my band at the time in 1981, trying to claim my own name 'Vandenberg' and actually trying to prohibit me from using my own name 'Vandenberg' through a lawsuit .. now how bizarre is that?!?
These individuals, singer Bert Heerink, bassist Dick Kemper (appropriate first name) and drummer Jos Zoomer, each of them factually not having achieved anything worth mentioning in about 27 years, now opportunistically trying to lift piggyback on the name/ reputation that I was fortunate to build through years of working my ass off with Vandenberg, Manic Eden and Whitesnake. A sad situation indeed, since I always thought these guys were friends."

http://www.boek9.nl/files/2011/20110930__Van_den_Berg.pdf

Alleen Kemper en Heerink hebben die originele rechtzaak aangespannen (en verloren), Jos niet. Dus hier liegt Ad sowieso. Het hoger beroep, wat vandaag verworpen is, lijkt me dan ook op conto van Kemper en Heerink te staan.


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 15:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:24 schreef Daops het volgende:
Vind ik niet irrelevant. Adje had met andere muzikanten zeer waarschijnlijk ook gewoon die erkenning gekregen. Hij heeft het talent.. de andere waren de werkpaarden, met alle respect. Zo werkt het nou eenmaal vaak.

Ken verder de ins en outs niet, maar als de anderen hem tot tweemaal toe aanklagen om de bandnaam te krijgen.. hoeft ie daar toch niet aan toe te geven uit 'dankbaarheid' of zo?



Kijk jij snapt het al weer, scheelt mij weer typen


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 15:22 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 13:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jos springt bij in de oefenruimtes onder Atak, ik zie hem al tijdenlang met enige regelmaat. Sympathieke gast, ik kan me niet voorstellen dat hij de klootzak zou zijn in situaties als deze.


Ach gut je ziet hem wel eens in Atak. Nee dan is het meteen overduidelijk dat ie Ad nooit zo'n streek zou leveren he. Dat kun je namelijk zien aan zijn sympathieke uitstraling.



[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-07-2012 15:25]


... hoe de hazen lopen ...


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 15:40 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
En toch hebben zij dat werk gedaan, en niet iemand anders. En hij kon het in ieder geval niet met de eerste groep 'anderen' die hij om zich heen had verzameld, dus blijkbaar zijn niet zomaar alle werkpaarden daadwerkelijk nuttig.

En dat dat vaak zo werkt maakt het niet goed natuurlijk, kulargument Goede gitarist heeft bandleden nodig, vindt bandleden die keihard voor hem werken en dumpt ze zodra hij voldoende succes heeft om lekker ergens anders naar toe te gaan maar pikt wel weer de bandnaam zodra hij zich verveelt. Laten we dat vooral aanmoedigen, ja
Sorry, toch niet mee eens Als die 3 bandleden destijds gewoon keurig hun gages en eventuele royalties gehad hebben (de directe beloning voor hun harde werken), is daarmee de kous af. Dat geeft ze toch geen aanspraak op een gegarandeerde plek in een toekomstige reunie line up? Als Ad om wat voor reden dan ook besluit te stoppen is dat zijn keuze. Evenals de reden om het jaren later weer op te pakken met wellicht andere muzikanten. En kennelijk staat ie gezien de rechterlijke uitspraken ook juridisch in z'n recht.

quote:
Niet dat ik Ad nu echt zo erg zie Maar ik vind het wel echt stom dat hij een nieuwe band 'Vandenberg' zou noemen.


Lijkt me veruit de meest logische naam eigenlijk Hoe je het ook wendt of keert, Vandenberg was en is zijn ding. Maar nogmaals, het is niet netjes van hem om het publiekelijk zo te doen.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 16:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 15:40 schreef Daops het volgende:
Sorry, toch niet mee eens Als die 3 bandleden destijds gewoon keurig hun gages en eventuele royalties gehad hebben (de directe beloning voor hun harde werken), is daarmee de kous af. Dat geeft ze toch geen aanspraak op een gegarandeerde plek in een toekomstige reunie line up? Als Ad om wat voor reden dan ook besluit te stoppen is dat zijn keuze. Evenals de reden om het jaren later weer op te pakken met wellicht andere muzikanten. En kennelijk staat ie gezien de rechterlijke uitspraken ook juridisch in z'n recht.



En zo is het. Wat dat betreft maakte Bert Heerink juridisch al helemaal geen schijn van kans aangezien hij een jaar voor het opheffen van Vandenberg al was vervangen door Peter Struyk.

Hier nog een aardig interview met Ad waarin hij het ook over de rechtszaak heeft, het schijnt dus dat vooral de vrouwen van Bert en Dick hun hebben gepusht tot deze actie
http://vandenbergrocks.nl/images/gfx/de%20terugkeer%20van%20Vandenberg.pdf


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 16:05 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 15:22 schreef faalhaas het volgende:
Ach gut je ziet hem wel eens in Atak. Nee dan is het meteen overduidelijk dat ie Ad nooit zo'n streek zou leveren he. Dat kun je namelijk zien aan zijn sympathieke uitstraling.



Doe niet zo sneu, vent. Ik leg duidelijk uit waarom ik vind wat ik vind, geef daarbij eerlijk aan dat mijn intuïtie best fout kan zijn en laat zien welke feitelijke redenen ik heb om het verhaal van Ad niet volledig te geloven. Jij daarentegen loopt alleen maar Ad achterna te blaten om onduidelijke redenen, AKA je bent gewoon een ontzettende fanboi die niet verder wil kijken dan zijn erectie voor Ad.

Nogmaals.

1. Jos was geen eiser in het originele proces waar Ad naar verwijst (zie .pdf). Ad liegt daar dus gewoon over. Dat is op z'n minst per ongeluk beschadigend voor Jos en misschien zelfs wel doelbewust beschadigend voor Jos.
2. Ik betwijfel dat Jos in het hoger beroep (waarvan we weten dat het vandaag verworpen is) opeens medeëiser is. Volgens mij kan dat überhaupt niet. Mocht dat wel zo zien zie ik graag het bewijs dat hij medeësier is. Als dat er niet komt, blijf ik erbij dat Ad ook hierover liegt.

Ik begrijp dat Ad pissig is, en er zal vast een stuk meer aan de hand zijn wat zijn gedrag in enige mate rechtvaardigt. Maar ik blijf erbij dat het sneu is dat hij het op deze manier naar buiten brengt, en daarnaast lijkt het erop dat hij Jos ten onrechte van alles in de schoenen schuift en dat is sowieso niet bepaald netjes.

3. Over het 'kapen' van de naam. Dat wordt ook in de .pdf genoemd, ook daar waren het Dick en Bert die het woordmerk op Vandenberg probeerde vast te leggen (waarbij het recht aan Dick, Bert, Ad en Jos zou toekomen). Wederom gaat dit dus alleen over Dick en Bert. Hier heeft Ad bezwaar tegen gemaakt, en die zaak moet nog voor de rechter komen (waarschijnlijk wint Ad deze, gezien de eerdere resultaten ). Nu weet ik niet of tussen de tijd van die .pdf (vorig jaar september) ook initiatiefnemer van het vastleggen van die naam geworden is maar dat lijkt me sterk. Volgens mij zouden ze dan een nieuwe aanvraag nodig hebben, en dat lijkt me sowieso de moeite niet waard. Ook hier dus geen reden om Jos door het slijk te halen, en wat Ad wel doet door te zeggen dat ook Jos meedoet aan die 'trademark office'-strategie.

En omdat jij echt niet schijnt te snappen wat ik zoal zeg: mocht er redelijk bewijs komen dat het anders zit geef ik direct toe dat ik fout zat En dit gaat me ook allemaal niet om het verdedigen van Dick en Bert.
quote:
Op 25 juli 2012 15:40 schreef Daops het volgende:
Sorry, toch niet mee eens Als die 3 bandleden destijds gewoon keurig hun gages en eventuele royalties gehad hebben (de directe beloning voor hun harde werken), is daarmee de kous af. Dat geeft ze toch geen aanspraak op een gegarandeerde plek in een toekomstige reunie line up? Als Ad om wat voor reden dan ook besluit te stoppen is dat zijn keuze. Evenals de reden om het jaren later weer op te pakken met wellicht andere muzikanten. En kennelijk staat ie gezien de rechterlijke uitspraken ook juridisch in z'n recht.

Duidelijk Ik ben het ethisch gezien niet met jou en de rechter eens, en ik vind dus dat zij gezien hun input de bandnaam Vandenberg ook 'verdienen'.

Echter, juridisch heeft hij inderdaad schijnbaar gelijk, dus wat dat betreft vind ik het uiteindelijk wel prima en ben ik het juridisch gezien wel helemaal met je eens En schijnbaar was destijds niet vastgelegd wat de 'entiteit' Vandenberg juridisch precies was, anders was het allemaal juridisch nog eenvoudiger geweest Zoals ik eerder al zei: de rest van de bandleden heeft na het opheffen van de band er verder niet moeilijk over gedaan dat Ad die naam gebruikte dus wat dat betreft snap ik dat het rechterlijke standpunt is dat het recht volledig bij hem ligt.
quote:
Maar nogmaals, het is niet netjes van hem om het publiekelijk zo te doen.

Yup. Wel veel publiciteit, en al zijn fans staan toch wel automatisch aan zijn kant (zie faalhaas die zonder een seconde na te denken begint te papegaaien) dus echt schade van het onnette gedrag zal hij niet hebben. Lijkt wel een win-win-situatie zo. En er komt een nieuw album aan van hem... Goh...


Quis moderabat ipsos moderatores?


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 16:11 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 16:03 schreef faalhaas het volgende:
En zo is het. Wat dat betreft maakte Bert Heerink juridisch al helemaal geen schijn van kans aangezien hij een jaar voor het opheffen van Vandenberg al was vervangen door Peter Struyk.

Hier nog een aardig interview met Ad waarin hij het ook over de rechtszaak heeft, het schijnt dus dat vooral de vrouwen van Bert en Dick hun hebben gepusht tot deze actie
http://vandenbergrocks.nl/images/gfx/de%20terugkeer%20van%20Vandenberg.pdf

Dit bevestigt wel nogmaals dat het alleen om Bert en Dick gaat. Ik verbaas me er echt over dat je zo'n commentaar op mijn verdediging van Jos had. Je doet je naam eer aan

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 16:11]


Quis moderabat ipsos moderatores?


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 25-07-2012 16:14 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Sorry hoor, ik vind dit echt een merkwaardig topic. Kent faalhaas die gasten nu ook al?

Wat een geleuter allemaal.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen