IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vandenberg Vorige pagina | Volgende pagina
attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2012 19:33 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:23 schreef faalhaas het volgende:
...dat Ad altijd het brein achter de band is geweest en hij voor 100% verantwoordelijk geweest is voor het succes.


maar de populariteit van de band daalde toch toen de zanger uit de band stapte?? (of heb ik dat nu verkeerd gelezen)

off-topic; als je van zulke metal houdt moet je vooral het oude picturemateriaal gaan luisteren, die nummers zijn zelfs beter dan het Vandenbergmateriaal. Verder heb je ook nog Bodine maar die band ken ik alleen van naam..


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 19:37 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ja. Omdat ik niet kan overzien of het daadwerkelijk het effect zou hebben gehad wat jij schetst



Als de rechter simpelweg eisers volledig in gelijk had gesteld wel. Iets wat natuurlijk altijd mogelijk is, laten we de zaken niet moeilijker maken dan ie is.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 19:44 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:33 schreef attila_de_hun het volgende:
maar de populariteit van de band daalde toch toen de zanger uit de band stapte?? (of heb ik dat nu verkeerd gelezen)

off-topic; als je van zulke metal houdt moet je vooral het oude picturemateriaal gaan luisteren, die nummers zijn zelfs beter dan het Vandenbergmateriaal. Verder heb je ook nog Bodine maar die band ken ik alleen van naam..


Bert Heerink had natuurlijk wel een heerlijke hese strot ja, of ze zonder hem een succesvolle doorstart hadden kunnen maken.. wie zal het zeggen.. met nog zo'n goeie zanger waarschijnlijk wel.

Met Peter Struyk hebben ze alleen een demo opgenomen, geen idee hoe die klinkt.. ze waren er zelf iig niet helemaal tevreden over. Volgens mij stonden daar ook nummers op die later voor Slip Of The Tongue zijn gebruikt.

Picture heb ik wel eens wat van geluisterd, klonk wel ok. Bodine ken ik ook alleen van naam.


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 19:50 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:37 schreef faalhaas het volgende:
Als de rechter simpelweg eisers volledig in gelijk had gesteld wel. Iets wat natuurlijk altijd mogelijk is, laten we de zaken niet moeilijker maken dan ie is.

Dat weet ik niet. Misschien was aan iTunes doorgeven "verander de naam eens in Ad Vandenberg" wel voldoende om de dwangsom te voorkomen, bvb. Weet ik veel hoe dat soort dingen precies gaan


Quis moderabat ipsos moderatores?


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 25-07-2012 19:53 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 12:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Waarom? En hoe? Hij wil er waarschijnlijk niks mee te maken hebben. Zolang hij geen eiser is, is het gewoon lullig dat Ad hem door het slijk haalt.


Als hij er niks mee te maken wil maken hebben, mag hij dat duidelijker maken, lijkt mij het probleem ook opgelost. Hij loopt nu een beetje passief mee te eisen met Heerink en Kemper namelijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 19:56 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:53 schreef bokkie666 het volgende:
Als hij er niks mee te maken wil maken hebben, mag hij dat duidelijker maken, lijkt mij het probleem ook opgelost. Hij loopt nu een beetje passief mee te eisen met Heerink en Kemper namelijk.

Dat klopt, dat zou het snel verduidelijken. Maar ja, als hij er echt niks mee te maken had was hij er pas enkele dagen voor het eerst actief bij betrokken. Alle tijd ervoor had hij er lekker geen last van en dacht hij waarschijnlijk "laat al die egotrippers het maar uitzoeken"


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 20:00 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:56 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dat klopt, dat zou het snel verduidelijken. Maar ja, als hij er echt niks mee te maken had was hij er pas enkele dagen voor het eerst actief bij betrokken. Alle tijd ervoor had hij er lekker geen last van en dacht hij waarschijnlijk "laat al die egotrippers het maar uitzoeken"


Kun je dat bewijzen?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 20:02 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 20:00 schreef faalhaas het volgende:
Kun je dat bewijzen?

Nog niet Daarom zeg ik ook niet dat ik het zeker weet


Quis moderabat ipsos moderatores?


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 20:03 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 20:02 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Nog niet Daarom zeg ik ook niet dat ik het zeker weet


ok


... hoe de hazen lopen ...


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 20:16 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:28 schreef faalhaas het volgende:
Maar nu vind je het dus niet lullig van Bert en Dick?
Deze zin had zo in het EK-topic gekund..


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 25-07-2012 21:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 25 juli 2012 16:23 schreef Black Jew het volgende:
Ze zitten in de scene. Iets om tegen op te kijken.


Blue blue blue, yeah! Blue.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 22:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ik kom net dit clipje uit 1986 tegen met Peter Struyk, oftewel Peter Strykes.. tja kan niet tippen aan het oude werk natuurlijk..



... hoe de hazen lopen ...


Wordfuhrer TMDC
Usericon van Wordfuhrer TMDC
Posted 26-07-2012 9:17 by Wordfuhrer TMDC Wijzig reactieProfiel van Wordfuhrer TMDCQuote dit bericht

Kansloos verhaal dit. En al zouden ze die zaak winnen dan zit er volgens mij geen hond te wachten op een Vandenberg zonder de naamgever en smaakmaker van de band.

Technisch goede muzikanten hebben Adje uiteraard ondersteund, maar het zijn ZIJN nummers die zij mogen uitvoeren. De vrouwen van de overige bandleden balen dat hun mannen al 35 jaar lang nooit voldoen aan hun huiselijke verplichtingen, nooit meegaan naar feestjes, familiedagen en verjaardagen maar altijd in een oefenhok of studio lopen te klooien zonder dat het een cent heeft opgeleverd.

De vrouwen willen nu geld zien.

Verder stel ik de Altar-Altarnative constructie voor:

-Vandenberg met Adrian Vandenberg, Robbie Valentine, Valencia en Ceasar Zuiderwijk
-Vandenburg met Jos, Bert, Dick en Patrick Mammeli


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 11:47 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dat die vrouwen zelf eens van de bank afkomen dan. Ik denk trouwens dat Bert de foute persoon is in deze, iemand die Heineken promoot kan niet deugen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 11:48 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 9:17 schreef Wordfuhrer TMDC het volgende:
Patrick Mammeli
Haal je hem nu niet door elkaar met Stephan Gebédi?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 26-07-2012 13:52 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 26 juli 2012 11:47 schreef bastianus het volgende:
Dat die vrouwen zelf eens van de bank afkomen dan. Ik denk trouwens dat Bert de foute persoon is in deze, iemand die Heineken promoot kan niet deugen.


Boeiender


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 26-07-2012 14:00 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 22:47 schreef faalhaas het volgende:
Ik kom net dit clipje uit 1986 tegen met Peter Struyk, oftewel Peter Strykes.. tja kan niet tippen aan het oude werk natuurlijk..


En dit doet Peter tegenwoordig. Uiterst links. Hohoi!!



Maar goed we dwalen af....


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 26-07-2012 14:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 11:47 schreef bastianus het volgende:
Dat die vrouwen zelf eens van de bank afkomen dan. Ik denk trouwens dat Bert de foute persoon is in deze, iemand die Heineken promoot kan niet deugen.


Dat. En ik denk ook dat ie de tekst van This Is War iets te letterlijk heeft genomen..

You were the one that was always just telling the truth
Playing your game that was so very easy to do
I was believing you, easy to play with the fool
You made your plans like a pro, yeah you played it so cool

Time after time after time, you hurt this boy deep down inside
Time after time after time, but this time I'll get what is mine

This is war - ain't gonna take all this shit anymore
This is war - I'm gonna strike back this time, that's for sure

Sometimes two people can bring out the best in each other
But lately I feel that my evil side's beating the other
Somehow I feel that the worst in me is gonna show
I ain't gonna hold it back, I'm going to let it go

Time after time after time, you hurt this boy deep down inside
Time after time after time, but this time I'll get what is mine

This is war - ain't gonna take all this shit anymore
This is war - I'm gonna strike back this time

This is war! This is war! This is war!
----------------------------------------------

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 26-07-2012 14:28]


... hoe de hazen lopen ...


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 26-07-2012 19:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 11:47 schreef bastianus het volgende:
Ik denk trouwens dat Bert de foute persoon is in deze, iemand die Heineken promoot kan niet deugen.


Ik denk juist dat Dick fout is. Z'n broer kon ook ineens niet meer Normaal doen.


Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 26-07-2012 19:57 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Sjeezzz...







En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2012 21:12 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2012 19:50 schreef De Ulk het volgende:
Ik denk juist dat Dick fout is. Z'n broer kon ook ineens niet meer Normaal doen.
Tja, hee veuren met de trekker en hee veuren met het peerd, en zien vrieje leaven was um alles weert.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Northward
Usericon van Northward
Posted 27-07-2012 0:52 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

Zwaar vermoeiend topic.







faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-10-2013 16:41 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ad Vandenberg post regelmatig op zijn facebook page over deze hele soap. Altijd erg vermakelijk. Het schijnt dat ze hem nu voor de derde keer hebben aangeklaagd. En Dick heeft zelfs aangifte gedaan hij de politie omdat Ad niet zo aardig over hem heeft geschreven op facebook


I promised you guys to keep you posted on this bizarre affair, so here we go (again..
A lot of people grow older gracefully, with dignity and maintain a pretty realistic view on life and society.
Others lose their grip on reality, live in the past, lose their dignity or just make up their own world. It's all good as far as I'm concerned, as long as you don't bother people with it.
Pushed by their shamelessly truth twisting wives/ 'managers' (Spinal Tap-style) who seem to think there is money to be made here, I was sued a coupe of days ago for the third time by former bassplayer Dirk Kemper and former singer Lambertus Heerink from my eighties band 'Vandenberg' in a surrealistic lawsuit in which these guys try to claim my name Vandenberg and prohibit me from using my own name myself.
Some of you maybe aware of this bizarre name-kidnapping effort (see my post from March 2 this year), but now things got even weirder.
This time around these types claimed that my band 'Vandenberg' which I founded in '81 and disbanded in '86 ... STILL EXISTS!!
And, in the words of Dirk Kemper we are " still playing actively and are "very much in demand'' !!!
HUH??? Apparently I've been completely wrong all this time and it's me who is having delusions, because I always thought that from 1986 until 1999 I toured the world for thirteen years with rock band Whitesnake and wrote cool music with David Coverdale. And after that period caught up with my painting, did art exhibitions etc. etc.
Apparently I lost my mind completely, because according to Kemper and Heerink we played and recorded all this time with my band Vandenberg.
Another rather funny, but actually sad element also came up in this case; it appeared that former bassplayer Dirk Kemper went to his local police last April to whine to them that I had said "not so nice things about him" on my Facebook page..
The police must have been completely shocked to hear that and I'm surprised that they didn't drop all murder- and burglary cases and mobilized all forces to look into this devastating case…

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 12-10-2013 16:41]


... hoe de hazen lopen ...


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 12-10-2013 18:05 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Hehe, goed stuk, lekker smeuïg.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 12-10-2013 18:09 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Absoluut. Ik lees zijn stukjes altijd met veel plezier


... hoe de hazen lopen ...


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen