|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En Geraldine? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Dick heeft vlgs mij wel een passende voornaam ja ...niets is wat het lijkt... |
|
quote: Dat was toch een juridische noodgreep omdat zijn oude bandleden vonden dat hij geen recht had op de naam Vandenberg? Edit: zoals eindbaas idd al aangaf. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 11-10-2021 17:12] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Dat maakt het nog treuriger toch? Want dan had het gewoon Vandenberg geheten. Of snap ik je niet? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Welke naam ook, ik blijf het naieve idee houden dat je met alleen een naam de zaal niet vol trekt maar met muziek. Als die kut is blijven de mensen vast wel weg. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
En ja, dan had het geloof ik gewoon Vandenberg geheten. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ja, als hij de hits niet speelt dan blijven ze wel weg uiteindelijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:'Just Vandeberg' met hun nieuwste hitsingle 'SImply Vandenberg' When your people matter, menstrual health matters |
|
The True Vandenberg. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Hoezo treurig? Ze gaan toch een nieuwe plaat maken? Dan is het geen nostalgia act. Het zou pas treurig zijn als ze het niet meer zouden kunnen. Dit zijn grote namen met een staat van dienst met hun eigen publiekschare, dus hier is genoeg publiek voor. En natuurlijk opent zo'n bandnaam deuren en natuurlijk spelen ze ook hun hits/publieksfavorieten. Alsof niet iedere band dat dan zou doen.. Dat maakt al die andere bands evenmin treurig. quote: Niet dan alleen een lul, ook kokmaatje: https://www.volkskrant.nl/mensen/rockster-adje-vandenberg-gidst-ons-koks-en-rockgitaristen-zijn-dezelfde-bloedgroep~b61b66f6/ Verder een aardige docu: https://www.ntr.nl/Het-Uur-van-de-Wolf/6/detail/Het-Uur-van-de-Wolf/VPWON_1284670 The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaaf. Smash hits was ook mijn eerste plaat van hendrix. Verder vrij weinig overeenkomsten, lol "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
|
Nieuw album met Mats Leven, qua stem iets fijner dan die Romero. Titeltrack is een soort mix tussen "Last in Line" en "Judgement Day" en klinkt best lekker. Het album is echter geen topper vind ik. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
In dit interview legt Ad (volgens mij voor het eerst) uit wat er nou echt achter de 6(!) rechtszaken zat van zijn voormalige bandleden Bert en Dick. Ze wilden zonder hem gaan touren onder de naam Vandenberg. Puur voor de centjes. Vanaf 6:40. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Allemaal fake news. Geen enkele referentie naar een gerenommeerd expert, enkel matige YouTube shit. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Klopt. Gelukkig hebben we AG die al eens heeft uitgelegd hoe het allemaal precies is gegaan. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Klopt volgens mij inderdaad geen reet van. Ging volgens mij om het feit dat Ad muziek onder die naam uitbracht en de rest dat wilde voorkomen omdat zij ook deels eigenaar van die bandnaam waren. Dacht dat dat toen om een nummer voor FC Twente ging. Voor zover ik weet zijn er bij de andere mannen nooit plannen geweest voor een reünie zonder Ad, en is Ad altijd degene geweest die dat tegenhield. Kan 'ie hier wel leuk vertellen dat dat zo'n leuk idee zou zijn geweest maar daar klopt dan ook weinig van. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Noem je Ad nou een leugenaar? Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Ad Fantaberg. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Denk het. Vind het een ongelooflijk nare kerel in elk geval. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Zo die Ad wil wel heel graag weer bij Whitesnake komen spelen geloof ik. Toetsenistje erbij, een een zanger die wel erg goed Coverdale kan imiteren (waarschijnlijk beter dan Coverdale zelf tegenwoordig..) en over de setlist zullen we het helemaal maar niet hebben Verder best vermakelijk om even te bekijken [Dit bericht is gewijzigd door OPPEREINDBAAS op 20-05-2024 14:38] Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
mijn hemel. had een stukje Here I Go Again bekeken. Tenenkrommend... wat een enorm slechte zang. Terwijl die Mats wel een prima zanger is. |
|
quote: Het is een stuk rauwer dan het origineel maar nog altijd beter dan dat afschuwelijke gekrijs dat Coverdale tegenwoordig laat horen. Mats Leven heeft nog wat meer diepe laag erin. Maar ook hij heeft vroeger beter geklonken ja, bijv. bij Malmsteen of Abstrakt Algebra. Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
De term ooraids is hier wel op zijn plaats. Zou dat publiek betaald hebben om daar te staan? Edit: Moet wel bekennen dat Vandenberg mij nooit heeft kunnen boeien. Nou ja, Burnig Heart en Different Worlds waren nog te doen. Dat anderhalve hitje van ze zeg maar. [Dit bericht is gewijzigd door Natural Disaster op 21-05-2024 17:19] Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Tja smaken verschillen natuurlijk. Het Vandenberg debuut was één van de eerste LP's die ik ooit kocht. Vind hem nog steeds goed. En Burning Heart skip ik meestal Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |