IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Vandenberg Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-07-2012 16:23 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ze zitten in de scene. Iets om tegen op te kijken.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 16:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 16:14 schreef M. het volgende:
Sorry hoor, ik vind dit echt een merkwaardig topic. Kent faalhaas die gasten nu ook al?

Wat een geleuter allemaal.

Denk het niet

Ja.
quote:
Op 25 juli 2012 16:23 schreef Black Jew het volgende:
Ze zitten in de scene.

Ik? Nee hoor. Niet in dezelfde scene als Jos in ieder geval


I wish I was a butterfly


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 25-07-2012 16:42 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

Ik ken trouwens greycloak in het echt.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 25-07-2012 16:43 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

quote:
Op 25 juli 2012 16:42 schreef Black Jew het volgende:
Ik ken trouwens greycloak in het echt.

SCENESTAR BAN



faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 16:47 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Beste AG,

Er is slecht 1 gerechtelijk stuk op internet uitgelekt dat inmiddels bijna alweer een jaar oud is. Op basis van dat ene stuk noem jij Ad direct maar een leugenaar omdat Jos Zoomer hierin niet als eiser wordt genoemd? Wat een versimpelde manier van rederneren houd jij er op na zeg Het gaat ook vrij ver aangezien jij geen idee hebt wat er zich verder allemaal heeft afgespeeld en hoe de zaak zich ontwikkeld heeft. Het is iig duidelijk aan Ads reactie te zien dat Jos zich niet bepaald afzijdig heeft gehouden in deze kwestie. Maar blijf jij dat maar vooral denken joh als je je daar lekkerder bij voelt


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 16:50 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 16:11 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Dit bevestigt wel nogmaals dat het alleen om Bert en Dick gaat. Ik verbaas me er echt over dat je zo'n commentaar op mijn verdediging van Jos had. Je doet je naam eer aan


In dit interview uit 2011 heeft ie het alleen over Bert en Dick ja. Nogmaals, blijkbaar is de situatie nadien veranderd


... hoe de hazen lopen ...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 25-07-2012 16:58 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 25 juli 2012 12:03 schreef Ascendant Grotesque het volgende:


Hoezo? Ze hebben wel mede de band Vandenberg tot een succes gemaakt. Dat hij verder wil met een nieuwe line-up is op z'n minst lullig te noemen.


WTF? Waarom zou dát nou juist lullig zijn? Ad heet van den Berg, hij is de naamgever aan de voormalige band, logisch dat hij bij een nieuwe band daar gebruik van wil maken toch?

[edit] Waarom is specifiek een nieuwe line-up lullig?

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 25-07-2012 16:58]


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 25-07-2012 17:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 13:48 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Jos springt bij in de oefenruimtes onder Atak, ik zie hem al tijdenlang met enige regelmaat. Sympathieke gast, ik kan me niet voorstellen dat hij de klootzak zou zijn in situaties als deze.


Waarschuwing!!!!

De volgende vraag staat volledig los van of Jos nou wel of niet deel uitmaakt van die rechtzaak, maar:

Enig idee hoe vaak het gebeurt dat sympathieke mensen wanneer het om geld of andere belangen gaat, bijvoorbeeld bij een scheiding of nalatenschap, opeens als een blad aan de boom omslaan?

Vaker regel dan uitzondering is mijn ervaring.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 25-07-2012 17:02]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 17:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 16:47 schreef faalhaas het volgende:
Beste AG,

Er is slecht 1 gerechtelijk stuk op internet uitgelekt dat inmiddels bijna alweer een jaar oud is. Op basis van dat ene stuk noem jij Ad direct maar een leugenaar omdat Jos Zoomer hierin niet als eiser wordt genoemd? Wat een versimpelde manier van rederneren houd jij er op na zeg Het gaat ook vrij ver aangezien jij geen idee hebt wat er zich verder allemaal heeft afgespeeld en hoe de zaak zich ontwikkeld heeft. Het is iig duidelijk aan Ads reactie te zien dat Jos zich niet bepaald afzijdig heeft gehouden in deze kwestie. Maar blijf jij dat maar vooral denken joh als je je daar lekkerder bij voelt

Leer lezen.

""Now sit down, fasten your seatbelts, here comes the surrealistic part: almost a year ago I got summoned by a lawyer representing the three guys who I invited to play in my band at the time in 1981, trying to claim my own name 'VANDENBERG' and actually trying to prohibit me from using my own name 'VANDENBERG' through a lawsuit .. now how bizarre is that?!?

"These individuals, singer Bert Heerink, bassist Dick Kemper (appropriate first name) and drummer Jos Zoomer, each of them factually not having achieved anything worth mentioning in about 27 years, now opportunistically trying to lift piggyback on the name/ reputation that I was fortunate to build through years of working my ass off with VANDENBERG, MANIC EDEN and WHITESNAKE. A sad situation indeed, since I always thought these guys were friends."

--> Hier zegt hij letterlijk dat Jos hem heeft "aangeklaagd" om het gebruik van de naam Vandenberg te voorkomen en dat is een pertinente leugen. Zie jouw Aardschok artikel (nov/dec 2011?) en de .pdf (uitspraak september 2011, de zaak waar hij in het Aardschokartikel naar verwijst). Bert en Dick zijn daar eisers, Jos niet. Dat was punt 1. Hier is geen greintje speculatie aan.

Punt 2 en 3 zijn inderdaad speculatief en daarom zei ik daar ook dat ik er over twijfel
quote:
Op 25 juli 2012 16:50 schreef faalhaas het volgende:
In dit interview uit 2011 heeft ie het alleen over Bert en Dick ja. Nogmaals, blijkbaar is de situatie nadien veranderd

Ja, nogmaals: bewijs dan maar dat de situatie sindsdien veranderd is
quote:
Op 25 juli 2012 16:58 schreef MR. N het volgende:
WTF? Waarom zou dát nou juist lullig zijn? Ad heet van den Berg, hij is de naamgever aan de voormalige band, logisch dat hij bij een nieuwe band daar gebruik van wil maken toch?

[edit] Waarom is specifiek een nieuwe line-up lullig?

Omdat ik dat lullig vind Hij had die mannen destijds schijnbaar nodig, en heeft ze ook voor een reünie in 2004 'gebruikt'. Iedereen kent hem ook prima als "Ad Vandenberg" of welke variatie dan ook, dus hij heeft de bandnaam ook niet nodig. Dan vind ik het niet netjes om diezelfde bandnaam te gebruiken en dan die lui niet te vragen om mee te doen.

Maar goed, juridisch lijkt het te kunnen, dus daarmee is de kous af en heeft Ad gewoon gelijk gekregen
quote:
Op 25 juli 2012 17:01 schreef XXL het volgende:
Waarschuwing!!!!

De volgende vraag staat volledig los van of Jos nou wel of niet deel uitmaakt van die rechtzaak, maar:

Enig idee hoe vaak het gebeurt dat sympathieke mensen wanneer het om geld of andere belangen gaat, bijvoorbeeld bij een scheiding of nalatenschap, opeens als een blad aan de boom omslaan?

Vaker regel dan uitzondering is mijn ervaring.

Dat gebeurt inderdaad, en daarom zeg ik ook dat ik het best fout kan hebben en dat ik bij bewijs mijn fout toegeef


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 17:29 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 17:13 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Leer lezen.

""Now sit down, fasten your seatbelts, here comes the surrealistic part: almost a year ago I got summoned by a lawyer representing the three guys who I invited to play in my band at the time in 1981, trying to claim my own name 'VANDENBERG' and actually trying to prohibit me from using my own name 'VANDENBERG' through a lawsuit .. now how bizarre is that?!?

"These individuals, singer Bert Heerink, bassist Dick Kemper (appropriate first name) and drummer Jos Zoomer, each of them factually not having achieved anything worth mentioning in about 27 years, now opportunistically trying to lift piggyback on the name/ reputation that I was fortunate to build through years of working my ass off with VANDENBERG, MANIC EDEN and WHITESNAKE. A sad situation indeed, since I always thought these guys were friends."

--> Hier zegt hij letterlijk dat Jos hem heeft "aangeklaagd" om het gebruik van de naam Vandenberg te voorkomen en dat is een pertinente leugen. Zie jouw Aardschok artikel (nov/dec 2011?) en de .pdf (uitspraak september 2011, de zaak waar hij in het Aardschokartikel naar verwijst). Bert en Dick zijn daar eisers, Jos niet. Dat was punt 1. Hier is geen greintje speculatie aan.

Punt 2 en 3 zijn inderdaad speculatief en daarom zei ik daar ook dat ik er over twijfel

Ja, nogmaals: bewijs dan maar dat de situatie sindsdien veranderd is




Beetje flauw om meer bewijzen te vragen aangezien jij ook weet dat wij simpele zielen het slechts moeten doen met deze uitgelekte documenten.

Ik weet wel dat Bert, Dick en Jos nu een nieuwe zaak hebben aangespannen om de merknaam Vandenberg te bemachtigen. Maargoed dat zal ook wel weer een leuegen van Ad zijn aangezien de officiele stukken hiervan nog niet op straat liggen. Want zo simpel ligt het toch?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 17:40 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 17:29 schreef faalhaas het volgende:
Beetje flauw om meer bewijzen te vragen aangezien jij ook weet dat wij simpele zielen het slechts moeten doen met deze uitgelekte documenten.

Ja, ontzettend flauw dat ik om bewijs vraag als er onwaarschijnlijke dingen geclaimd worden.
quote:
Ik weet wel dat Bert, Dick en Jos nu een nieuwe zaak hebben aangespannen om de merknaam Vandenberg te bemachtigen. Maargoed dat zal ook wel weer een leuegen van Ad zijn aangezien de officiele stukken hiervan nog niet op straat liggen. Want zo simpel ligt het toch?

Dus je geeft impliciet toe dat Ad op punt 1 liegt? Mooi.

Nee, dat ligt niet zo simpel.

En volgens mij hebben Bert, Dick en/of Jos geen nieuwe zaak aangespannen Bert, Dick en/of Jos hebben de merknaam gedeponeerd (juli 2011), om hem aan alle 4 te laten toewijzen. Ad was het daar niet mee eens, heeft bezwaar gemaakt, en die zaak moet nog dienen. Denk ik


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 18:26 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Ok nieuwe zaak, andere zaak, whatever.

Wat me opvalt is dat je al een aantal keren oppert dat hun doel was om de naam Vandenberg aan alle 4 te laten toewijzen en en dat ze daarmee dus verder niemand zouden benadelen.

Het ligt iets genuanceerder. Laten we er eens van uit gaan dat Ad de zaak had verloren. De heren hadden gevorderd 10.000 euro per dag dat Ad de naam Vandenberg zou gebruiken. Dat was op zijn zachtst gezegd aardig in de papieren gaan lopen aangezien hij net zijn solo single had gereleased. Erg dankbaar voor een stel gasten die dankzij hem een aantal jaren flink in de spotlights hebben kunnen staan.

En ook gewoon in hoger beroep gaan he, en nog een zaak aanspannen, hoe laag kun je zinken. Het zijn gewoon een stel rancuneuze kneuzen die zich gepasseerd voelen omdat ze niet gevraagd zijn om op zijn singletje mee te spelen.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 25-07-2012 18:28]


... hoe de hazen lopen ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2012 18:28 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

zo. de meest fanatieke discussie op ZM gaat over "Vandenberg". wie had dat ooit gedacht (ik zou nog eerder op de nieuwe van Manowar of Luca turelli's rhapsody vs Rhapsoy of fire hebben gegokt).
(maar interessant allemaal verder, ga vooral door!!)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2012 18:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

verder is burning heart een van de meest afgrijselijke kwijlnummers ooit..


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 18:35 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 18:26 schreef faalhaas het volgende:
Ok nieuwe zaak, andere zaak, whatever.

Wat me opvalt is dat je al een aantal keren oppert dat hun doel was om de naam Vandenberg aan alle 4 te laten toewijzen en en dat ze daarmee dus verder niemand zouden benadelen.

Het ligt iets genuanceerder. Laten we er eens van uit gaan dat Ad de zaak had verloren. De heren hadden gevorderd 10.000 euro per dag dat Ad de naam Vandenberg zou gebruiken. Dat was op zijn zachtst gezegd aardig in de papieren gaan lopen aangezien er net die single onder de naam Vandenberg was gereleased. Erg dankbaar voor een stel gasten die dankzij hem een aantal jaren flink in de spotlights hebben kunnen staan.

Als dat op die manier had uitgepakt had ik dat kwalijk gevonden, en de heren Bert en Dick zeker aangerekend

Voor de duidelijkheid. De rechtzaak draaide niet om het toewijzen van het recht op de naam, gek genoeg. De vraag was "Moet Ad op dit moment stoppen met het gebruik van de naam Vandenberg omdat onder die naam begin jaren 80 een band bestond met andere lui?". Het antwoord daarop was 'nee'.

De deponering van de naam, en het bezwaar van Ad zijn wel in die zaak meegenomen/genoemd, maar daar heeft de rechter geen bindende uitspraak over gedaan (i.e. niet gezegd of die deponering terecht was of niet).
quote:
En ook gewoon in hoger beroep gaan he, en nog een zaak aanspannen, hoe laag kun je zinken. Het zijn gewoon een stel rancuneuze kneuzen die zich gepasseerd voelen omdat ze niet gevraagd zijn om op zijn singletje mee te spelen.

Dat "nog een zaak aanspannen" bestaat dus niet, zoals ik je net uitlegde. Die zaak was er al voor de originele uitspraak van september 2011, omdat Ad in augustus 2011 bezwaar maakte tegen het deponeren van die naam.

Ze zijn inderdaad wel in hoger beroep gegaan. Dat is hun goed recht, maar duidt mogelijk op rancune, ja. Ik weet het niet




Feit blijft dat Ad liegt als hij zegt dat Jos in eerste instantie geprobeerd heeft hem ervan te houden de naam Vandenberg te gebruiken
quote:
Op 25 juli 2012 18:29 schreef attila_de_hun het volgende:
verder is burning heart een van de meest afgrijselijke kwijlnummers ooit..

Hahaha... Trek dat soort nummers vaak niet zo goed, maar deze is wel een beetje een guilty pleasure

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 18:35]


I wish I was a butterfly


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 25-07-2012 18:42 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Het is weer juli zeker?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 25-07-2012 18:43 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 18:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als dat op die manier had uitgepakt had ik dat kwalijk g
Hahaha... Trek dat soort nummers vaak niet zo goed, maar deze is wel een beetje een guilty pleasure


smaken verschillen, Vandenberg (de band) heeft wel een stel puike nummers hoor, maar dan vooral de "echte"hardrock nummers. "Out in the streets again" bijvoorbeeld waarin de drummer laat zien dat deze band wel meer was dan een slechts een getalenteerde gitarist(vet drumintro)


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 18:49 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 18:43 schreef attila_de_hun het volgende:
smaken verschillen, Vandenberg (de band) heeft wel een stel puike nummers hoor, maar dan vooral de "echte"hardrock nummers. "Out in the streets again" bijvoorbeeld waarin de drummer laat zien dat deze band wel meer was dan een slechts een getalenteerde gitarist(vet drumintro)

Ben zelf geen drummer, dus vindt het lastig te zeggen, maar in mijn oren wel een prima drummmer. Geen showoff, wel de juiste dingen op het juiste moment.


I wish I was a butterfly


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 25-07-2012 18:56 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Wat een gedoe om niets.
De band doet niets meer, Adje schildert tegenwoordig liever en de rest doet ook zijn ding. Kan me niet voorstellen dat die drie zonder Adje zullen gaan optreden. Dat zou wel erg sneu zijn.
Doet verder niet af dat de band bijna 30 jaar geleden leuke muziek maakte.


Daops
Usericon van Daops
Posted 25-07-2012 19:14 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Eh, Adje is momenteel druk bezig met een nieuwe plaat


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 19:16 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 18:35 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Als dat op die manier had uitgepakt had ik dat kwalijk gevonden, en de heren Bert en Dick zeker aangerekend


Hmm vreemd. Dus je laat je oordeel over hun actie afhangen van de uitspraak van de rechter? Het gaat toch om de intentie van de heren om de single van Ad te saboteren. Nu ze dat niet gelukt is zijn het weer toffe peren en hoeven we ze niets aan te rekenen?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 19:20 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:16 schreef faalhaas het volgende:
Hmm vreemd. Dus je laat je oordeel over hun actie afhangen van de uitspraak van de rechter? Het gaat toch om de intentie van de heren om de single van Ad te saboteren. Nu ze dat niet gelukt is zijn het weer toffe peren en hoeven we ze niets aan te rekenen?

Ik heb nooit gezegd dat ik Bert en Dick toffe peren vind. En ik weet niet of bij een voor hen positieve uitspraak van de rechter jouw scenario waarheid was geworden (naast dat ik niet weet of die eis echt dat effect gehad zou hebben: de rechter kan bvb. zo'n dwangsom verlagen of zeggen dat het in het geval van de single niet opgaat, et cetera). Maar als het voor Ad erg moeilijk was om die verandering door te voeren, en hij daardoor grote financiële schade had geleden had ik dat lullig voor hem en lullig van Bert en Dick gevonden.

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 19:23]


I wish I was a butterfly


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 19:23 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 18:43 schreef attila_de_hun het volgende:
smaken verschillen, Vandenberg (de band) heeft wel een stel puike nummers hoor, maar dan vooral de "echte"hardrock nummers. "Out in the streets again" bijvoorbeeld waarin de drummer laat zien dat deze band wel meer was dan een slechts een getalenteerde gitarist(vet drumintro)


Heerlijk nummer is dat ja

Meest sneue van de situatie is natuurlijk wel dat we een reunie in de originele bezetting nu wel op ons buik kunnen schrijven.

Iemand trouwens bekend met Teaser? Is de band van Ad voor hij Vandenberg oprichtte. Hebben een elpee gemaakt die qua geluid grotendeels hetzelfde is als Vandenberg. Wel met andere bandleden maar laat toch wel heel duidelijk zien dat Ad altijd het brein achter de band is geweest en hij voor 100% verantwoordelijk geweest is voor het succes.


... hoe de hazen lopen ...


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 25-07-2012 19:28 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:20 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat ik Bert en Dick toffe peren vind. En ik weet niet of bij een voor hen positieve uitspraak van de rechter jouw scenario waarheid was geworden (naast dat ik niet weet of die eis echt dat effect gehad zou hebben: de rechter kan bvb. zo'n dwangsom verlagen of zeggen dat het in het geval van de single niet opgaat, et cetera). Maar als het voor Ad erg moeilijk was om die verandering door te voeren, en hij daardoor grote financiële schade had geleden had ik dat lullig voor hem en lullig van Bert en Dick gevonden.


Maar nu vind je het dus niet lullig van Bert en Dick?


... hoe de hazen lopen ...


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 25-07-2012 19:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 25 juli 2012 19:28 schreef faalhaas het volgende:
Maar nu vind je het dus niet lullig van Bert en Dick?

Ja. Omdat ik niet kan overzien of het daadwerkelijk het effect zou hebben gehad wat jij schetst

Je zou kunnen zeggen dat ik wat die vraag betreft agnost ben: ik weet het gewoon echt niet

edit:
quote:
Op 25 juli 2012 12:43 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Roger Heerink Adrian.. to me you are VANDENBERG. The reason I picked up a guitar. I had posters of Whitesnake as a kid when you joined them. Too bad Bert and his evil compagnon is wasting his time with this nonsense. Better should have spend the time with his children whom he has no contact or what so ever. It betrays his priorities. And still I'm embarrassed about this situation and his shameful behaviour.

Aaaauuuwww

Gezien dit vermoed ik wel dat het van de kant van Bert allemaal niet zo netjes is

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 25-07-2012 19:31]


I wish I was a butterfly


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen