IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Auteur:
Topic : Kanye West Vorige pagina
KwelgeestIV
Usericon van KwelgeestIV
Posted 12-02-2025 11:07 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 12 februari 2025 10:40 schreef Kimmey het volgende:

Rabobank zou geld aan wapens uitgeven ofzo,

Deed Rabobank dat maar eens wat meer.

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 12-02-2025 11:30 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

quote:
Kan mij echt geen ruk schelen als ik iets goed vind.
Als ik mij druk moet gaan maken over de gedachte etc van alles dan kan je niks meer kopen.
Rabobank zou geld aan wapens uitgeven ofzo, de primark, H&M en weet ik veel wat voor winkels zouden sweatshops hebben..

Ik heb ook helemaal geen zin om dat allemaal uit te gaan zoeken.
Maar als het zo overduidelijk is, zoals bij meneer West met zijn swastika hoodie dan koop ik dat niet nee.

NSBM is vrij makkelijk te herkennen hoor.

I want you to caress me like a tropical priest

DuncanMcDane
Usericon van DuncanMcDane
Posted 12-02-2025 11:53 by DuncanMcDane Wijzig reactieProfiel van DuncanMcDaneQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2025 18:37 schreef BenKnuckles het volgende:
Wauw, hoe metul. Je op een obscuur forum afvragen waarom mensen naar een artiest luisteren die toch best wel hyperpopulair is.

Ja, we weten het, je luistert naar black metal.

Edit: dan nog het woord muziek tussen quotes, bingo.

Ik luister naar een hele hoop, metul en nun-metul maar er moet wel in gemusiceerd worden. Pieptoetbonklispel is aan mij niet besteed. En de verheerlijking van figuren die door de "muziek" heen mompelen of plaatjes heen en weer bewegen op een pick-up heb ik nooit begrepen. Maar goed. Kennelijk is alles luisterbaar als je genoeg meuk in je mik hebt.

Het leven is te kort om naar kutmuziek te luisteren...

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2025 12:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ok boomer, bedankt voor je mening. en door

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-02-2025 12:17 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 12-02-2025 13:09 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

"Hij lanceerde daarna een webshop waarin hij alleen een T-shirt met een afbeelding van een hakenkruis verkocht."

Vreemd, want die link naar de webshop die ik gisteren plaatste liet een shirt en een sweater met een hakenkruis erop zien, maar ook tig andere shirts met iets normalere prints.

Ouwe Zemelaar

Freduk
Usericon van Freduk
Posted 12-02-2025 17:21 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Misschien is ie met de essentie begonnen

Winter is coming

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2025 18:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2015 22:46 schreef iPim het volgende:
Kanye West is gewoon een eindbaas. Wat een geweldige vent.

This aged well

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2025 18:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 16:28 schreef Fusion het volgende:
Kanye is eigenlijl Phil Anselmo in een bruin rubber pak.

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 12-02-2025 18:48 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ouwe Zemelaar

spectre
Usericon van spectre
Posted 12-02-2025 18:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die fjoesjon had profetische kwaliteiten

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 12-02-2025 19:29 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Haha, toen nog wel, nu geloof ik dat hij niet meer zo gelovig is.

Ouwe Zemelaar

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 12-02-2025 20:29 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 13-02-2025 22:46 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

Het is de lichtinval ;')

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 20-02-2025 6:48 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

Tanteloos
Het is je vergeven
Usericon van Tanteloos
Posted 20-02-2025 6:49 by Tanteloos Wijzig reactieProfiel van TanteloosQuote dit bericht

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-02-2025 7:14 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Ja, zo ken ik er nog...

Nee, hij weet er meer.

Ouwe Zemelaar

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 20-02-2025 8:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Kan mij echt geen ruk schelen als ik iets goed vind.
Als ik mij druk moet gaan maken over de gedachte etc van alles dan kan je niks meer kopen.
Rabobank zou geld aan wapens uitgeven ofzo, de primark, H&M en weet ik veel wat voor winkels zouden sweatshops hebben..

Ik heb ook helemaal geen zin om dat allemaal uit te gaan zoeken.
Maar als het zo overduidelijk is, zoals bij meneer West met zijn swastika hoodie dan koop ik dat niet nee.

Goed ik snap dat je niet meer bij meneer West je shirts wilt bestellen, maar waar koop je dan je swastika shirts?

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-02-2025 8:31 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

Overal en nergens, hij is niet bepaald de enige aanbieder. Of mis ik iets, vast wel.

Ouwe Zemelaar

Kimmey
Usericon van Kimmey
Posted 20-02-2025 9:25 by Kimmey Wijzig reactieProfiel van KimmeyQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2025 8:18 schreef ElitE het volgende:
Goed ik snap dat je niet meer bij meneer West je shirts wilt bestellen, maar waar koop je dan je swastika shirts?

Wat Wim zegt

Het is de lichtinval ;')

SimsalaWim
als zodanig!
Usericon van SimsalaWim
Posted 20-02-2025 9:57 by SimsalaWim Wijzig reactieProfiel van SimsalaWimQuote dit bericht

lol

Ouwe Zemelaar

Dypfrys
Usericon van Dypfrys
Posted 20-02-2025 10:14 by Dypfrys Wijzig reactieProfiel van DypfrysQuote dit bericht

Lol

"What a fantastic song video. I'm driven to tears. Hail Satan!"

Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com