|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Yep. En hij houdt van vispiemels. |
|
Ik vond die split met Nirvana wel kewl. |
|
|
|
Pizza anjovis. Hold the fishdicks. |
|
Om er nog maar een slechte kutgrap in te gooien |
|
signature |
|
quote: IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Eigenlijk is het voor het eerst dat ik zo vaak gequote ben in een enkel topic topic. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Maar heb je het nog wel naar je zin? |
|
Natuurlijk, ik vermaak mij optimaal. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:RAP GAME MARK RUTTE |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-02-2016 15:19] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Vraag mij af of dit niet achterstevoren is afgespeeld Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
signature |
|
quote: |
|
heb het nieuwe album geluisterd, alle texten zijn corny als neuk. De muziek verder erg gaaf, lelijk en rauw op momenten. Ehm trek het weer totaal niet. Blijft kut swag swag whoop fuck off. [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 19-06-2013 13:43] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
De nieuwe Kanye klonk wel lekker. De teksten zijn inderdaad van een lachwekkend laag niveau op New Slaves en Bound na. De instrumentals zijn wel erg sterk en vooral de eerste vijf nummers zijn subliem. Minimalistisch en dreigend met een schreeuwende Kanye. Maar voor een volgend album moeten ze Kanye even heel hard op de vingers slaan als hij auto-tune wil gebruiken. Het verziekt de tweede helft behoorlijk en vooral het eind van Blood On The Leaves met de auto-tune solo, dat is echt het absolute dieptepunt. Bound vind ik een erg gave afsluiter die behoorlijk afwijkt van de teneur van Yeezus. |
|
haha Ik denk dat ik de intro van het album nog het gaafst vond lol IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Ik vind het teleurstellend. Niet echt slecht, maar veel te rommelig. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Ik kwam niet verder dan het eerste nummer. Even geluisterd nav review van The Needle Drop/Antony Fantano internet's busiest music nerd. Eerste nummer qua beats/productie wel verrassend rauw is! (afgekeken van Death Grips?) Vocals e.d. echt tergend slecht ja. Eerste kennismaking verder met Kanye West gezien ik de naam al jaren vermijd. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Je hoort er inderdaad behoorlijk wat Death Grips in maar die zijn vele malen beter. [Dit bericht is gewijzigd door HierIsMike op 19-06-2013 21:53] |
|
quote: Ga snel My Beautiful Dark Twisted Fantasy checken. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
signature |
|
quote: Want dat is niet commerciele R&B vocoder 'hiphop'? quote: Haha die gast is echt een held [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 19-06-2013 22:06] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |