IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Kanye West Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2016 14:54 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


Metal-D
Usericon van Metal-D
Posted 16-02-2016 15:10 by Metal-D (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Metal-DQuote dit bericht

Ik heb er nog nooit iets van gehoord (of onbewust wel, geen idee). Het nodigt niet uit.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-02-2016 15:18 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 15:10 schreef Metal-D het volgende:
Ik heb er nog nooit iets van gehoord (of onbewust wel, geen idee). Het nodigt niet uit.


My Beautiful Dark Twisted Fantasy is een redelijk geniale plaat. Dikker aanrader.

Verder is hij wel wisselvallig in wat hij uitbrengt. De nieuwe heb ik al wel op de HD staan maar nog niet gehoord, krijgt ook weer wisselvallige reviews.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 16-02-2016 15:40 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Ook van niet- blanke recensenten?




VIESPEUK!!!


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 16-02-2016 15:52 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 15:40 schreef De Vieze Man het volgende:
Ook van niet- blanke recensenten?





Recensies doe ik niet aan, ik lees alleen meningen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-02-2016 16:23 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 15:18 schreef Onweerwolf het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is een redelijk geniale plaat. Dikker aanrader.



toch weer typisch dat er Dark bij staat


signature


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-02-2016 16:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Kanye is eigenlijl Phil Anselmo in een bruin rubber pak.


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 16-02-2016 16:28 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Allemaal één grote mediastunt.


When your people matter, menstrual health matters


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 16-02-2016 21:33 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Alles wat hij doet lijkt een mediastunt. Of hij is echt gek, kan natuulijk ook.

quote:
Op 16 februari 2016 15:18 schreef Onweerwolf het volgende:
My Beautiful Dark Twisted Fantasy is een redelijk geniale plaat. Dikker aanrader.

Verder is hij wel wisselvallig in wat hij uitbrengt. De nieuwe heb ik al wel op de HD staan maar nog niet gehoord, krijgt ook weer wisselvallige reviews.

De eerste drie platen zijn ook geweldig. Toen was het wel nog echt hipperdiehophop, MBDTF durft al een breder publiek aan te spreken.

Heb weinig vertrouwen in die nieuwe cd. Yeezus was ook al een ramp, dit lijkt volgens de commentaren wat in het verlengde daarvan te liggen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 16-02-2016 21:40 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht



Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 16-02-2016 21:57 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

quote:
Op 16 februari 2016 16:28 schreef Fusion het volgende:
Kanye is eigenlijl Phil Anselmo in een bruin rubber pak.







VIESPEUK!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 09-05-2016 19:59 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Gatverdamme wat een saaie brok bietjes voor mietjes die nieuwe cd zzzzzzzz


signature


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 21-03-2017 12:57 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 21-03-2017 13:24 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2017 12:57 schreef F.Jacobse het volgende:
http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-4315012/Kanye-West-seen-time-death-relative.html

Geinig shirt weer.






On March 14, Kanye West was photographed wearing a CRADLE OF FILTH long-sleeve shirt as he was exiting Los Angeles restaurant Bandera, less than a day after his cousin, Ricky Anderson (who happens to work for Kanye's record label GOOD Music), tragically lost his 1-year-old son, Avery.

Check out a picture below in a tweet from DailyMail.co.uk.

It didn't take long for CRADLE OF FILTH to react to seeing the rapper sporting a piece of the band's merchandise. The next day, the British extreme metallers posted the above-mentioned photo on Facebook and wrote in an accompanying message: "Kanye West. CRADLE OF FILTH fan. Fortunately not a collaborator."

Kanye has previously been criticized for repping vintage band tees, and Kim Kardashian is regularly spotted wearing METALLICA t-shirts. More recently, Kim's maternal half-sibling Kendall Jenner was seen getting around in a SLAYER tee, and SLAYER guitarist Gary Holt apparently responded by wearing a t-shirt onstage that read "Kill The Kardashians".


After Kanye was seen wearing a TESTAMENT t-shirt last December, the band's guitarist Alex Skolnick reacted negatively in an online post, writing: "Goodness gracious. This whole decrepit clan must have picked up a pile of old concert t-shirts (the same pile Kourtney K's SLAYER shirt came from) which have somehow become a 'thing' in trendy fashion (who'd have thought?!!). Inconceivable that any of these pop-culture vultures know who the heck any of the bands are. My guess is he thinks it's a religious group (not the first time that's happened). That is, if he thinks at all, which lately seems unlikely. And I thought this time period couldn't get any weirder..."






Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2018 18:31 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Dat nieuw plaatje (Ye) maakt het wel duidelijk voor mij. Sinds My Beautiful Dark Twisted Fantasy is hij muzikaal helemaal de weg kwijt. Of ik hem. Waarschijnlijk dat laatste.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-06-2018 19:01 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

The Life Of Pablo vond ik toch een erg vette plaat, en die productie op DAYTONA is ook om van te smullen. Ik heb Ye nog niet geprobeerd, schijnt inderdaad een doodsaaie plaat te zijn.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


spectre
Usericon van spectre
Posted 04-06-2018 21:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Na twee keer luisteren -makkelijk zat, 23min- ben ik zeer onder de indruk van 'ye'. Weer anders, weer West. Het deed me in de verte denken aan dingen die Frank Ocean deed op 'Blonde', komt denk ik door de creatieve autotuning her en der en de zachtere instrumentatie. De features -weet nog niet wie allemaal- zijn erg fijn gebracht en verrassen me nog het meest! Ik ben er tekstueel nog niet ingedoken, komt wel




[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 04-06-2018 21:05]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-06-2018 21:43 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Dat Auto-Tune, dat is toch echt een verschrikkelijke uitvinding, imo.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2018 21:44 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2018 21:43 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat Auto-Tune, dat is toch echt een verschrikkelijke uitvinding, imo.

Sommige artiesten zijn er best goed in.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 04-06-2018 21:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Sommige nederlandstalige lalala liedjes zijn beter dan andere nederlandstalige lalala liedjes, maar ze blijven allemaal kut.

Ik vind het gewoon erg lelijk klinken, maar dat zal een smaak dingetje zijn, want heel veel mensen vinden het blijkbaar wel mooi.

Net als nederlandstali...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 04-06-2018 22:00 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2018 21:43 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat Auto-Tune, dat is toch echt een verschrikkelijke uitvinding, imo.



Bied nu je excuses aan T-Pain aan.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


powertieke
Die by the Fjørd
Usericon van powertieke
Posted 04-06-2018 22:03 by powertieke Wijzig reactieProfiel van powertiekeQuote dit berichthttp://www.retribution.nl

Op z'n boot.


"I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma )


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 04-06-2018 22:04 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Verontschuldig je dan ineens ook even bij Young Thug.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-06-2018 9:02 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2018 21:43 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat Auto-Tune, dat is toch echt een verschrikkelijke uitvinding, imo.





Hoe kan een muzikale uitvinding nou verschrikkelijk zijn? Hooguit bevalt je de muziek niet wat er mee gemaakt wordt, maar verder..



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-06-2018 9:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Lamootmodus:

Kanye West is erg goed in zijn autotune genre,
een beetje zoals de holocaust ook erg goed was in zijn genre.


signature


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen