![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er dan ook auto-tune ontkenners? God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
https://www.nu.nl/muziek/6021934/kanye-west-wil-eigen-kerkdiensten-ook-naar-europa-brengen.html Een primaat met godsdienstwaanzin. ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Kanye is een mens God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Primaat 1) Aap en halfaap 2) Aartsbisschop 3) Dier 4) Eerste mens 5) Geestelijk ambt in de Rooms-Katholieke Kerk 6) Geestelijke 7) Hoofd van een kerkprovincie 8) Hoogontwikkeld zoogdier 9) Kerkvorst 10) Oppergezag 11) Orang-oetan 12) Titel van een aartsbisschop Doe er je voordeel mee. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Als ie komt wil ik wel eens een kijkje nemen. Ben benieuwd. ![]() |
|
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Jesus is King nog niet heb geluisterd om de boodschap, zijn vorige album vond ik nog uitstekend God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
Vind het niet zo goed, maar het idee wel en het is sowieso zijn beste project sinds MBDTF. Goed idee om die Sunday Services naar hier te halen, lijkt me een leuke tour. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew ![]() |
|
quote:Jij bent volgens mij atheïst toch? Luister je wel zonder problemen Boeddhistische of satanische teksten? ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Eigenlijk kom ik dat niet zo vaak tegen, ik kom wel vaak flarden tegen met een gelovige insteek (veelal christelijk). Maar dat is iets heel anders dan de insteek van Jesus is King, de titel zegt het al. En teksten met een satanische insteek, heel af en toe maar dat neem ik dan veel minder serieus God wants clean up rock campaigns ![]() |
|
quote:Ah oke duidelijk. Thanks ![]() |
|
Het helpt als je denkt dat hij met God zichzelf bedoelt en met Jesus zijn kind. Als het je kwetst dan is dat jouw verantwoordelijkheid. ![]() |
|
Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Ach. 2 mensen gaan scheiden. Gebeurt wel vaker. Lekker belangrijk. Over 2 maanden hebben ze weer een nieuwe scharrel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. ![]() |
|
Nog lang geduurd ook. Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
quote: Een omhooggevallen "rapper" met een Jezus-complex en een aandachtshoer met een dikke reet gaan scheiden. Hoe kan je daar ook maar enige fucks om geven? Lees je ook de Story soms? ![]() |
|
Ik haal enkel breipatronen uit de Margriet. /slegthyd Op 3 december 2020 13:52 schreef faalhaas het volgende: Het is duidelijk dat wij er andere parameters op nahouden. ![]() |
|
Nee de Margriet lees ik voor Jan Jans en de kinderen. Op 25 januari 2021 19:42 schreef Negatieveling het volgende: Grapperhaus zegt het letterlijk: voor slechtheid is er het strafrecht. ![]() |
|
Kanye West, Quency Zuid ![]() |
|
Gerson Noord, Michael East. ![]() |
![]() |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |