|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
zijn er dan ook auto-tune ontkenners? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
https://www.nu.nl/muziek/6021934/kanye-west-wil-eigen-kerkdiensten-ook-naar-europa-brengen.html Een primaat met godsdienstwaanzin. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Kanye is een mens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Primaat 1) Aap en halfaap 2) Aartsbisschop 3) Dier 4) Eerste mens 5) Geestelijk ambt in de Rooms-Katholieke Kerk 6) Geestelijke 7) Hoofd van een kerkprovincie 8) Hoogontwikkeld zoogdier 9) Kerkvorst 10) Oppergezag 11) Orang-oetan 12) Titel van een aartsbisschop Doe er je voordeel mee. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Als ie komt wil ik wel eens een kijkje nemen. Ben benieuwd. When your people matter, menstrual health matters |
|
Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik Jesus is King nog niet heb geluisterd om de boodschap, zijn vorige album vond ik nog uitstekend Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Vind het niet zo goed, maar het idee wel en het is sowieso zijn beste project sinds MBDTF. Goed idee om die Sunday Services naar hier te halen, lijkt me een leuke tour. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote:Jij bent volgens mij atheïst toch? Luister je wel zonder problemen Boeddhistische of satanische teksten? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Eigenlijk kom ik dat niet zo vaak tegen, ik kom wel vaak flarden tegen met een gelovige insteek (veelal christelijk). Maar dat is iets heel anders dan de insteek van Jesus is King, de titel zegt het al. En teksten met een satanische insteek, heel af en toe maar dat neem ik dan veel minder serieus Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Ah oke duidelijk. Thanks When your people matter, menstrual health matters |
|
Het helpt als je denkt dat hij met God zichzelf bedoelt en met Jesus zijn kind. signature |
|
|
|
Ach. 2 mensen gaan scheiden. Gebeurt wel vaker. Lekker belangrijk. Over 2 maanden hebben ze weer een nieuwe scharrel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nog lang geduurd ook. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote: Een omhooggevallen "rapper" met een Jezus-complex en een aandachtshoer met een dikke reet gaan scheiden. Hoe kan je daar ook maar enige fucks om geven? Lees je ook de Story soms? |
|
Ik haal enkel breipatronen uit de Margriet. /slegthyd Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee de Margriet lees ik voor Jan Jans en de kinderen. |
|
Kanye West, Quency Zuid |
|
Gerson Noord, Michael East. |
|
Wat voor een achterlijk stuk vreten ben je als je je wijf er in het openbaar zo bij laat lopen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Inderdaad, mannen horen te bepalen hoe vrouwen erbij lopen! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Bedoel je die bokito in dat vuilniszakkenpak die haar hand vasthoudt? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Hij houdt gewoon van een transparante relatie. "Nederland gaat in looppas naar de ratsmodee. Als wij niet uitkijken. Wat is het daarom goed dat er nog één partij niet te schijterig is voor wel uit te kijken!" |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |