|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
bachelor, Bachelor, where's the dreams that I've been after? signature |
|
Meer ellende. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
MBDTF 2.0 Veel beter dan dat Yeezus-gedoe. Wat een gedrocht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Helemaal eens. Het is de introductie natuurlijk en het klinkt gewoon zo bombastisch dat het die potentie heeft. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
*Zucht* Boeiender |
|
Eens zien welke kant hij dit keer opgaat. Je kan van hem zeggen wat je wilt, hij is tenminste wel steeds vernieuwend. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Kanye West is gewoon een eindbaas. Wat een geweldige vent. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Wel arrogant als de pest. Of de meest succesvolle troll ooit. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Legendarisch. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Een Kanye West topic op een metalforum? Ok dan! Dit vat de man prima samen: |
|
Broer van Taribo? En nu gaan we vegen |
|
quote: En ze hebben ook nog een zus, Go. En nu gaan we vegen |
|
quote: De welke van de twee is het? En nu gaan we vegen |
|
Beide? |
|
Homo homini lupus est. En nu gaan we vegen |
|
quote: Omnium aurum non valet. Vade retro negri. En nu gaan we vegen |
|
Waarom is al het goud niet geldig? |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
http://consequenceofsound.net/2015/03/kanye-west-unveils-studio-version-of-all-day-listen/ ALL DAY NIGGAH Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Je had me lekker gemaakt met de opmerking dat dit My Beautiful Dark Twisted Fantasy deel 2 kon worden, maar die nieuwe track kan ik dan weer helemaal niets mee. |
|
Ik luister niets tot het album geheel te horen is. Werkt beter bij Kanye. Behalve bij Yeezus, want die was slecht. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Vette single, hoor. Heeft diezelfde grandeur, muzikaal klinkt het anders. Zou anders maar saai zijn. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nee, Lionel Ritchie... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |