|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja, natuurlijk wel vervelend voor ze als comedy rock-band zijnde, dat echte artiesten meer erkenning krijgen. |
|
quote: Rasjiesme! Ban! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
jezus man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Als Kanye blank was geweest zou ik er niet veel anders over denken. Ras boeit mij niet, politieke correctheid nog minder. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Net zo weinig als de kwaliteit van films? |
|
Die godvergeten kutsmiley http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Pfff, zeur eens niet zo man, je zeurt altijd zoveel. Iemand 'Watch the throne' al gehoord? |
|
quote: "Je moet doen waar je goed in bent," zeggen ze altijd http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Yep. Goed plaatje. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Misschien toch nog wat vaker beluisteren dan. |
|
Hoeft niet per se, ik heb het nog maar één keer gehoord. En die Lex Luger-productie had beter door Flocka gereserveerd kunnen worden. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Gouden neger. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: Oke, vermoedelijk vind ik hem dan gewoon minder. |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 16-02-2016 15:19] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote: Aardolie? |
|
quote: Dat is best goed mogelijk dan Soloplaten van Kanye heb ik nog niet gehoord, maar ik vermoed dat ik eens achter zijn eerste platen moet gaan. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: |
|
|
Mag dit topic dicht? |
|
Van mij wel. |
|
|
En de groeten aan de salade van AG. |