|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Over vaag doen gesproken... |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
TL;DR black metal demo vijf gasten, nare muziek |
|
alle gekheid op een stokje arjan, ik wil die shit gewoon horen. Heb je die noise distro nog?zo ja wat is de url ik ben toe aan wat nieuws. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
|
|
Er staan wel nummers van Gestalte op Youtube ook. "Black jew": ja stuur effe een email, heb net alles uitgezocht en wat nieuws uitgebracht. |
|
DONE SORRY VOOR DE CAPS IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Met name "Drawing Power From The Void" is erg sterk. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Klinkt goed I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
ik heb vernomen dat de CD versie van deze MC via self mutilation services uitkomt... erg goed! |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
idd, precies! die flyer heb ik ook rond zien gaan over het net! mooi! |
|
Hopelijk kontroleert die bonenvreter de hoesjes voor hij ze rondstuurt, het is namelijk belangrijk dat de hoes niet te licht en niet te donker is. De hoes van het bandje is precies goed. |
|
verkoopt heidens hart de cd ook? |
|
Ja, maar ik heb nog geen idee wanneer ik ze ontvang... Zal wel laten weten! |
|
Hmmm, door velen al voorgekauwde rauwe black metal van laag nivo. Overbodig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
een laag nivau??? dat ben ik sterk met je oneens... dr zit aardig extreem sfeertje in, weer eens een zeer sterk Hollands underground product! Maargoed als de muziek je niet bevalt of je bent alleen maar instaat te zeiken, dan moet je lekker naar popu homo/gothic bands gaan luisteren zoal dimmu borgir etc.... Sukkel. |
|
Hahaha, top! |
|
goede reply! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
klassiekertje IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik vind 't wel een sterke sfeer hebben, goede riffs en divers qua zang. Helaas heb ik de tape niet af kunnen luisteren aangezien mijn walkman ter plekke overleed. Maarre Hubje anders ga je toch lekker naar Dimmu en COF luisteren! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Niks mis met Dimmu Borgir. Goede muzikanten, originele muziek. Maken exact de muziek die ze zelf willen maken en verdienen er ook nog wat mee zonder consessies te doen naar platenmaatschappij. Prima bandje Maar oh wacht, dat is natuurlijk niet trve ende evol in de wereld van echte muziek gecreeƫrd tijdens spirituele nachtelijke avonden op vlakten van gekte en bezetenheid...aldus de bio Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De vlakten van gekte en bezetenheid; lagen die niet achter de boom van razernij bij de korenvelden van opgekropte woede? |
|
"Deze bomen zijn duizenden jaren oud"... beweerde ooit eens iemand die door het park van Den haag liep... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |