|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag 30 september (Tribute), 20:00 Plusminus - Cover Rock/Metal (Harderwijk) Snaggletooth - Motörhead Tribute (Limburg) Met After Party Band Skull Crusher - Thrash Metal (Deventer) Zaterdag 1 oktober, 12:00 All Season Remain -Death Metal (Venray) Baldrs Draumar - Folk Metal (Dokkum) Next Waste Dimension - Industrial/Metal (Deventer) Methylbenzeen - Punk/Metal eenmalig reünie optreden (Oeken) Grim Ordeal - Hardcore/Metal (Deventer) Izegrim - Death/Thrash Metal (Zutphen) The Lucifer Principle - Death Metal (Apeldoorn) Mr. H. F. de Boerlaan 7411 AP Deventer Meer info: http://www.heavyrocks.nl/index.php [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 26-06-2011 17:20] Bareuh... |
|
Dan zit ik al op ProgPower. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Die zaterdag is denk ik wel een mooie om het Deventerse weer eens te bezoeken, ga even zien of ik hier bij kan zijn. Lekker Next Waste Dimension kijken en Methylbenzeen uitlachen Misschien wil heer kwelgeest ook wel mee Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Hmm misschien kom ik wel ff kijken Bas 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Lachen! Ben al flink aan het oefenen zelf, dus aan mij zal het niet liggen. Er zin an! Maar eerst even afstuderen, heb nog twee weken de tijd. Verder kan er nog even niks in mijn systeem. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Het is verboden om: 1. Drugs in bezit te hebben, te gebruiken of te verhandelen; 4. Eigen drank en etenswaren mee naar binnen te nemen; 8. Overmatig alcohol te gebruiken. Bij constatering van dronkenschap wordt u verzocht het festivalterrein te verlaten; 9. Binnen te roken; Afwezig denk ik. |
|
quote: Een paar deuren verder zit de coffeeshop met een enorme rookruimte, Bokaj. En stoned zijn is geen dronkenschap dus daar word je niet voor uit de toko gezet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Komt m'n makker 2barry dan ook, of durft hij dat niet? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote: Weet ik niet, ik ken hem niet! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Succes ermee! quote: Daar geloof ik niks van, die jongen is je held en dan ken je hem niet? 5 Euro's? Op je muil!! |
|
quote:KDS en JMK zijn volgens mij niet warm te krijgen. Maar ik ga wel mee. Nog nooit bij een cabaretvoorstelling geweest. Toch thuiswedstrijd. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: En waar komt die "M" nou weer vandaan? Afijn, weet het niet - niet echt boeiend. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:"Maria". If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Ah, duidelijk, VTBK. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Hey die Snagger. Op 20 november 2012 14:13 schreef Schuurman het volgende: Bronvermelding vind je 2 berichten onder mijn bericht. |
|
quote:"TB"? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Psst, die account is 10 dagen gebanned, dus niet te hard. Maareuhm, iets met een Roadburn-deken, Kvellie. Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:7 dagen. Ah... Druk op't werk? :p If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
On-topic! Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
Zin in Next Gay Dimension! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Geen izegRIM, voor u? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
quote:Ah, JMK gaat alweer hard op de aidsremmers! \Neem je Kees mee? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Komt helemaal goed. Neem jij de pleasureXL poppers weer mee dan? Zo niet, dan pakt meester jou bij je oortje en trekt je uit de zandbak zodat alle andere kindertjes weer fijn kunnen spelen zonder dat jouw geklier het plezier van iedereen bederft. |
|
BAM! hier ga ik dus zeker bij zijn, die bands kunnen me gestolen worden, maar METHYLBENZEEN, GODVERDOMME WAT GENIAAL~! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote:Je weet donders goed dat je daarvoor bij KDS moet zijn, rekel. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Volgende pagina |