|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hardenbollenstraat, op de hoek, daar hosselt hij. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Uhm, is hij mijn held? En mijn (al dan niet) ontzag voor mensen hangt niet meteen samen met dat ik ze ken. Sterker nog, over het algemeen maakt iemand een veel kleinere kans als held beschouwd te worden als ik ze ken quote: Hehehe, doet me denken aan de keer dat ik met Iwan (van Deifecation --> defecation) alle namen van de Headbang Enschede-poster onder had genomen. Deze werd (uiteraard) I...RIM. 'Darkened Nocturn Laughtercult' was eveneens van hoog niveau Maar leuk, nu KDS nog mee! Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Tja je kan de mythe in stand houden, misschien komt ie wel gewoon met een masker op 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Moet ie niet de enige met masker zijn! [Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 28-06-2011 15:41] Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Ja doe jij er ook maar 1 op 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ik heb hier nog ergens zo'n Scream masker liggen, dan doe ik die wel op 5 Euro's? Op je muil!! |
|
Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Namens Metal Front Twente mogen wij vrijkaartjes weggeven door middel van een prijsvraag. Deze verschijnt maandag op de facebook van MFT. |
|
Zo, nu zeker aanwezig. Even naar Methylbenzeen kijken, ben benieuwd. |
|
quote: Anders ik wel... Bareuh... |
|
Jij gaat ook naar Methylbenzeen kijken? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Laatste optreden van Next Waste Dimension, dus! Jammer, maar een extra reden om er bij te zijn. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote:Ssst. Ik wilde hem zondag pas vertellen dat Udo de vervanger wordt. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heb ik me nou altijd al afgevraagd hoe dat eruit zou zien, Udo met een Casio SA1. Bareuh... |
|
quote:Moet je dat ding een keer aan een Franse bulldog vastmaken. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Bareuh... |
|
quote: Helemaal juist! Dikke knaller van maken. En een set met nieuw werk erin. |
|
quote:Ik regel de champagne! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Zo, alderbastend, wat een gave repetitie gisteren. Die reünie gaat in orde komen! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Beter man, gaat bruut worden volgens mij Lijstje dan maar? - bastianus - Sgeiterdt 5 Euro's? Op je muil!! |
|
- bastianus - Sgeiterdt - the witch en loekie see you at occultfest! |
|
- bastianus - Sgeiterdt - the witch en loekie - Kwellie & Assie If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
- bastianus - Sgeiterdt - the witch en loekie - Kwellie & Assie - De Ulk Bareuh... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |